eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa książek zagranicznych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2020-02-13

Ogłoszenie nr 510026796-N-2020 z dnia 13-02-2020 r.

Uniwersytet Gdański: Sukcesywna dostawa książek zagranicznych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636621-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540278100-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny 000001330, ul. ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 523 23 20, e-mail sekretariatdzp@ug.edu.pl, faks 58 523 31 10.
Adres strony internetowej (url): http://ug.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa książek zagranicznych dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

A120-211-167/19/BW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22113000-5; 22110000-4; 22111000-1. 2.Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa książek zagranicznych, w wersji drukowanej lub elektronicznej lub w formie audiobooka, z zakresu literatury naukowej, popularnonaukowej i literatury pięknej, dla Biblioteki i pozostałych jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego. 3.Książki będące przedmiotem zamówienia, określone opisem bibliograficznym (autor, tytuł, miejsce i rok wydania), dotyczą poniżej wymienionych dziedzin: a)nauki humanistyczne, b)nauki matematyczno - przyrodnicze, c)nauki społeczne, d)nauki ekonomiczno - prawne, e)pozostałe dziedziny, nie wymienione powyżej. 4.Dostawa książek odbywać się będzie sukcesywnie (etapami) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień przesyłanych do Wykonawcy drogą elektroniczną, wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie, jednak nie dłuższym niż określony w rozdz. IV pkt. 2 i 3. 5.Miejscem dostawy będzie siedziba Biblioteki i każdej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Górek Wschodnich i Helu, w związku z tym dostawa następuje na adres wskazany w złożonym zamówieniu, transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uczelni dostępną na stronie www.ug.edu.pl. 6.Szacunkowa (przewidywana) ilość zamawianych książek przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może wynosić ok. 1.200 szt. Rzeczywista ilość książek wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7.Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej ilości książek zakupionych przez Zamawiającego w całym okresie realizacji umowy, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 1. 8.Okres gwarancji na książki wynosi 12 miesięcy i obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady, w tym uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania. Szczegóły dotyczące gwarancji i postępowania reklamacyjnego podane są § 6 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 projektu umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym punkcie rezygnacja (opcja) spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy. 10.Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia na książki, które będą opłacane z projektów unijnych i zagranicznych. Zamawiający podaje w załączniku nr 7 do SIWZ wykaz projektów obecnie obowiązujących na Uniwersytecie Gdańskim. W trakcie trwania umowy mogą obowiązywać również nowe projekty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22113000-5


Dodatkowe kody CPV: 22110000-4, 22111000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Umowa realizowana będzie sukcesywnie przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z możliwością dostawy książek w ciągu 90 dni po upływie terminu realizacji umowy (dot. książek zamówionych w ostatnim miesiącu realizacji umowy - z zastrzeżeniem ust. 3) lub do wyczerpania wartości umowy brutto (kwoty przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia), w zależności od tego, który wariant nastąpi pierwszy. W przypadku niewyczerpania wartości umowy brutto w terminie obowiązywania umowy, termin ten może ulec wydłużeniu na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 2 b). 2.Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 90 dni od dnia przesłania zamówienia do Wykonawcy. 3.Dostawa tytułów nie potwierdzonych (niskonakładowych, specjalistycznych książek zagranicznych wydawanych przez uczelnie wyższe, instytuty naukowe, muzea, stowarzyszenia, fundacje i inne instytucje, a także nie będące w obiegu księgarskim) nastąpi po uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445714
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABE-IPS Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wiśniowy Business Park ul. 1 Sierpnia 6, bud. D
Kod pocztowy: 02-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 445714.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306819
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 328062
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana na wartość brutto jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z faktycznej ilości książek zakupionych przez Zamawiającego w całym okresie realizacji umowy, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 1.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.