Ogłoszenie nr 510025847-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA BLOKÓW OPERACYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661257-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500306464-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28907000000,
ul. ul. Francuska
,
40027
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 591 668, e-mail
duo@spskm.katowice.pl, faks
032 2591671, 2554633.
Adres strony internetowej (url): https://platformazakupowa.pl/pn/spskm.katowice
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO, JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA BLOKÓW OPERACYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-18-159BN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, jednorazowego użytku oraz wyrobów medycznych dla bloków operacyjnych. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie (5) części - Pakietów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części - Pakietów tj: a. Pakiet nr 1 - Cewnik Tiemanna; b. Pakiet nr 2 - Strzykawki bezpieczne; c. Pakiet nr 3 - Strzyżarka chirurgiczna i ostrza chirurgiczne do strzyżarek; d. Pakiet nr 4 - Cewnik Nelaton; e. Pakiet nr 5 - Dreny T Kehra. Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, parametry) określone są w Załącznikach nr 4 ÷ 8 do SIWZ. 4) Brak jakiejkolwiek pozycji (parametru wymaganego) w oferowanym załączniku lub oferowanie asortymentu, który nie spełnia wymaganych parametrów określonych w SIWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 5) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z zapisem ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm). 6) Zamawiający wymaga aby termin ważności przedmiotu zamówienia nie był krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cewnik Tiemanna; |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Advance Europe Sp. z o.o. Biuro Techniczno-Handlowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5054.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Strzykawki bezpieczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na mocy upoważnienia zawartego w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku pozycja 1986) informuję, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione w zakresie Pakietów nr 2,4,5. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 13.12.2018r. ogłosił postępowanie, które zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 661257-N-2018. Postępowanie składa się z 5 części - pakietów z możliwością składania ofert na dowolną ilość części. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 03.01.2019r. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty. W zakresie części - Pakietów nr 2,4,5 nie wpłynęła żadna oferta, co upoważnia Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części - pakietów. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Strzyżarka chirurgiczna i ostrza chirurgiczne do strzyżarek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82550.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77916.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Cewnik Nelaton |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na mocy upoważnienia zawartego w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku pozycja 1986) informuję, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione w zakresie Pakietów nr 2,4,5. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 13.12.2018r. ogłosił postępowanie, które zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 661257-N-2018. Postępowanie składa się z 5 części - pakietów z możliwością składania ofert na dowolną ilość części. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 03.01.2019r. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty. W zakresie części - Pakietów nr 2,4,5 nie wpłynęła żadna oferta, co upoważnia Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części - pakietów. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dreny T Kehra |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na mocy upoważnienia zawartego w art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 roku pozycja 1986) informuję, że przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione w zakresie Pakietów nr 2,4,5. Uzasadnienie: Zamawiający w dniu 13.12.2018r. ogłosił postępowanie, które zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 661257-N-2018. Postępowanie składa się z 5 części - pakietów z możliwością składania ofert na dowolną ilość części. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 03.01.2019r. Do wyznaczonego terminu wpłynęły 2 oferty. W zakresie części - Pakietów nr 2,4,5 nie wpłynęła żadna oferta, co upoważnia Zamawiającego do unieważnienia postępowania w zakresie w/w części - pakietów. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego z podziałem na pakiety 10.2024
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU 2
- TP- 15/24 Dostawa wszczepialnych portów naczyniowych
- Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.