eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp.z o.o. we Włocławku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-28

Ogłoszenie nr 510017150-N-2019 z dnia 28-01-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp.z o.o. we Włocławku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501446-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.saniko.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK "Saniko" Sp.z o.o. we Włocławku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.01/07/01/19.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej, nieodpadowej, luzem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w ilości 1000 ton. 2. Sól drogowa DR niezbrylająca powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów i atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/2. Skład chemiczny soli drogowej: - NaCl min 90% - antyzbrylacz K Fe(Cn)min 40 mg/kg - części nierozpuszczalne w wodzie max 8% - wilgotność max 3% Granulacja: - ziarna powyżej 6 mm max 10% - ziarna poniżej 1 mm max 20% - ziarna od 1 mm do 6 mm min. 70% 3. Sól drogowa DR niezbrylająca będzie dostarczana transportem Wykonawcy na jego koszt. 4. Dostawca jest zobowiązany do przewozu soli drogowej samochodami samowyładowczymi, w sposób nie powodujący pogorszenia się jakości przewożonego materiału, w szczególności jego zawilgocenia. 5. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania rozładunku dostarczonej soli drogowej w magazynie Zamawiającego przystosowanym do przechowywania soli drogowej, zlokalizowanym na terenie bazy przedsiębiorstwa przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania jakości dostarczonej partii soli drogowej DR niezbrylającej, poprzez zlecenie przeprowadzenia niezbędnych badań niezależnej jednostce, na koszt Wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy soli drogowej w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń wysłanych e-mail lub faxem na dostawę określonej ilości soli drogowej (bez ograniczeń co do wielkości partii pojedyńczego zamówienia). 8. Każdorazowo kierowca samochodu winien posiadać dokument wagowy potwierdzający ilość dostarczonej soli drogowej. W przypadku wątpliwości, co do ilości dostarczonej soli drogowej, Zamawiający może na koszt Wykonawcy zamówienia, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. 9. Maksymalny termin dostawy nie może przekroczyć 6 dni roboczych (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert) od dnia otrzymania pisemnego zlecenia przesłanego Wykonawcy e-mail lub faxem. 10. Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia: siedziba Zamawiającego zlokalizowana przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. 11. Zamawiający zastrzega, że w razie niewykorzystania limitu dostaw soli w ilości określonej w pkt. 1, Dostawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: - należności za niedostarczoną partię soli, - odszkodowania za utracone korzyści. 12. Minimalny limit ilości soli, którą Zamawiający zobowiązuje się wybrać, w okresie obowiązywania umowy to 500 ton.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.92.71.00 - Sól drogowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 246000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kopalnia Soli "Kłodawa" S.A.
Email wykonawcy: sol.drogowa@sol-klodawa.com.pl
Adres pocztowy: Al. 1000-lecia 2
Kod pocztowy: 62-650
Miejscowość: Kłodawa
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 327180.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 327180.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327180.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.