eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Motycz › Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-02-04

Ogłoszenie nr 510021539-N-2019 z dnia 04-02-2019 r.

Gmina Konopnica: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 643476-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konopnica, Krajowy numer identyfikacyjny 43101967800000, ul. Kozubszczyzna -, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 031 081, e-mail sekretariat@konopnica.eu, faks 815 031 082.
Adres strony internetowej (url): www.konopnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.36.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych przez sezon zimowy 2018/2019 polegających na; a) odśnieżaniu dróg asfaltowych na szerokość nawierzchni bitumicznej, a w przypadku dróg o nawierzchni tłuczniowej lub gruntowej na szerokość pozwalającą bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc "mijanki" o długości co najmniej 150 mb b) usuwaniu śliskości na drogach asfaltowych poprzez posypanie mieszanką piaskowo-solną (40%), 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W zakres zamówienia wchodzą następujące części: CZĘŚĆ OBWÓD NR ILOŚĆ I. obwód Nr 1 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 53,60 km Radawiec Duży, Radawiec Mały, Radawczyk Drugi, Stasin, Marynin, Tereszyn, Pawlin, II. obwód Nr 2 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 32,9 km Zemborzyce Dolne, Zemborzyce Podleśne, Zemborzyce Tereszyńskie, Zemborzyce Wojciechowskie III. obwód Nr 3 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 48,7 km Motycz, Motycz Leśny, Motycz Józefin, Sporniak, IV. obwód Nr 4 odśnieżanie i usuwanie śliskości ok. 37,2 km Uniszowice, Lipniak, Szerokie, Konopnica, Kozubszczyzna oraz w miejscowości Konopnica załadunek i wywóz śniegu z drogi oznaczanej numerem dz. ewid. 988 i w razie konieczności innych wskazanych przez Zamawiającego. Wywóz śniegu na odległość do 5 km V obwód Nr 5 odśnieżanie i usuwanie śliskości 4,6 km droga gminna 112593 L (dawny ślad drogi wojewódzkiej 747) droga gminna 106954 L (od skrzyżowania 112593 L do nowego śladu drogi wojewódzkiej 747) VI odśnieżanie place publiczne 500 m2 ? plac targowy 3. Zasady odśnieżania dróg i usuwania śliskości: 1) Wymagania dla części I - V a) drogi muszą być odśnieżane od wczesnych godzin porannych, tak aby były przejezdne od godz. 500 do 700 oraz w ciągu dnia, aby gromadzące się na jezdni błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się, b) w przypadku wystąpienia opadów ciągłych musi być zachowana możliwość bezpiecznego poruszania się a prace powinny być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność dróg c) w akcji zimowego utrzymania na każdym obwodzie jednocześnie muszą brać udział dwa sprzęty służące do zimowego utrzymania a przy dużych opadach na żądanie Zamawiającego musi być uruchomiony trzeci sprzęt. 2) Dodatkowe wymagania dla części V. a) jezdnia jest odśnieżona i śliskość zimowa zlikwidowania na całej szerokości jezdni. b) zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekroczyć 6 godz. po ustaniu opadów c) zakładany czas zwalczania śliskości zimowej nie może przekroczyć 4 godz. od wystąpienia zjawiska powodującego śliskość 3) Pojazdy do zimowego utrzymania dróg, w celu monitorowania pracy sprzętu zostaną wyposażone w urządzenia GPS, które Wykonawca na czas akcji zimowej otrzyma od Zamawiającego. Wykonawca zapewni w pojazdach przewidzianych do zimowego utrzymania dróg, gniazda zasilające o parametrach od 10 do 30 V w celu podłączenia urządzenia GPS. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z odśnieżania lub usuwania śliskości niektórych dróg gminnych i wewnętrznych l ub ich odcinków. 5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości dróg do zimowego utrzymania również tych nie ujętych na mapie dróg. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest stosować ceny jednostkowe zaoferowane w przetargu. 6) Mapa dróg objętych zamówieniem oraz specyfikacja techniczna stanowią załączniki do SIWZ . 4. Zamawiający stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), w zakresie - kierowcy pojazdów Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 9 ust. 3 i 4 Wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: obwód Nr 1 odśnieżanie i usuwanie śliskości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128691.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI KOPARKO ŁADOWARKĄ Janusz Stańczyk
Email wykonawcy: jasieks@vp.pl
Adres pocztowy: Marynin 171d
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37446.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37446.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44444.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: obwód Nr 2 odśnieżanie i usuwanie śliskości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64900.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDRYSZ F.H.U. Mariusz Znój
Email wykonawcy: info@handrysz.pl
Adres pocztowy: ul. Gojawiczyńskiej 30
Kod pocztowy: 20-827
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23654.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23654.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29965.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: obwód Nr 3 odśnieżanie i usuwanie śliskości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: obwód Nr 4 odśnieżanie i usuwanie śliskości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90513.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HANDRYSZ F.H.U Mariusz Znój
Email wykonawcy: info@handrysz.pl
Adres pocztowy: ul. Gojawiczyńskiej 30
Kod pocztowy: 20-827
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18268.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18268.23
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18268.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: obwód Nr 5 odśnieżanie i usuwanie śliskości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: odśnieżanie place publiczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.