Ogłoszenie nr 510026661-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-12
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 653485-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 60972765000000,
ul. ul. Filaretów
44,
20-609
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 51 00, e-mail
a.moscicka@mosir.lublin.pl, faks
81 466 51 01.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-12
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPD.261.25.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest dostawa urządzeń technicznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg zad. 1-12: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących Zadanie 2 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych Zadanie 3 - Dostawa stacji do instalacji solarnej Zadanie 4 - Dostawa lamp UV Zadanie 5 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem Zadanie 6 - Dostawa elektronarzędzi Zadanie 7 - Dostawa kamery sportowej Zadanie 8 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej Zadanie 9 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła Zadanie 10- Dostawa wraz z montażem lampy UV do technologii basenowej Zadanie 11 - Dostawa rozdrabniacza do gałęzi Zadanie 12 - Dostawa odkurzacza basenowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają zał. Nr 2.1-2.12 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42900000-5
Dodatkowe kody CPV: 42924740-8, 38430000-8, 43328100-9, 38435000-3, 42123400-1, 43414000-8, 32333200-8, 34921100-0, 38552000-1, 43324100-1, 16600000-1, 42999100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa urządzeń myjąco-czyszczących |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy pzp z uwagi na fakt, iż w przedmiotowym zadaniu wpłynęła jedna oferta, której cena przekraczała wartość, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa urządzeń pomiarowych basenowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORTINO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa stacji do instalacji solarnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa lamp UV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3400
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3015
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Dostawa wraz z montażem kompresora tłokowego z wyposażeniem |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DELTA-TECHNIKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13025.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Dostawa elektronarzędzi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Dostawa kamery sportowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA JPD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
948
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Dostawa zamiatarki ciągnikowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA JPD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17990
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie 9 - Dostawa elektrycznej oprawy zaporowej z osprzętem do pomiaru parametrów instalacji chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRUPA JPD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4650
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Zadanie 10- Dostawa wraz z montażem lampy UV do technologii basenowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FORTINO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Dostawa rozdrabniacza do gałęzi |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w zakresie zadania nr 11 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Dostawa odkurzacza basenowego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parkingu wraz z budową toalety samoczyszczącej przy Al. Legionów w Ustroniu
- Zakup samojezdnej zamiatarki drogowej z funkcją mycia na mokro.
- Dostawa małogabarytowego pojazdu z zabudową letnią i zimową.
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- PRZEBUDOWA SZKOLNEGO BASENU PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 28 W BYTOMIU
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz dostarczanie materiałów hydraulicznych niezbędnych do wykonania tych usług
więcej: Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.