eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-30

Ogłoszenie nr 510018708-N-2019 z dnia 30-01-2019 r.

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna: Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Krajowy numer identyfikacyjny 000660995, ul. ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5298100, e-mail dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl, faks 65 5298131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.leszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-I.271.06.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Leszna ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno na podstawie bieżących zamówień składanych przez Zamawiającego po cenach jednostkowych określonych w Formularzu cenowym - Załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Wszystkie oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą z nowych nieregenerowanych materiałów. Przez produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkt wykonany z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym na opakowaniu logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku (min. 6 miesięcy od daty dostawy), posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie rozwiązań równoważnych w odniesieniu do wszystkich zawartych w Załączniku nr 5 do SIWZ produktów, przez co rozumie produkt: ofabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, oopakowany szczelnie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, októrego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak produktu fabrycznie nowego - oryginalnego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt), októry zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, októry nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, októry w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, ow którym wszystkie części są nowe, ow którym zastosowano toner/tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem, okompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony. 4.W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółową specyfikację produktu równoważnego, z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany produkt jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Ponadto Wykonawca dostarczy zaświadczenie niezależnej instytucji zajmującej się badaniem wydajności tonerów i tuszów, potwierdzające, że tonery i tusze będące przedmiotem dostawy były badane według norm: a)ISO IEC 19752 ( dla tonerów i urządzeń monochromatycznych), b)ISO IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), c)ISO IEC 24711 (dla tuszów) i spełniają kryterium równoważności. Jako niezależną instytucję należy rozumieć taki podmiot, który nie jest producentem produktów równoważnych oferowanych Zamawiającemu, ani nie jest Wykonawcą składającym ofertę. 5.W przypadku złożenia oferty na produkt równoważny przez Wykonawcę, którego ofertę uznano za najwyżej ocenioną, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania tego Wykonawcę do dostarczenia po jednym komplecie materiałów eksploatacyjnych (tusz dla drukarek atramentowych oraz toner z bębnem dla drukarek laserowych) do każdego urządzenia dla którego został zaoferowany produkt równoważny ,do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne wezwanie Zamawiającego, do bezpłatnego użyczenia ww. materiałów w ciągu 5 dni na okres co najmniej 1 tygodnia. 6.W sytuacji gdy testy spowodują, iż użytkowany dotychczas w testowej drukarce toner lub bęben nie będzie mógł być ponownie użyty, Wykonawca zobowiązany jest wymienić go na taki sam, nowy. 7.Porównując materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający w szczególności sprawdzi ich pojemność, wydajność, jakość wydruku oraz kompatybilność z posiadanym sprzętem. Wydajność rozumiana jest jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zadrukowania określonym normami: a)ISO IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), b)ISO IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), c)ISO IEC 24711 (dla tuszów). Poprzez odpowiednią jakość Zamawiający rozumie równomierny wydruk i brak śladów zabrudzeń na drukowanych stronach, nie wysypywanie się proszku tonera podczas montażu i eksploatacji. 8.Stosowanie materiałów (produktów) równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego jest przeznaczony produkt. 9.W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego, którego przyczyną będzie użycie dostarczonego produktu, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy urządzenia jeśli uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną ekspertyzę niezależnego biegłego. Koszty naprawy obciążają Wykonawcę. 10.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że pojemność, wydajność, jakości lub niezawodność dostarczonego produktu niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego produkt jest kupowany) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera lub tuszu, Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, wymieni oferowany produkt na produkt spełniający wymagania Zamawiającego (oryginalny, pochodzący od producenta urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony) bez zmiany ceny w terminie 24 godzin od dnia otrzymania reklamacji od Zamawiającego mailem lub faksem. 11.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały eksploatacyjne do siedziby Zmawiającego swoim transportem na swój koszt w terminie nie dłuższym niż 5 dni od zgłoszonego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Zamówienia zgodnie z wyborem Zamawiającego składane będą faksem, mailem lub telefonicznie. 12.Podana przez Zamawiającego ilość zamawianych materiałów eksploatacyjnych jest przewidywaną (orientacyjną) ilością, jaką Zamawiający zamierza wykorzystać w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia (tzn. będzie uprawniony do zamówienia niektórych produktów w ilościach większych aniżeli będzie wynikało to z przedmiotu umowy a niektórych produktów w ilościach mniejszych aniżeli określone w wykazie zamawianych materiałów) przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia (ceny) zastrzeżonej dla wykonawcy w umowie, która zostanie zawarta w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania 13.Zamawiający zastrzega, że może nie złożyć zapotrzebowania na całą ilość materiałów eksploatacyjnych wskazanych w Załączniku nr 5 do SIWZ, w taki przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie tylko za dostarczone i odebrane zgodnie z zapotrzebowaniem materiały eksploatacyjne. 14.W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za dostawy, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że dostawy, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2


Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30124000-4, 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 182804.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Login Computer Bogna
Email wykonawcy: handlowy@logincomputer.pl
Adres pocztowy: ul. Leszczyńskich 27
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192372.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192372.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 217943.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na "Bieżącą dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Urzędu Miasta Leszna" proponuje przeprowadzić w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), gdyż istnieje możliwość zaproszenia do wzięcia udziału w niniejszym postępowaniu (złożenia ofert) co najmniej 5 Wykonawców. Ponadto, ww. dostawa zaliczana jest do dostaw powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ww. ustawy - w przypadku dostaw - jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 221 000 euro i wynosi 182.804,99 zł netto co daje równowartość 42.397,43 EUR (podstawa prawna: §1 pkt 2 lit. a) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz.U. poz. 2479), Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2477).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.