eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2020 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie nr 510025535-N-2020 z dnia 12-02-2020 r.

Gmina Mogilno: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636684-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mogilno, Krajowy numer identyfikacyjny 92350843000000, ul. Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 185 520, e-mail zamowieniapubliczne@mogilno.pl, faks 523 152 693.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mogilno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZA.271.18.2019.WGS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Mogilno w 2020 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Część zamówienia Opis części zamówienia/zadania Część 1 Koszenie trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno Część 2 Koszenie terenów zielonych wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich Część 3 Koszenie terenów zielonych na placu Kilińskiego w Mogilnie Część 4 Koszenie terenów zielonych w obrębie Gminy Mogilno poza granicami miasta Mogilna Część 5 Koszenie skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna Część 6 Wycinka krzewów wraz z uprzątnięciem odpadów powycinkowych przy drogach gminnych oraz na terenach zielonych Część 7 Frezowanie pniaków pozostałych po wycince drzew Część 8 Utrzymanie Parku Miejskiego w Mogilnie, w tym: a) Grabienie trawników w okresie jesiennym b) Koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego oraz utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych i żywopłotów c) Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego d) Zamiatanie alejek spacerowych e) Zimowe utrzymanie alejek spacerowych w Parku Miejskim 3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia. A. CZĘŚĆ 1 KOSZENIE TRAWY NA POBOCZACH DRÓG STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MOGILNO 1) Przedmiotem zamówienia w części pierwszej jest wykonanie usług polegających na koszeniu trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno. 2) Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania zawartej umowy Wykonawca wykosi łączną powierzchnię 18,0 ha (180 000 m2), z zastrzeżeniem pkt 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega możliwość zmiany szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Koszenie odbywać się będzie w ramach zawartej umowy na podstawie zleceń telefonicznych lub pisemnych wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem poboczy i szerokością koszenia (minimalna szerokość wynosi 1 m). 5) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 6) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to: kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe, spalinowe lub elektryczne. 8) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego. 9) Szybkość reakcji: Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. B. CZĘŚĆ 2 KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH WOKÓŁ POMNIKA PRZY UL. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH 1) Przedmiotem zamówienia w części drugiej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich (nieruchomości oznaczone w ewidencji gruntów pod nr: 116/1 i 116/2, obręb 0001 Mogilno). 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy łącznego areału o powierzchni 1,506 ha (15 060 m2), z zastrzeżeniem pkt 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 20% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 5) Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2020 r. do dnia 30 listopada 2020 r. 9) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to kosiarki żyłowe spalinowe lub elektryczne. 10) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia. 11) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 12) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych (wynikających ze złożonego formularza ofertowego) i areału podlegającego koszeniu w danym miesiącu rozliczeniowym. 13) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. C. CZĘŚĆ 3 KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH NA PLACU KILIŃSKIEGO W MOGILNIE 1) Przedmiotem zamówienia w części trzeciej jest usługa polegająca na wykoszeniu trawy na placu Kilińskiego w Mogilnie (nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów pod nr: 1110/2, obręb ewidencyjny 0001 Mogilno). 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 12,625 ha (126 250 m2), z zastrzeżeniem pkt 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 20% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 5) Zlecenie potrzeby wykonania usługi nastąpi na podstawie dyspozycji wydanej przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w zawartej umowie. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Koszenie trawy odbywać się będzie w trakcie całego okresu wegetacyjnego, tj. od dnia 15 kwietnia 2020 r. do dnia 30 listopada 2020 r. 9) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki żyłowe spalinowe lub elektryczne. 10) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu przekazania zgłoszenia. 11) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 12) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 13) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. D. CZĘŚĆ 4 KOSZENIE TERENÓW ZIELONYCH W OBRĘBIE GMINY MOGILNO, POZA GRANICAMI MIASTA MOGILNA 1) Przedmiotem zamówienia w części czwartej jest usługa polegająca na koszeniu trawy na terenach zielonych zlokalizowanych na terenie Gminy Mogilno - poza granicami miasta Mogilna (typu: boiska, place itp.). 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 90,0 ha (900 000 m2), z zastrzeżeniem pkt 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy. 5) Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 6) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 7) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 8) Doboru odpowiedniego sprzętu do wykonania usług dokonuje Wykonawca. Zaleca się, by były to kosiarki doczepne do ciągników, kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe spalinowe lub elektryczne. 9) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. E. CZĘŚĆ 5 KOSZENIE SKARP ROWÓW W CIĄGU OBWODNICY MIASTA MOGILNA 1) Przedmiotem zamówienia w części piątej jest usługa polegająca na koszeniu skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna. 2) Zamawiający zakłada wykoszenie w trakcie obowiązywania zawartej umowy areału o powierzchni 24,0 ha (240 000 m2), z zastrzeżeniem pkt 3. Określona w formularzu cenowym wielkość areału ma charakter szacunkowy i została podana w celu przygotowania realnej oferty i wyboru najkorzystniejszej oferty, wg obiektywnych wskaźników. Rzeczywista ilość prac uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego, jakie wynikną w okresie obowiązywania umowy. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega zmianę szacowanego zakresu rzeczowego wykazanego w dokumentach przetargowych i obejmujących wykonanie prac. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć powierzchnię terenów do skoszenia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 30% całkowitego areału podlegającego koszeniu, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem terenu. 5) Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 6) Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. 7) Sprzęt konieczny do zastosowania przy wykonywaniu usług w ramach części 5: Wykonawca winien wykazać się posiadaniem do dyspozycji kosiarki wysięgnikowej, doczepnej do ciągnika, umożliwiającej koszenie skarp i przeciwskarp oraz kosy spalinowej, która służyć będzie do dokaszania trudno dostępnych miejsc. 8) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 9) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym zgodnie z zaproponowaną w formularzu ofertowym ceną. 10) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału podlegającego koszeniu w danym okresie rozliczeniowym. 11) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. F. CZĘŚĆ 6 WYCINKA KRZEWÓW WRAZ Z UPRZĄTNIĘCIEM ODPADÓW POWYCINKOWYCH NA DROGACH GMINNYCH ORAZ TERENACH ZIELONYCH 1) Przedmiotem zamówienia w części szóstej jest usługa polegająca na wycince krzewów, samosiewów i odrostów na minimalnej wysokości od gruntu przy drogach gminnych i na terenach zielonych wraz z uprzątnięciem odpadów powycinkowych (zrębki pozostają własnością Wykonawcy). 2) Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania umowy wycięte i uprzątnięte zostanie 20 000 m2 krzewów. 3) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w ilość, jednak nie więcej niż o 30%, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego w/w ilości nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 4) Zamawiający na podstawie zleceń w ramach umowy określi miejsce i termin wykonania zadania przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie. 5) Potrzeba zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. 6) Zlecenia odbywać się będą w miarę potrzeb Zamawiającego, z określeniem lokalizacji, wielkości zakresu rzeczowego i terminu wykonania w formie "Zlecenie - protokół wykonanych prac". 7) Sprzęt stosowany przy wykonywaniu zadania: Wykonawca dostarczy we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (wyboru sprzętu odpowiedniego do wykonania wycinki dokonuje Wykonawca w ten sposób, by zapewnić poprawną realizację zadania). 8) Wykonawca powinien w terenie wykorzystywać odpowiedni sprzęt, gwarantujący bezpieczeństwo i higienę pracy (w tym np.: rękawice ochronne, spodnie ochronne, ochronniki oczu i uszu itp.). 9) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę wycinki - do 72 godzin od momentu zgłoszenia z jednoczesnym usunięciem odpadów powycinkowych, najpóźniej następnego dnia kalendarzowego licząc od dnia wykonania pracy. 10) Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie 1 m2 wyciętych i uprzątniętych krzewów pomnożony przez zaproponowaną w formularzu ofertowym cenę. 11) Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i powierzchni (w m2) w danym miesiącu rozliczeniowym. 12) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. G. CZĘŚĆ 7 FREZOWANIE PNIAKÓW POZOSTAŁYCH PO WYCINCE DRZEW 1) Przedmiotem zamówienia w części siódmej jest wykonanie usług polegających na frezowaniu pniaków, stanowiących pozostałość po wyciętych drzewach. 2) Zakres zamówienia obejmuje frezowanie pni: a) o małej średnicy do 50 cm - 6 szt. b) średnich o średnicy 51-200 cm - 14 szt. c) dużych o średnicy 201-300 cm - 8 szt. 3) W ramach realizacji zadania należy wykonać poniższe czynności: a) odkopać korzenie i część pnia na głębokości pozwalającą na frezowanie pnia drzewa na głębokość 15 cm poniżej krawędzi terenu, b) wyfrezować pniaki na głębokość min. 15 cm poniżej krawędzi terenu, c) uprzątnąć teren. 4) Zastosowany sprzęt przy wykonywaniu zadania winien być dobrany odpowiednio, w celu należytego wywiązania się ze zleconych usług. 5) Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć w/w ilość pniaków w podziale na poszczególne średnice, nie więcej niż o 3 szt. w każdej średnicy, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego ilości pniaków przeznaczonych do frezowania nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 6) Potrzeba frezowania zgłaszana będzie telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego. 7) Szybkość reakcji Wykonawcy na zgłoszoną potrzebę frezowania - do 72 godzin od momentu zgłoszenia w formie wskazanej w pkt 6. 8) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie obliczona na podstawie prac rzeczywiście wykonanych, w oparciu o ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem w oparciu o kosztorys powykonawczy (wynagrodzenie kosztorysowe). 9) Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. H. CZĘŚĆ 8 UTRZYMANIE PARKU MIEJSKIEGO W MOGILNIE 1) Przedmiotem zamówienia w części ósmej jest wykonanie usług polegających na utrzymaniu Parku Miejskiego w Mogilnie. Usługi wykonywane na potrzeby realizacji zamówienia obejmują: a) grabienie trawników w okresie jesiennym; b) koszenie trawników na terenie Parku Miejskiego oraz utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych i żywopłotów; c) koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego; d) zamiatanie alejek spacerowych; e) zimowe utrzymanie alejek spacerowych w Parku. 2) Grabienie jesienne obejmuje wygrabianie opadających liści wraz z pozostałymi zanieczyszczeniami z trawników, skupisk krzewów i żywopłotów. Przyjmuje się okres jesienny, w którym następowało będzie wykonywanie w/w czynności trwający od 1 września 2020 r. do 31 października 2020 r. Grabienie trawników odbywać się będzie co najmniej raz w tygodniu, zatem częstotliwość czynności ustala się na potrzeby niniejszego SIWZ wynosi co najmniej 8 razy. Biorąc pod uwagę w/w częstotliwość grabienia, dla potrzeb ustalenia ceny za wykonanie usługi przyjmuje się wygrabienie w trakcie obowiązywania umowy łącznej powierzchni 83 560,00 m2. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość grabienia, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 3) Wykaszanie trawników w Parku Miejskim należy wykonać maksymalnie nisko, dostosowując się do istniejących nawierzchni trawników. Optymalna wysokość trawy po skoszeniu powinna wynosić 5 cm. Ponad to, poza wykaszaniem trawników, w ramach zawartej umowy Wykonawca utrzymywał będzie w odpowiednim stanie i pielęgnował rabaty kwiatowe oraz żywopłoty na terenie Parku Miejskiego (roboty towarzyszące wykonywanej usłudze). Koszenie odbywać się będzie w odstępach 3-tygodniowych. Pierwsze koszenie w drugiej połowie marca 2020 r./pierwszej połowie kwietnia 2020 r. Zakłada się przeprowadzenie 8 koszeń w ramach zawartej umowy. Przy jednorazowym koszeniu zakłada się powierzchnię koszenia wynoszącą 10 445,00 m2. Przyjmując natomiast w/w częstotliwość, łącznie w trakcie obowiązywania umowy wykoszona zostanie powierzchnia 83 560,00 m2. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość koszeń, o której mowa wyżej, jednak nie więcej niż o 3 koszenia, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz szybkość wzrostu trawy. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. 4) Koszenie terenów zielonych wokół Jeziora Mogileńskiego dotyczy działek oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków pod nr: 334/2; 360; 363; 368; 1161; 1164 (w obrębie ewidencyjnym 0001 Mogilno). Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania zawartej umowy wykoszony zostanie areał stanowiący 15,735 ha (157 350 m2), z zastrzeżeniem, iż powierzchnia ta może zostać zmniejszona lub zwiększona, jednak nie więcej niż o 20% w/w powierzchni. Zmniejszenie przez Zamawiającego areału podlegającego koszeniu nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. Koszenie obejmuje czynności polegające na przygotowaniu terenu do koszenia (w szczególności usunięcie wszelkich zanieczyszczeń oraz rozgrabienie kretowisk w przypadku ich występowania), a następnie ręczne lub mechaniczne skoszenie trawy (dostosowane wg potrzeb i możliwości Wykonawcy) - zaleca się by były to: kosiarki samojezdne, kosiarki żyłowe spalinowe lub elektryczne. Koszenie odbywać się będzie w ciągu roku na podstawie zleceń wydanych przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego w umowie, ze wskazaniem zakresu koszenia. Potrzeba koszenia zgłaszana będzie przez Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej. Wysokość trawy po przeprowadzonym koszeniu winna być nie większa, niżeli 5 cm. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę koszenia - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. Jednostką miary przy rozliczaniu prac będzie 1 m2 powierzchni faktycznie wykoszonych terenów w danym okresie rozliczeniowym, pomnożona przez zaproponowaną w formularzu ofertowym cenę Wykonawcy. Za wykonanie prac Wykonawcy przysługiwało będzie wynagrodzenie kosztorysowe. Wyliczone zostanie ono na podstawie cen jednostkowych w zależności od potrzeby wykonania usługi i areału skoszonego w danym okresie rozliczeniowym. Termin zapłaty za fakturę wynosi 30 dni, od dnia przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 5) Zamiatanie alejek spacerowych w parku następować będzie co dwa tygodnie w okresie od pierwszej połowy kwietnia 2020 r., do końca października 2020 r. Zamawiający zakłada, że w trakcie obowiązywania umowy zamiatanie alejek zostanie wykonane przez Wykonawcę 15 razy. Powierzchnia alejek podlegających zamiataniu wynosi szacunkowo 10 550,00 m2 (z częstotliwością wskazaną wyżej). Przyjmując w/w częstotliwość, łącznie w trakcie obowiązywania umowy zamiataniu podlegać będzie powierzchnia 158 250,00 m2. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę - do 72 godzin od momentu zgłoszenia. Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć częstotliwość zamiatania alejek, jednak nie więcej niż o 5 razy, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz konieczność wykonywania czynności zamiatania. Zmniejszenie przez Zamawiającego częstotliwości wykonywania prac nie stwarza po stronie Wykonawcy możliwości dochodzenia z tego tytułu odszkodowania. 6) Zimowe utrzymanie alejek spacerowych na terenie Parku Miejskiego w Mogilnie obejmuje następujące czynności: a) Odśnieżanie alejek spacerowych, b) Zwalczanie śliskości i gołoledzi przez sypanie chodników piaskiem oraz mieszkanką piasku i chlorku sodu przy występowaniu gołoledzi. Okres zimowego utrzymania alejek spacerowych: Rozpoczęcie Zakończenie I okres zimowy Od dnia podpisania umowy 31.03.2020 II okres zimowy 01.11.2020 31.12.2020 Zakłada się, że w trakcie w/w okresu zimowego, czynności odśnieżania alejek spacerowych zostaną wykonane w zależności od potrzeb Zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych. Dla potrzeb oszacowania ceny w formularzu ofertowym przyjmuje się godzinę pracy sprzętu oraz tonę mieszanki soli i piasku. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie faktycznie przeprowadzonych czynności w okresie zimowym i wyliczone zostanie na podstawie stawki za 1 godzinę pracy sprzętu oraz tonę zużytej mieszanki soli i piasku (wynikającej z formularza ofertowego). Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość godzin pracy sprzętu o 40% oraz wielkość zużytej mieszanki soli i piasku również o 40%, z uwagi na jego aktualne potrzeby oraz konieczność wykonywania w/w czynności. W przypadku zmniejszenia liczby godzin pracy sprzętu lub też wielkości zużytej mieszanki przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego z tego tytułu odszkodowania. Szybkość reakcji na zgłoszoną potrzebę - do 120 minut od momentu zgłoszenia. Z chwilą przystąpienia do wykonywania usług, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki nieprawidłowego oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac. Jednostką miary przy rozliczeniu prac będzie stawka wskazana przez Wykonawcę za godzinę pracy sprzętu oraz tonę zużytej mieszanki soli i piasku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77313000-7


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Koszenie trawy na poboczach dróg stanowiących własność Gminy Mogilno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25925.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Placówka Usługowo-Handlowa Ewa Milczek
Email wykonawcy: zielonetereny@wp.pl
Adres pocztowy: Jeżewo 24
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12441.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12441.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21384.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Koszenie terenów zielonych wokół pomnika przy ul. Powstańców Wielkopolskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2777.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOROAD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ecoroad.pl
Adres pocztowy: Sikorowo 31
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1951.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1951.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2439.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Koszenie terenów zielonych na placu Kilińskiego w Mogilnie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9259.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Placówka Usługowo-Handlowa Ewa Milczek
Email wykonawcy: zielonetereny@wp.pl
Adres pocztowy: Jeżewo 24
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7499.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7499.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16362.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Koszenie terenów zielonych w obrębie Gminy Mogilno poza granicami miasta Mogilna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92592.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Placówka Usługowo-Handlowa Ewa Milczek
Email wykonawcy: zielonetereny@wp.pl
Adres pocztowy: Jeżewo 24
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67068.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67068.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Koszenie skarp rowów w ciągu obwodnicy miasta Mogilna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18518.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOROAD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ecoroad.pl
Adres pocztowy: Sikorowo 31
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20736.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20736.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25920.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wycinka krzewów wraz z uprzątnięciem odpadów powycinkowych przy drogach gminnych oraz na terenach zielonych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28472.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KASKADA Tereny Zielone Adam Kantorski
Email wykonawcy: firma@kaskada-tz.com.pl
Adres pocztowy: Zberzyn 20
Kod pocztowy: 62-541
Miejscowość: Budzisław Kościelny
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52704.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Frezowanie pniaków pozostałych po wycince drzew

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18518.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOROAD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ecoroad.pl
Adres pocztowy: Sikorowo 31
Kod pocztowy: 88-101
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3736.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3736.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3736.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Usługi w zakresie utrzymania Parku Miejskiego w Mogilnie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

1. Odrzucono ofertę ECOROAD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław. Uzasadnienie faktyczne i prawne: W związku z zaistnieniem przesłanek ustawowych zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny. Wykonawca złożył wyjaśnienia w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Wyjaśnienia potwierdziły, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. 2. Unieważniono postępowanie. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Ze względu na czynności odrzucenia oferty ECOROAD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, Sikorowo 31, 88-101 Inowrocław, zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ponieważ nie złożono żadnej innej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.