eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Poprawa dostępności komunikacyjnej w Gminie Trzebnica poprzez budowę ronda - przebudowa skrzyżowaniaPrusicka/Milicka/W. Witosa/Ks. Dz. W. Bochenka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-07

Ogłoszenie nr 510024995-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.

Gmina Trzebnica: Poprawa dostępności komunikacyjnej w Gminie Trzebnica poprzez budowę ronda - przebudowa skrzyżowania: Prusicka/Milicka/W. Witosa/Ks. Dz. W. Bochenka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655791-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebnica, Krajowy numer identyfikacyjny 93193513500000, ul. pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 388 81 80, e-mail przetargi@um.trzebnica.pl, faks 071 722 78 56.
Adres strony internetowej (url): www.trzebnica.pl, www.bip.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa dostępności komunikacyjnej w Gminie Trzebnica poprzez budowę ronda - przebudowa skrzyżowania: Prusicka/Milicka/W. Witosa/Ks. Dz. W. Bochenka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania ulic: Prusickiej, Milickiej, W. Witosa i Ks. Dz. W. Bochenka w Trzebnicy, na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY "RR", ul. Teatralna 2a, 55-100 Trzebnica, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia i oznaczonych jako UWAGA. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: ZADANIE I - Przebudowa skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo, w tym: - wdrożenie do realizacji projektu tymczasowej organizacji ruchu, - odtworzenia trasy i punktów wysokościowych oraz wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych, - montaż krawężników i obrzeży kamiennych oraz ścieków, - wykonanie konstrukcji podbudowy jezdni na poszerzeniach, - wykonanie nawierzchni bitumicznej na starej konstrukcji jezdni, - wykonanie nawierzchni pierścienia ronda i zjazdu, - wykonanie nawierzchni wyspy ronda, wysp azylów oraz nawierzchni zabrukowań, - wykonanie nawierzchni chodników, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, ZADANIE II - Przebudowa kanalizacji deszczowej, w tym: - wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, - montaż kanałów ø 200 mm i przykanalików ø 160 mm z rur PP SN8, - montaż studni rewizyjnych ø 1000 mm i studzienek ściekowych ulicznych ø 500 mm, - regulacja pionowa włazów kanalizacyjnych, krat ściekowych i skrzynek żeliwnych dla zaworów, - montaż rur ochronnych i układanie kabli YAKXS 4x35, ZADANIE III - Przebudowa oświetlenia drogowego, w tym: - wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, - demontaż i przestawienie istniejących słupów oświetlenia drogowego, - dostawa i montaż nowych słupów oświetlenia drogowego wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, - dostawa i montaż nowych słupów oświetlenia przejść dla pieszych wraz z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi, - rozbiórka istniejącej infrastruktury sygnalizacji świetlnej na dwóch skrzyżowaniach, ZADANIE IV - Przebudowa sieci gazowej, w tym: - wykonanie robót ziemnych i przygotowawczych, - wykonanie rurociągu tymczasowego (By-passa), - montaż rurociągów z rur polietylenowych PE 100 De 160 mm SDR17,6 i De 63 mm SDR11, - próba szczelności gazociągu i demontaż rurociągu tymczasowego, ZADANIE V - Przebudowa sieci teletechnicznej, w tym: - wykonanie robót ziemnych, rozbiórkowych i przygotowawczych, - budowa kanalizacji kablowej, - przebudowa kabli miedzianych, - przebudowa linii światłowodowej, UWAGA!!! 1/. Przedmiot zamówienia zadania III obejmuje rozbiórkę istniejącej infrastruktury sygnalizacji świetlnej zarówno na skrzyżowaniu ulic: Prusickiej, Milickiej, Witosa i Bochenka jak i na skrzyżowaniu ulic: Bochenka i Daszyńskiego. 2/. Zamawiający wyłącza z przedmiotu zamówienia objętego dokumentacją projektową niżej wymienione elementy: a. wykonanie zieleni, b. wymianę kabli SN i nN. 3/. Złom pochodzący z rozbiórki należy zdać do punktu skupu złomu, a asygnaty ze zdania złomu do punktu skupu należy przekazać Zamawiającemu. Elementy sygnalizacji świetlnej należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości do 2 km od miejsca demontażu. 4/. Czysty gruz betonowy pochodzący z rozbiórek należy przewieźć i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - 2,0 km, za pisemnym pokwitowaniem oddania materiału z rozbiórki. 5/. Odpady oraz ziemię należy wywieźć na składowisko odpadów - 6,0 km. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1


Dodatkowe kody CPV: 45231100-6, 45316110-9, 45231220-3, 45314200-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE I - Przebudowa skrzyżowania na skrzyżowanie typu rondo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1127224.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gembiak-Mikstacki s.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Transportowa 3
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1209845.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1209845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1863397.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE II - Przebudowa kanalizacji deszczowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88469.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gembiak-Mikstacki s.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Transportowa 3
Kod pocztowy: 63-700
Miejscowość: Krotoszyn
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82673.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82673.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135102.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE III - Przebudowa oświetlenia drogowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49437.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Suszno, ul. Gościniec 115
Kod pocztowy: 22-200
Miejscowość: Włodawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92274.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92274.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ZADANIE IV - Przebudowa sieci gazowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 102292.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRUKPOL sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strzelce Wielkie 81 c
Kod pocztowy: 63-820
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99165.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99165.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99165.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: ZADANIE V - Przebudowa sieci teletechnicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234748.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIWRO Zakład Ogólnobudowlany Ignacy Młotkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Suszno, ul. Gościniec 115
Kod pocztowy: 22-200
Miejscowość: Włodawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129505.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129505.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134531.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.