Ogłoszenie nr 510020528-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego: Dostawa sprzętu jednorazowego niesterylnego wg pakietów 1 - 23 - powtórzenie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 661603-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 28901200000,
ul. Borowska
213,
50-556
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 734 24 77, e-mail
dzp@usk.wroc.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.usk.wroc.pl
Adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego niesterylnego wg pakietów 1 - 23 - powtórzenie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):USK/DZP/PN-389/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu jednorazowego niesterylnego wg pakietów 1 - 23 - powtórzenie : a) Pakiet 9 - Akcesoria do diatermii ERBE b) Pakiet 13 - Elektrody neanatologiczne c) Pakiet 18 - Urządzenie do wspomagania oddechu przy pomocy wysokich przepływów d) Pakiet 20 - Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym i antywirusowym oraz klipsem na nos. e) Pakiet 21 - Dren do intelicuff Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych stanowiących Rozdział nr VI.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.00.00 - Materiały medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 9 - Akcesoria do diatermii ERBE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5318
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOWA International Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5356.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 13 - Elektrody neanatologiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 18 - Urządzenie do wspomagania oddechu przy pomocy wysokich przepływów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
146050
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NZ Techno Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
162735.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 20 - Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym i antywirusowym oraz klipsem na nos |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALPOL Adrian Lenkiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11124
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 21 - Dren do intelicuff |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ekomark Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12096
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa istniejącego miejsca gromadzenia odpadów komunalnych
- Wymiana instalacji elektrycznej WLZ ADM wraz z wykonaniem przycisku p.poż. w budynku wielorodzinnym
- BZP.2711.24.2024.MP "Usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby konferencji X. Międzynarodowe Warsztaty Fizyki Powierzchni IWSP-2024".
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej będącej na wyposażeniu Szpitala SPZOZ MSWIA we Wrocławiu
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Modernizacja nagłośnienia na Stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Serwety i obłożenia chirurgiczne
- Dostawa wyrobów jednorazowego użytku
- Zakup wraz z dostawą leków ogólnych i wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach IZP.2411.96.2024.JM
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- DOSTAWA SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH ORAZ MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DO PRACOWNI RECEPTUROWEJ, SYSTEMÓW ZAMKNIĘTYCH DO PRACOWNI CYTOSTATYKÓW ORAZ MARKERÓW DO PRACOWNI ENDOSKOPII PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.