eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026342-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie: DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020" - Projekt pn.: "Dobudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii do budynku nr 1 - Podniesienie jakości i dostępu do świadczonych usług medycznych SPZZOZ w Nowej Dębie"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 662588-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500308116-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, Krajowy numer identyfikacyjny 56329800000000, ul. ul. M. C. Skłodowskiej , 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8462651 w. 120, e-mail sekretariat@zoznowadeba.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zoznowadeba.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZZOZ.NT.III.382-7/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest " DOSTAWA APARATURY I SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NOWEJ DĘBIE" 1.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. "Dobudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii do budynku nr 1 - Podniesienie jakości i dostępu do świadczonych usług medycznych SPZZOZ w Nowej Dębie". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia rodzaj, minimalne parametry został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy oraz w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia Parametry Techniczno-Użytkowe i nie mogą być gorsze . 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego, uruchomienie i przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi oferowanej aparatury i sprzętu medycznego. 1.5. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienie na 8 części / pakiety i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( art. 2 pkt.6 art.36 ust.2 pkt.1 Pzp). 1.6. Przez część na jaką można złożyć ofertę należy rozumieć pakiet . Każda część / pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 1.7. Ofertę można składać do jednej lub wszystkich części. 1.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje, w pakietach. 1.9. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z wyspecyfikowanym, musi być kompletny i po zamontowaniu (zainstalowaniu) gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 1.10. Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. M.C. Skłodowskiej 1A , 39-460 Nowa Dęba zapewnia Wykonawca, ponosząc koszty i ryzyko transportu w godzinach urzędowania Zamawiającego tj. godz. 7:00 do 14:35. 1.11. Zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu wyroby, muszą spełniać wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ((tekst jednolity: Dz.U. z 2017r. poz.211) tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności (jeśli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) 1.12. Wykonawca w okresie gwarancji będzie dokonywał bezpłatnych napraw, konserwacji i przeglądów aparatury i sprzętu medycznego dostarczonego i zainstalowanego zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ze szczególnym uwzględnieniem art.90 ust.3-5 tejże ustawy. 1.13. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Aparat USG anestezjologiczny do przyłóżkowej oceny pacjenta - 1szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SONOMEDICAL SP. Z O.O. SP. K.
Email wykonawcy: biuro@sonomedical.pl
Adres pocztowy: ul. Gęsia 5
Kod pocztowy: 60-106
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 58995.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58995.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Aparat do znieczulenia ogólnego - 1szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 84000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@biameditek.pl
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 90720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140524.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kozetka lekarska - 1szt., Stół zabiegowy - 1szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10525.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Formed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Email wykonawcy: formed@formed.eu.pl
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11367.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11367.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18999.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wózek anestezjologiczny - 1szt., Wózek reanimacyjny z zestawem do konikopunkcji/konikotomii -1szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10692.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10692.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Myjnia dezynfektor - 3szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57450.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Medilab Firma Wytwórczo-Usługowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@medilab.pl
Adres pocztowy: ul. Niedźwiedzia 60
Kod pocztowy: 15-531
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62046.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62046.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Stolik zabiegowy - 1szt., Wózek na leki - 2szt., Wózek zabiegowy wielofunkcyjny - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REDPLUS Robert Pankowski
Email wykonawcy: info@redplus.pl
Adres pocztowy: ul. Onyksowa 9B/8
Kod pocztowy: 20-582
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21162.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21162.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: System do regulacji temperatury pacjenta - 4 sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99590.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Formed Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
Email wykonawcy: formed@formed.eu.pl
Adres pocztowy: ul. Leśnianka 97
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107557.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107557.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 00.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.