Ogłoszenie z dnia 2019-02-06
Ogłoszenie nr 510024026-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: Dostawa celowników laserowych, znaczników stroboskopowych i latarek do pistoletów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 662060-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500306038-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000,
ul. ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 6154860, 6154862, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks
012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.policja.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa celowników laserowych, znaczników stroboskopowych i latarek do pistoletów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.157.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa celowników laserowych, znaczników stroboskopowych i latarek do pistoletów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. 2. Zakres zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1) Zadanie 1: Celowniki laserowe do broni długiej - 20 kpl (z prawem opcji 6 kpl); 2) Zadanie 2: Znaczniki osobiste stroboskopowe - 55 kpl (z prawem opcji 9 kpl); 3) Zadanie 3: Latarki do pistoletu Glock - 12 kpl; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami gwarancyjnymi dla każdego z urządzeń, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduj prawo opcji: 1) W ramach zadania nr 1: Prawem opcji objęte jest maksymalnie 6 kpl celownika laserowego. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 14 kpl celowników laserowych, a decyzję o zakupie dodatkowych celowników podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy. 2) W ramach zadania nr 2. Prawem opcji objęte jest maksymalnie 9 kpl znaczników osobistych stroboskopowych. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający zakupi 46 kpl znaczników, a decyzję o zakupie dodatkowych kpl znaczników, (od 1 do 9) podejmie w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej, przed zawarciem umowy. 5. Miejscem dostaw sprzętu jest Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109. 6. Termin realizacji zamówienia: do 2 miesięcy od daty zawarcia umowy, nie później niż do 22 marca 2019r. (łącznie z czynnościami odbiorowymi).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35000000-4
Dodatkowe kody CPV: 35310000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139024.39
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SPC Tomasz Kita
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41463.41
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Semper Fidelis Mirosław Rolf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40708.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu na zadanie 3 przez Wykonawcę jest niezgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w związku z tym podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2) ustawy Pzp. Wykonawca w wymaganiach technicznych zaznaczył, że oferowany przez niego sprzęt nie posiada lasera IR oraz podświetlacza IR, co było wymagane przez Zamawiającego. Komisja przetargowa wnioskuje o unieważnieniu postępowania przetargowego w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy.
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych przy ul. Krowoderskich Zuchów 6 w Krakowie
- Dostawa latarek taktycznych
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- Zamówienie wyżywienia dla pracowników, emerytów/rencistów MPK S.A. wraz z uprawnionymi członkami rodzin przebywających na wczasach w zakładowym ośrodku wczasowym DW Patrycja w Zakopanem"
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.