To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-02-08
Ogłoszenie nr 510025521-N-2019 z dnia 08-02-2019 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550021938-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000,
ul. ul. Józefińska
14,
30529
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 6165482, 6165469, e-mail
do@poczta.mops.krakow.pl, faks
126 165 428.
Adres strony internetowej (url): www.mops.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszej umowy jest pełnienie przez Wykonawcę funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót budowlanych wykonywanych w budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej przy ul. Tynieckiej w Krakowie zleconych przez Zamawiającego w rozumieniu art. 17 pkt. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 2. Na mocy niniejszej umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzanie kosztorysów przekazanych przez Zamawiającego i potwierdzania ich zgodności pod względem rachunkowym i merytorycznym z obowiązującymi zasadami kosztorysowania oraz: a) w przypadku kosztorysów ofertowych na zamówienia na roboty podobne (art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp.) sprawdzanie w zakresie przyjęcia stawek umownych, w tym cen jednostkowych na poziomie tożsamym do kosztorysu ofertowego złożonego w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia podstawowego oraz poprawności wyliczeń ilości robót i zakresu prac, zgodnie ze stanem faktycznym oraz protokołem konieczności; b) w przypadku kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe sprawdzanie w zakresie przyjęcia nośników cenowych na poziomie zgodnym z kosztorysem ofertowym złożonym w postępowaniu prowadzonym o udzielenie zamówienia podstawowego, a w przypadku, gdy dana robota budowlana nie stanowi powtórzenia zamówienia podstawowego, wykonawca sprawdzi poprawność przyjętych, cen odnosząc je do średnich cen rynkowych wg aktualnych na dzień opracowania kosztorysów katalogów; ponadto Wykonawca sprawdzi poprawność wyliczeń ilości i zakresu robót ze stanem faktycznym i protokołem konieczności; c) w przypadku kosztorysu powykonawczego sprawdzenie jego zgodność z faktycznie wykonaną ilością oraz zgodność kosztorysu z kosztorysem ofertowym, ofertowym na podstawie którego prowadzono roboty budowlane, a w szczególności w zakresie przyjętych cen i rodzajów robót budowlanych; 2) reprezentowanie Zamawiającego na placu budowy przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami, dokumentacją budowlano - wykonawczą oraz zasadami wiedzy technicznej i umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; 3) każdorazowe podejmowanie stosownych działań wynikających z przepisów prawa (w tym w szczególności ustawy Prawo budowlane) w razie stwierdzenia występowania nieprawidłowości i zagrożeń na budowie, w tym związanych z katastrofą budowlaną; w razie wystąpienia zagrożenia oraz w przypadku stwierdzenia katastrofy budowlanej inspektor nadzoru zobowiązany jest do natychmiastowego podjęcia stosownych działań; w przypadku stwierdzenia katastrofy budowlanej inspektor nadzoru podejmuje działania, w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, bez konieczności wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym; 4) sprawdzenie jakości wykonanych robót, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych, niezgodnych z ofertą Wykonawcy, niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przedmiotu umowy i przekazaniu go do użytkowania; 6) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad robót budowlanych; 7) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót; 8) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę robót pod względem kompletności i treści merytorycznej; 9) sprawowanie nadzoru nad usuwaniem usterek wynikłych w okresie gwarancyjnym; 10) udział we wprowadzeniach Wykonawcy robót na budowę i odbiorach; 11) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, kontrola dziennika budowy; 12) sprawdzanie czy wbudowane materiały posiadają odpowiednie atesty, certyfikaty i gwarancje, odbiór tych dokumentów podczas odbioru końcowego robót; 13) wizytowanie placu budowy w częstotliwości zapewniającej prawidłowy nadzór nad wykonywanymi robotami, w tym bezwzględnie każdorazowo przy odbiorach robót (w tym robót zanikających lub ulegających zakryciu); w razie konieczności wizyty mają być potwierdzone wpisami do dziennika budowy; 14) każdorazowe wizytowanie budowy na wezwanie Zamawiającego (w tym również telefoniczne oraz przesłane pocztą elektroniczną); 15) każdorazowe wizytowanie obiektu przy ul. Tynieckiej na wezwanie Zamawiającego (w tym również telefoniczne oraz przesłane pocztą elektroniczną) w czasie trwania rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót; 16) każdorazowe, niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac; 17) do obowiązków inspektora robót budowlanych należy nadzór nad całością prac w danym obiekcie, w tym również w zakresie branżowym. 3. Wykonawca ma prawo do: 1) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczycących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i elektrycznych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i urządzeń technicznych; 2) żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także ich wstrzymania w przypadku gdy kontynuacja może stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia bądź spowodować może niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 4. Strony postanawiają, że: 1) Inspektor nadzoru jest przedstawicielem Zamawiającego w stosunkach z wykonawcą robót budowlanych objętych nadzorem. 2) Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do zlecania Wykonawcy robót dodatkowych i uzupełniających, ani też nie może nakazać Wykonawcy podejmowania żadnych działań powodujących powstanie zobowiązań finansowych po stronie Zamawiającego, chyba że działania te mają zapobiec katastrofie budowlanej lub innym zdarzeniom powodującym zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi. 3) Obowiązkiem inspektora nadzoru jest spisanie z kierownikiem budowy protokołu konieczności wykonania robot dodatkowych i/lub zamiennych oraz niezwłoczne przedstawienie go Zamawiającemu celem podjęcia decyzji co do udzielenia dodatkowego zlecenia na te roboty, w trybie określonym w umowie o wykonanie robót budowlanych. 4) Odpowiedzialność inspektora nadzoru kończy się z upływem gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 5) Czas pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zaczyna się z dniem rozpoczęcia robót wskazanym w protokole przekazania placu budowy i kończy się z dniem odbioru końcowego robót bez wad. Do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nie wlicza się czasu od dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót budowlanych zakończenia prac do dnia przystąpienia do odbioru robót oraz dni ustawowo wolnych od pracy, przypadających od poniedziałku do piątku. W przypadku gdy w trakcie odbioru robót wykryte zostaną wady, do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru wliczany jest czas od dnia odbioru robót, w trakcie którego wykryte zostały wady, do dnia odbioru końcowego bez wad. Do czasu pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wlicza się również dzień przekazania placu budowy oraz dni dokonywania odbiorów. 6) Do czasu pełnienia nadzoru nad robotami w zakresie usuwania usterek wliczają się tylko dni, w których prowadzone były prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1800.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Stanisław Pokrywa Biuro Usług Budowlanych
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2214
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia udziela się dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, prowadzonego pod numerem 271.2.6.2017. Możliwość udzielenia takiego zamówienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczącym zamówienia podstawowego - ogłoszenie nr 18056 - 2017z dnia 2017-02-01 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
- Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Zmiana przebiegu drogi wojewódzkiej nr 197 Pawłowo Skockie - Kiszkowo wraz z budową mostu nad rz. Mała Wełna
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.