eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Usługa transportowa w ramach organizacji wypoczynku zimowego młodzieży z Avion i ze Zgorzelca

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-02-07

Ogłoszenie nr 510022754-N-2020 z dnia 07-02-2020 r.

Gmina Miejska Zgorzelec: Usługa transportowa w ramach organizacji wypoczynku zimowego młodzieży z Avion i ze Zgorzelca

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501146-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Zgorzelec, Krajowy numer identyfikacyjny 23082154600000, ul. ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 77 56 988, e-mail wzp@zgorzelec.com, faks 075 77 56 988.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa transportowa w ramach organizacji wypoczynku zimowego młodzieży z Avion i ze Zgorzelca

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.31.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi transportowej na terenie kraju polegającej na wynajmie autokaru wraz z kierowcą, przy szczególnym uwzględnieniu poniższych postanowień: a) usługa dotyczy przewozu młodzieży ze szkół podstawowych wraz z wychowawcami na wypoczynek zimowy w województwie dolnośląskim, w przewidywanej ilości 33 osób; b) usługa realizowana będzie w okresie od dnia 15 lutego 2020 r. do dnia 24 lutego 2020 r.; c) podstawienie autokaru nastąpi w dniu 15 lutego 2020 r. o godzinie 7.00 na placu przy Centrum Sportowo Rekreacyjnym w Zgorzelcu, przy ul. Maratońskiej 2. Planowany odjazd o godzinie 7.30; d) podstawienie autokaru w dniu wyjazdu z miejsca wypoczynku, tj. w dniu 24 lutego 2020r. nastąpi o godzinie uzgodnionej z kierownikiem grupy; e) autokar wraz z kierowcą będzie do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji przedmiotowej usługi; f) zakwaterowanie oraz wyżywienie dla kierowcy podczas pobytu zapewnia Zamawiający; g) szacunkowa liczba kilometrów do przejechania w ramach przedmiotu niniejszego zamówienia wynosi 2 000 km i dotyczy przejazdu w obie strony, tj. z miejsca wskazanego w lit. c) niniejszego punktu - do miejsca docelowego oraz powrotu, do miejsca o którym mowa w lit. c) niniejszego punktu; h) podczas pobytu na wypoczynku zimowym Zamawiający planuje wycieczki z wykorzystaniem autokaru, w ramach szacunkowej liczby kilometrów wskazanej w lit. g) niniejszego punktu; i) opłaty za parkingi w trakcie wycieczek oraz na miejscu pobytu ponosi Zamawiający; j) autokar musi posiadać co najmniej 40 miejsc siedzących oraz miejsca na bagaże; 2) Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o dokładnym miejscu wypoczynku, na co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia. 3) Usługa transportowa, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, musi być świadczona środkiem transportu (autokarem) dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, spełniającym następujące wymagania: a) sprawnym technicznie, zarejestrowanym, posiadającym ważne badania techniczne oraz ubezpieczenie OC, AC i NNW, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2010r. Niedopuszczalne jest świadczenie usługi środkiem transportu uszkodzonym, wycofanym z ruchu lub wyrejestrowanym; b) wyposażonym w sprawną klimatyzację, ogrzewanie, indywidualne nawiewy powietrza i oświetlenie, komfortowe rozkładane fotele, pasy bezpieczeństwa, zagłówki, oparcie dla stóp przy każdym siedzeniu, sprawną i czystą toaletę zaopatrzoną w niezbędne środki higieniczne, TV, DVD. Ponadto autokar musi być wyposażony w sprawne przyrządy kontrolne; c) posiadającym schludny i estetyczny wygląd zewnętrzny oraz wewnętrzny, podwyższony standard turystyczny. 4) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ. 5) Podwykonawstwo: a) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania nazw (firm) tych podwykonawców - zgodnie z treścią Formularza Nr 1 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. b) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. c) Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 ustawy Pzp, zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ. 6) Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę - osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności polegające na kierowaniu pojazdem. b) Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudniać osoby wykonujące ww. czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. c) W terminie 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie (własne lub podwykonawcy), zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. d) Postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym Formularz Nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9259.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krzysztof Drączkowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Usługi Transportowe
Email wykonawcy: transport@dkbus.pl
Adres pocztowy: ul. Świętokrzyska 9/4
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.