eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.



Ogłoszenie z dnia 2019-02-11

Ogłoszenie nr 510026264-N-2019 z dnia 11-02-2019 r.

Urząd Miasta: Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 664146-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 52542900000000, ul. Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 094 3652011 w. 45, e-mail inwestycje@swidwin.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.swidwin.pl; www.swidwin.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa Urzędu Miasta Świdwin wraz z jednostkami organizacyjnymi.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na prowadzenie: Bankowej obsługi budżetu Gminy-Miasta Świdwin oraz jej jednostek organizacyjnych. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Świdwin wchodzą: 1) Publiczne Przedszkole nr 1 im. Kubusia Puchatka 2) Publiczne Przedszkole nr 2 "Pod Topolą" 3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Orła Białego 4) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 im. ppor. Emilii Gierczak 5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Lotników Polskich 6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Osadników Wojskowych 7) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdwinie 8) Środowiskowy Dom Samopomocy 9) Park Wodny "Relax" 10) Świdwiński Ośrodek Kultury 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Świdwin i jej jednostek organizacyjnych polega na: 1. otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych zgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku, w tym rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej - w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 21.01.2019 r. do 31.12.2022 r., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, 2. przekazywaniu środków pieniężnych posiadacza rachunków do innego banku w dniu złożenia dyspozycji w najbliższej możliwej sesji, w ramach posiadanych wolnych środków na rachunku; 3. realizacji dyspozycji finansowych posiadacza rachunków, podpisanych przez osoby upoważnione zgodnie z kartą wzorów podpisów; 4. sporządzaniu elektronicznych wyciągów bankowych po zakończeniu operacji na rachunku bankowym w danym dniu, z uwzględnieniem daty wpłaty dokonanej przez kontrahenta; 5. oprocentowaniu rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, na poziomie stawki WIBID 1 M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową; 6. umożliwieniu posiadaczowi rachunków umieszczanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych innych niż overnight, niezależnie od oprocentowania środków na rachunku bieżącym i na rachunkach pomocniczych, również w innych bankach; 7. umożliwieniu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym, na sfinansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu w wysokości wynikającej z uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Świdwin na dany rok budżetowy, do kwoty maksymalnej 2.000.000,00 PLN. Oprocentowanie oparte będzie na stawce WIBOR 1M, skorygowanej o współczynnik wskazany przez Bank zgodnie z ofertą przetargową. Kredyt udzielony zostanie bez prowizji i opłat. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. 8. wykonywaniu operacji w oparciu o konta masowe oraz automatycznym rozksięgowaniu przelewów dochodowych; 9. zapewnieniu możliwości współpracy systemu bankowego w zakresie realizacji płatności masowych generowanych z systemu informatycznego Zamawiającego; 10. zorganizowaniu, uruchomieniu i prowadzeniu we własnym zakresie w trakcie trwania umowy, bez opłat dla Zamawiającego oraz na własny koszt, na terenie Miasta Świdwin, Oddziału Banku lub punktów kasowych w tym: -jeden na terenie miasta, czynny w ciągu każdego dnia roboczego przez 8 godzin; 11. zapewnieniu realizacji wpłat i wypłat gotówkowych w Oddziale Banku lub punktach kasowych, 12. niepobieraniu prowizji od wpłat własnych i obcych gotówkowych i wypłat własnych i obcych gotówkowych dokonywanych na rachunek i z rachunku Zamawiającego w punktach kasowych, o których mowa w pkt 11; 13. nieodpłatnym udostępnieniu systemu bankowości elektronicznej wraz z niezbędnymi elementami zabezpieczającymi (np. czytniki, karty, tokeny) i przeszkoleniu pracowników Zamawiającego, 14. udostępnieniu Posiadaczowi każdego rachunku usługi w zakresie dostępu i realizacji elektronicznych przelewów jednocześnie z wielu wskazanych przez zamawiającego adresów IP, na stanowiskach komputerowych zgodnie z dyspozycją zamawiającego, umożliwienie dostępu do rachunku z kolejnego adresu IP musi być zrealizowane w ciągu godziny od zgłoszenia, 15. zabezpieczeniu dostępności do każdej innej niż wyżej wymienione usługi bankowe w dniu jej zlecenia, potwierdzaniu wyciągów bankowych przez pracowników banku wskazanych przez Zamawiającego w dniu żądania czynności, 16. wydawaniu blankietów czeków gotówkowych, 17. zapewnienie możliwości wygenerowania danych dla potrzeb obsługi Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie wyciągów bankowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 18. prowadzeniu rachunku skonsolidowanego, poprzez konsolidację sald na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja usługi polegać będzie na zbieraniu na koniec dnia roboczego sald rachunków wskazanych przez Zamawiającego zarówno tych z nadwyżką środków jak i korzystających z kredytu, na jednym wirtualnym rachunku bankowym. Zamawiający wskaże rachunek bankowy, do którego będą dopisywane odsetki od zgromadzonych środków na wirtualnym rachunku. 19. Zapewnienie funkcjonowania rachunków wskazanych przez Zamawiającego po zakończeniu okresu trwania umowy przez okres do 6 miesięcy łącznie z systemem bankowości elektronicznej. z zachowaniem ceny określonej w umowie pierwotnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177120.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności BANK POLSKI SA Regionalne Centrum Korporacyjne w Koszalinie
Email wykonawcy: maciej.binas@pkobp.pl
Adres pocztowy: ul. Młyńska 20
Kod pocztowy: 75-054
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177120.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.