eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn" Budowa trzech basenów w dzielnicach" dla następujących lokalizacjiLokalizacja I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Lokalizacja II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka



Ogłoszenie z dnia 2020-01-30

Ogłoszenie nr 510017906-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.

Miasto Katowice: Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn" Budowa trzech basenów w dzielnicach" dla następujących lokalizacji: Lokalizacja I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Lokalizacja II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 624144-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, e-mail bzp@katowice.eu, faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn" Budowa trzech basenów w dzielnicach" dla następujących lokalizacji: Lokalizacja I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Lokalizacja II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.129.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie objętym dokumentacją projektową, STWiORB oraz wzorem umowy, które stanowią Załączniki nr 6, 7, 8 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, przez projektantów odpowiadających branżami poszczególnym branżom projektowym występującym w dokumentacji projektowej przedmiotowej inwestycji tj. branży: architektonicznej konstrukcyjno-budowlanej; inżynieryjnej - drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych (przewodowej i bezprzewodowej), cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych. Uwaga 1: Zamawiający zakupił gotową dokumentację projektową krytego basenu, oraz zlecił wykonanie usług projektowych polegających na adaptacji projektu w/w lokalizacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dokumentacja ta została opracowana przez Pracownię Projektową PION Andrzej Kusztelak z siedzibą w Łodzi przy ul. Gimnastycznej 14. Zamawiający posiada prawa autorskie do tej dokumentacji. Uwaga 2: Aktualne zaawansowanie robót dla: Lokalizacji I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna wynosi 63,77% Lokalizacji II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka wynosi 60,06 % 2) Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmuje: a) Lokalizacja I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmujące: - pobyt projektanta na budowie - 30 NA - nadzór pisemny i rysunkowy uzupełniający projekt - 40 NA Wykonanie usług projektowych obejmujących: - 5 kpl - projekty zamienne - projekty dodatkowe (jeden komplet jednej branży) b) Lokalizacja II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka Sprawowanie nadzoru autorskiego obejmujący: - pobyt projektanta na budowie - 30 NA - nadzór pisemny i rysunkowy uzupełniający projekt - 40 NA Wykonanie usług projektowych obejmujących: - 5 kpl - projekty zamienne - projekty dodatkowe (jeden komplet jednej branży) 3) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie: 1. Pełnienia obowiązków wynikających z przepisów Prawa Budowlanego w szczególności czynności określone w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w Projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego; 2. Wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania robót budowlanych, w tym: a) zapoznania się z dokumentacją projektową (zwaną w skrócie "Projekt") stanowiącą załącznik do SIWZ, b) dokonywania wpisów w dzienniku budowy, c) dokonywania stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład Projektu, d) czuwania by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego pozwoleniem na budowę, e) dokonywania wyjaśnień przyjętych rozwiązań technicznych (materiałowych) w Projekcie, które spowodowały wątpliwości w toku realizacji robót, f) sporządzania dodatkowych szkiców lub rysunków uzupełniających lub opisów uzupełniających objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli Projekt nie wyjaśnia w dostatecznym stopniu rozwiązań technicznych, g) dokonywania oceny produktów i wyrobów (do przewidywanego zabudowania) pod kątem zgodności z Projektem, h) sporządzania oceny uzyskanych wyników poszczególnych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami i innymi obowiązującymi przepisami, i) niezwłocznego informowania Inżyniera Kontraktu/Zamawiającego oraz Kierownika Budowy o wszelkich dostrzeżonych błędach w toku realizacji robót, w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach wykonanych robót z Projektem, j) sporządzania protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń oraz innych czynności uzgodnionych odrębnie przez Strony, k) udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Inżyniera Kontraktu, Zamawiającego lub Kierownika Budowy, l) udziału w odbiorach częściowych, technicznych oraz w odbiorze końcowym inwestycji oraz badaniach materiałów i konstrukcji, m) opiniowania lub uzgadniania możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, konstrukcyjnych, technicznych lub technologicznych, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonych projektów lub warunków zezwalających na realizację inwestycji drogowej, n) informowania Inżyniera Kontraktu/Zamawiającego w przypadku stwierdzenia istotnych wad projektu lub rażących błędów, które będą generować po stronie Zamawiającego dodatkowe wydatki finansowe z tytułu wystąpienia dodatkowych robót budowlanych; 3. Opracowania projektów zamiennych, dodatkowych wszystkich branż, o których mowa w sekcji II.4.1) ogłoszenia w zależności od występujących okoliczności na budowie, w tym: a) opracowanie projektów zamiennych, dodatkowych wraz z niezbędnymi obliczeniami statyczno- wytrzymałościowymi, wynikłych w trakcie realizacji robót, w zakresie: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót-w zależności od specyfiki prac projektowych, b) wykonanie prac związanych z wystąpieniem do instytucji opiniujących w celu uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, opinii, warunków technicznych, wywiadów branżowych i decyzji administracyjnych w ramach projektów zamiennych, dodatkowych w razie zaistnienia takiej konieczności, c) wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu i uzyskanie nowego lub zamiennego dokumentu pozwalającego realizować roboty zgodnie z Prawem Budowlanym, w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do Projektu; d) przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, w tym w szczególności ekspertyzy w zakresie zastosowania przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami. 4) Opis realizacji zamówienia: 4.1) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do powołania Koordynatora czynności projektantów sprawujących nadzór autorski na budowie. Do obowiązków koordynatora należeć będzie: a) koordynacja pracy projektantów nadzoru autorskiego na budowie, b) reprezentowanie zespołu autorskiego w kontaktach z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu i Wykonawcą robót, c) rozwiązywanie ewentualnych sporów i problemów powstałych w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego. d) do przybycia na budowę w ciągu 48 godzin od chwili wezwania przez inspektora nadzoru inwestorskiego, ile nie zostanie uzgodniony przez Strony inny dłuższy termin, e) udziału w komisjach, naradach koordynacyjnych i technicznych oraz innych spotkaniach w zakresie budowy danego etapu inwestycji, f) udziału w odbiorach technicznych i końcowych, g) obowiązkowego udziału w cyklicznych Radach Budowy, 4.2) Wykonawca będzie wykonywał zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy, w szczególności: a) miejscem pełnienia nadzoru autorskiego będzie teren budowy lub inne miejsca wskazane przez Zamawiającego, b) płatny nadzór autorski będzie pełniony na wezwanie Inżyniera Kontraktu lub Zamawiającego (pocztą, mailem) z podaniem tematu nadzoru. c) opracowanie i dostarczenie do Zamawiającego w terminie do 14 dni (o ile nie zostanie ustalony na Radzie Budowy inny dłuższy termin) projektów zamiennych i/lub dodatkowych w ilości 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie niemodyfikowalnym i edytowalnym wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, przedmiarami i decyzjami administracyjnymi wynikającymi z specyfiki projektu oraz przepisów prawa, d) wszelkie czynności prowadzone w ramach zamówienia będą opisywane przez Wykonawcę na KARTACH NADZORU AUTORSKIEGO i dodatkowo - ze względu na specyfikę - wpisywane do Dziennika Budowy lub przedkładane w formie opracowania (rewizji Projektu, dodatkowego projektu itp.). Karty nadzoru autorskiego z miesięcznego okresu rozliczeniowego, po zatwierdzeniu przez Inżyniera Kontraktu będą podstawą do wypłaty wynagrodzenia umownego. 5) Szczegółowy zakres prac określa: a) wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) formularz cenowy - załącznik do oferty nr 1a) c) dokumentacja projektowa udostępniona w ramach przetargu na roboty budowlane łącznie ze wszystkimi zmianami wprowadzonymi na etapie przetargu: Lokalizacja I - Katowice Szopienice-Burowiec ul. Hallera, ul. Konna - załącznik nr 6 do SIWZ Lokalizacja II - Katowice Brynów - Osiedle Zgrzebnioka - ul. Kościuszki, ul. Zgrzebnioka - załącznik nr 7 do SIWZ 6) wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osobę wykonującą prace administracyjno-biurowe, do wykonania czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a) etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b) Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp. 7) Wymagania dotyczące projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (o których mowa w art. 29 ust. 5 i 6 ustawy wynikają z niżej wymienionego aktu prawa Unii Europejskiej: Konwencja ONZ o prawach osób niepełnosprawnych - Tekst Konwencji opublikowany został w Dz. U. z dnia 25 października 2012 r., poz. 1169. Projektowanie winno być zgodne z ww. aktem prawa Unii Europejskiej . 8) Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu. Ponadto Wykonawca przeniesie nieodpłatnie na Zamawiającego prawa zależne. Przeniesienie praw nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Pion Andrzej Kusztelak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gimnastyczna 14
Kod pocztowy: 94-128
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142680.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168510.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.