eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Awaryjne wymiany kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-30

Ogłoszenie nr 510017712-N-2020 z dnia 30-01-2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Awaryjne wymiany kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowic.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Awaryjne wymiany kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.003.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje awaryjną wymianę 5 sztuk kotłów gazowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Wymiana kotła gazowego obejmować będzie: demontaż uszkodzonego kotła, dostarczenie nowego kotła do lokalu, podłączenie nowego kotła i uruchomienie, podłączenie istniejące termoregulatora (sterownika) do nowego kotła, wymianę wkłądu kominowego dostosowanego do danego typu kotła oraz roboty towarzyszące m.in. w zakresie robót budowlanych (przekucia, zamurowania itp.) i przeprowadzenie instruktażu obsługi kotła. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: - demontaż wkładu kominowego, - demontaż kotła gazowego, - montaż i uruchomienie nowego kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego o mocy 20-24 kW [klasa efektywności energetycznej kotła minimum "A" oraz sezonowa efektywność energetyczna kotła dla ogrzewania pomieszczeń 94%], - montaż sterownika kotła do pomiaru temperatury z podłączeniem do kotła (regulator z możliwością zaprogramowania tygodniowego min. 4 temperatury na dobę, przewodowy), - podłączenie nowego kotła gazowego do istniejącej instalacji C.O i CWU, - wyregulowanie kotła gazowego, - roboty towarzyszące przy wymianie kotła (przeróbka instalacji), - roboty towarzyszące przy montażu wkładu kominowego (wykucie w ścianie kominowej, zamurowania itp.), - próbę szczelności instalacji gazowej za gazomierzem do lokalu, - próbę szczelności instalacji c.o. i cwu, - opinię kominiarską powykonawczą, - wywiezienie i utylizację materiałów powstałych przy wykonywanych robotach (gruz, wkład, kocioł) - drobne naprawy murarskie i malarskie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45333000-0


Dodatkowe kody CPV: 44620000-2, 45410000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOMAT-ŚLĄSKI A. Klewaniec, J. Klewaniec Spółka Jawna
Email wykonawcy: poczta@domatslaski.pl
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 16
Kod pocztowy: 42-690
Miejscowość: Boruszowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49752.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49752.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49752.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy punkt IV.6) Zamówienie będzie realizowane do wysokości środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj do kwoty 54 000,00 zł. brutto.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na postawie art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 1843) - zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W postępowaniu nr NZ.231.034.2019 (nr 529122-N-2019 z dnia 25.03.2019 r.) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.