Ogłoszenie nr 510024910-N-2019 z dnia 07-02-2019 r.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy: Dostawa żywności - produkty mięsne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 663168-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy, Krajowy numer identyfikacyjny 25101239400000,
ul. Al. Wojska Polskiego
21,
63300
Pleszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 420 602, e-mail
ckiwpleszew@ohp.pl, faks
627 420 602.
Adres strony internetowej (url): www.ckiw-pleszew.ohp.pl
Adres profilu nabywcy: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa żywności - produkty mięsne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BSIZP-28-2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe): LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ 1 Boczek wędzony kg 80 2 Boczek faszerowany kg 40 3 Baleron kg 30 4 Golonka z kością przednia peklowana 350-400g kg 200 5 Golonka w siatce peklowana kg 50 6 boczek surowy kg 20 7 Karkówka z kością kg 200 8 Keks kg 100 9 Kiełbasa biała kg 70 10 Kiełbasa krakowska kg 200 11 Parówki we folii kg 150 12 Kiełbasa kanapkowa kg 40 13 Kiełbasa szynkowa kg 250 14 Kiełbasa szynkowa wędzona kg 50 15 Kiełbasa śląska kg 400 16 Kiełbasa zwyczajna kg 50 17 Kiełbasa holenderska kg 20 18 Kiełbasa golonkowa kg 30 19 Kiełbasa żywiecka kg 250 20 Lancz kg 70 21 Łopatka bez kości kg 200 22 Metka kg 150 23 Mięso mielone kg 250 24 Mięso z szynki peklowane kg 80 25 Parówki delikatesowe kg 150 26 Pasztet kg 120 27 Pasztet zapiekany kg 30 28 Pasztet borowikowy kg 30 29 Przysmak śniadaniowy kg 30 30 Polędwica z indyka kg 230 31 Rzymska pieczeń kg 80 32 Pieczeń bacy kg 30 33 Salceson kg 10 34 Schab z kością kg 180 35 Schab bez kości kg 370 36 Słonina kg 10 37 Smalec kg 250 38 Szynka biała kg 50 39 Szynka drobiowa kg 50 40 Szynka królewska kg 50 41 Szynka gotowana kg 150 42 Szynka tyrolska kg 70 43 Udziec upieczony z kością i skórą waga około 10kg szt 10 44 Kiełbasa parówkowa gruba kg 50 45 Mortadela kg 30 46 Karkówka b/k peklowana kg 180 47 Kości kg 100 48 Żeberka kg 120 W przypadku podania w nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert "równoważnych". Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca . Wszystkie produkty spożywcze muszą być wysokiej jakości, bez konserwantów i uszkodzeń, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu 3.1. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.1. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100. 3.1.2. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 3.1.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.1.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 3.1.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 3.1.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 3.1.7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 3.1.8. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7. 3.1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie. 3.1.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 3.1.11. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu 3.1.12. Wykonawca na okres pomiędzy dostawami udostępni bezpłatnie Zamawiającemu opakowania transportowe
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa żywności - produkty mięsne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58391
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU JOHN Paweł John
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59369.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Budowa kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ulicy Zygmunta Starego
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego w tym głównie sprzętu medycznego jednorazowego użytku (powtórzenie)
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- ZAKUP MIĘSA, WĘDLIN I WYROBÓW DROBIARSKICH DLA SP ZOZ KRAŚNIK
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Przedszkola w Szaflarach"
- Dostawa produktów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 5 w Andrychowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.