eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › "Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O 1653 O, 1654 O (Goświnowice - Grądy) - zadanie nr 1 - wycinka 170 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr 1668 O wraz z pozyskaniem drewna z wycinki, - zadanie nr 2 - karczowanie 170 szt. pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniach, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-14

Ogłoszenie nr 510027472-N-2020 z dnia 14-02-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Nysie: "Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O 1653 O, 1654 O (Goświnowice - Grądy) - zadanie nr 1 - wycinka 170 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr 1668 O wraz z pozyskaniem drewna z wycinki, - zadanie nr 2 - karczowanie 170 szt. pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniach, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504337-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O 1653 O, 1654 O (Goświnowice - Grądy) - zadanie nr 1 - wycinka 170 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr 1668 O wraz z pozyskaniem drewna z wycinki, - zadanie nr 2 - karczowanie 170 szt. pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniach, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.272.2.1.2020.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

§ 1. Zakres robót: Zadanie nr 1 - wycinka 170 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr 1668 O w związku z realizowaną inwestycją wraz z pozyskaniem drewna z wycinki, Zadanie nr 2 - karczowanie 170 szt. pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniach, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji. Szczegółowe zestawienie wraz z numerem oraz obwodem drzewa przedstawione zostało w załączniku nr 1- wykaz istniejących drzew na odc. Goświnowice - Lipniki: drzewa nr 21-191. Wycinka drzew i karczowanie pni w terenie zabudowanym. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót związanych z usunięciem drzew i krzewów. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) zachowania przepisów BHP, 2) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót/projekt organizacji ruchu wykonany w ramach inwestycji pn."Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O 1654 O (Goświnowice - Grądy), 4) mechanicznej wycinki drzew, którą należy realizować zgodnie z technologią, przepisami BHP oraz zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Drzewa należy usuwać po kolei, w sposób nie wybiórczy w celu umożliwienia bezpośredniego wejścia Wykonawcy odpowiedzialnego za usunięcie (karczowanie) pni drzew, z którym zostanie zawarta odrębna umowa. 5) uprzątnięcia terenu pasa drogowego (jezdnia, pobocze, rów przydrożny) z grubizny konarów i gałęzi, 6) dokonania wszelkich uzgodnień z właścicielami działek przyległych do pasa drogowego oraz poniesienia wszelkich kosztów odłączenia linii napowietrznych na czas prowadzenia robót (jeżeli będzie taka konieczność), 7) posiadania przeszkolonych pracowników do kierowania ruchem drogowym na czas prowadzenia robót, 8) wycinkę należy przeprowadzić w porozumieniu z Głównym Wykonawcą robót zadania pn."Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 1668 O, 1653 O, 1654 O (Goświnowice - Grądy) - PD "TRAKT" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, 46-200 Kluczbork, ul. Matejki 1. Osoba do kontaktu- Arkadiusz Stachurski nr telefonu 728-535-980 oraz Wykonawcą prac polegających na karczowaniu 170 szt. pni, z którym zostanie zawarta odrębna umowa, 9) Wykonawca całość robót wykonana przy użyciu własnego sprzętu oraz przy udziale osób przez niego zatrudnionych, 10) Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności nie może powierzyć wykonania przedmiotowych prac podwykonawcom. 11) w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniami przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do jego przedłużenia na okres obowiązywania niniejszej umowy. 12) Roboty związane z przebudową dróg powiatowych : - prowadzone na podstawie Decyzji nr 1/17 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 14 września 2017r., . 13) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 14) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie przebudowy drogi odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2018r.poz. 992 z póź.zm.), 15) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 16) Przed przystąpieniem do prac związanych z wycinką drzew lub karczowaniem pni Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77211400-6


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wycinka 170 szt. drzew przy drodze powiatowej Nr 1668 O wraz z pozyskaniem drewna z wycinki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42351.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U.Janusz Gładysz
Email wykonawcy: janusz.gladysz@onet.pl
Adres pocztowy: Kozielno 19
Kod pocztowy: 48-370
Miejscowość: Paczków
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42660.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42660.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90936
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Karczowanie 170 szt. pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniach,zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63427.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PD TRAKT Sp. z o.o. sp.komandytowa
Email wykonawcy: pdtrakt@pdtrakt.pl
Adres pocztowy: ul.Matejki 1
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82898.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45510.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.