eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-28

Ogłoszenie nr 510016040-N-2020 z dnia 28-01-2020 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635640-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 81090304000000, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 8211479, e-mail zzp@sc.policja.gov.pl, faks 91 8211477.
Adres strony internetowej (url): http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie regeneracji i/lub napraw, wymiany podzespołów w służbowym sprzęcie transportowym użytkowanym w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZ-2380-127/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług w zakresie regeneracji i /lub naprawy, wymiany podzespołów z służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 3. Usługi będą wykonywane sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo na podstawie indywidualnych zleceń podpisanych przez Naczelnika Wydziału Transportu KWP w Szczecinie określających ilość i podzespół przeznaczony do regeneracji, składanych pocztą elektroniczną na adres Wykonawcy. 4. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w ciągu ilości dni roboczych zaoferowanych w ofercie, licząc od dnia otrzymania zlecenia wraz z pojazdem w którym występuje uszkodzony podzespół do regeneracji, w rozumieniu art. 111 § 2 Kodeksu cywilnego. 5. Odbiór pojazdu wraz z podzespołem po regeneracji odbywać się będzie każdorazowo na podstawie faktury (z podaniem numeru niniejszej umowy oraz numeru zlecenia, którego dotyczy), wystawionej przez Wykonawcę zgodnie z treścią zlecenia przez pracownika/ów Zamawiającego upoważnionego/nych do jego przyjęcia. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów oraz wiedzy technicznej jak również z definicją APRA (Automotive Parts Rebuilders Association- Stowarzyszenia Regenerujących Części Motoryzacyjne)- regeneracja to odbudowa używanej części pojazdu, przeprowadzona zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami sztuki inżynierskiej. Część poddana wszystkim etapom procesu regeneracji powinna odzyskać funkcje odpowiadające nowemu produktowi. 7. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do wykonania prac określonych w umowie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a także odpowiednią wiedzą oraz doświadczeniem w tym zakresie i zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie ze sztuką i wiedzą techniczną. 8. Wykonawca oświadcza, że osoby wykonujące usługę w jego imieniu posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 9. Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne służące do regeneracji i/lub naprawy, wymiany podzespołów sprzętu transportowego niezbędne do realizacji usługi muszą być nowe, nieregenerowane, dopuszczone do obrotu, spełniające wszystkie obowiązujące normy, wolne od wad, stanowiące wyłączną własność Wykonawcy i nie obciążone prawami osób trzecich. 10. Wykonawca dokona regeneracji i/lub naprawy podzespołu ze sprzętu transportowego Zamawiającego poprzez przywrócenie jego pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta sprzętu transportowego, z zachowaniem jego pierwotnych parametrów techniczno-użytkowych. 11. Faktyczna ilość usług zlecanych Wykonawcy wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określona ilość usług w załącznikach nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz - formularz asortymentowo - cenowy, jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Usługi będą wykonywane sukcesywnie i zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, a nie wykorzystanie kwoty umowy nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 12. Gwarancja udzielona na wykonaną usługę będzie nie krótsza niż 12 miesięcy od momentu bezusterkowego odbioru. 13. Zamawiający wymaga umieszczenia przez Wykonawcę w składanej ofercie cenowej następujących danych : a. - wskazania okresu udzielanej gwarancji na wykonaną usługę, b. - wskazania czasu realizacji usługi ( odpowiednio dla danej części do której składa ofertę). 14. Dotyczy wszystkich części - Wykonawca zależnie od składanej oferty do danej części musi dokładnie określić położenie warsztatu z podaniem dokładnego adresu (kod pocztowy, miasto, ulica, numer). 15. Regenerowany i/lub naprawiany podzespół będzie zabezpieczony przed kradzieżą oraz dostępem osób nie działających w imieniu Wykonawcy w czasie całego okresu realizacji regeneracji. 16. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy aktualnej, opłaconej polisy potwierdzającej ubezpieczenie Wykonawcy od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność związaną z przedmiotem umowy ponosi odpowiedzialność cywilną oraz obejmującej kradzież, utratę, uszkodzenie lub zniszczenie podzespołu powierzonego do naprawy w ramach umowy. 17. W odniesieniu do części I, III, V, VI i VII wykonanie usługi dla każdego podzespołu regenerowanego będzie odbywało się w następujący sposób: a/ Zamawiający dostarczy podzespoły podlegające usłudze do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00; b/ podstawą wykonania usługi będzie zlecenie załącznik nr 6 do siwz dostarczony do warsztatu Wykonawcy, wraz z podzespołem do regeneracji. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym do naprawy podzespołem regenerowanym i/ lub naprawianym; c/ Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru podzespołu po regeneracji; d/ po wykonanej usłudze Zamawiający odbierze podzespół regenerowany z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy w części zdawczo-odbiorczej. 18. W odniesieniu do części II i IV wykonanie usługi dla każdego podzespołu regenerowanego wraz z pojazdem będzie odbywało się w następujący sposób: a. Zamawiający dostarczy pojazd wraz z podzespołem podlegającym usłudze do warsztatu wykonawcy we własnym zakresie i na własny koszt w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00; b. podstawą wykonania usługi będzie zlecenie załącznik nr 7 do siwz dostarczony do warsztatu Wykonawcy, wraz z pojazdem i podzespołem do regeneracji. Zlecenie stanowi dokument potwierdzający przejęcie przez Wykonawcę pieczy nad przekazanym pojazdem i podzespołem regenerowanym i/ lub naprawianym; c. Wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela Zamawiającego o wykonaniu usługi i możliwości odbioru pojazdu wraz z podzespołem po regeneracji; d. po wykonanej usłudze Zamawiający odbierze pojazd wraz z podzespołem po regeneracji z siedziby Wykonawcy na własny koszt. Potwierdzeniem bezusterkowego odbioru jest podpisanie przez Zamawiającego oraz Wykonawcę zlecenia naprawy w części zdawczo-odbiorczej. 19. W przypadku ujawnienia innych uszkodzeń i niesprawności nie objętych zleceniem Wykonawca przesyła kosztorys naprawy będący załącznikiem nr 8 do siwz ze wskazaniem zwiększonego zakresu naprawy, przy czym terminy wykonania usługi są analogiczne. 20. Zamawiający wystawi dodatkowe zlecenie wykonania usługi na ujawnione uszkodzenia i niesprawności nieobjęte pierwszym zleceniem, z uwzględnieniem zmian zakresu i sposobu naprawy podzespołu regenerowanego. 21. W przypadku gdy Zamawiający wprowadzi zmiany w kosztorysie, Wykonawca zobowiązuje się do przesłania ostatecznego kosztorysu wykonania usługi regeneracji i/ lub naprawy podzespołu zgodnego ze zleceniem pierwotnym oraz ze zleceniami dodatkowymi z uwzględnieniem informacji o zmianach zakresu i sposobu regeneracji podzespołu przekazanego przez Naczelnika Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 22. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi regeneracji wyłącznie po zatwierdzeniu kosztorysu naprawy przez Kierownictwo Wydziału Transportu KWP w Szczecinie. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia wykonanej usługi w przypadku stwierdzenia przy odbiorze przez jego przedstawicieli, że wykonana jest ona nieprawidłowo lub niezgodnie z postanowieniami umowy. 24. Odmowa przyjęcia wykonanej usługi będzie traktowana jako brak realizacji zlecenia z przewidzianymi w umowie sankcjami przewidzianymi w § 8 ust. 1 pkt. b. 25. Naprawy będą wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie umiejętności i doświadczenie zawodowe. 26. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części usługi Podwykonawcy - warsztatowi wyspecjalizowanemu w danym obszarze usług przy czym Wykonawca będzie zobowiązany udzielać każdorazowo wszelkich informacji dotyczących podwykonawcy zwłaszcza miejsca regeneracji i/lub naprawy podzespołu. 27. Wykonawca odpowiada za czynności własne oraz osób, z których pomocą będzie wykonywał zobowiązanie wynikające z umowy lub którym wykonanie tych zobowiązań powierzy. 28. W przypadku realizacji umowy z udziałem podwykonawców, Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie działania lub zaniechania swoich podwykonawców jak za swoje działania lub zaniechania. 29. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorach umów stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.2 do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Regeneracja pilotów, stacyjek samochodowych, silnika elektrycznego dmuchawy, wentylatora chłodnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11942.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak P.U.H.M. Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13150.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Regeneracja/naprawa silników samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak P.U.H.M. Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Regeneracja głowic samochodowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11292.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Techniczne SC Monika Kamińska, Hubert Skop, Maciej Patej
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Traugutta 16
Kod pocztowy: 39-300
Miejscowość: Mielec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9225.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9225.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Regeneracja/naprawa uszkodzonych szyb czołowych, wymiana szyb czołowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14138.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTOSZYBYSZCZECIN.PL Artur Dunowski
Email wykonawcy: biuro@autoszybyszczecin.pl
Adres pocztowy: Santocka 39
Kod pocztowy: 71-083
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17390.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17390.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Regeneracja przekładni kierowniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50140.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AUTO-MAGLOWNICE Olender Adam
Email wykonawcy: auto_maglownice@wp.pl
Adres pocztowy: Firlika 15
Kod pocztowy: 71-637
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65362.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65362.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77797.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Regeneracja turbosprężarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97486.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Dominik Jakubowski
Email wykonawcy: dominikj@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: Bydgoska 12a
Kod pocztowy: 78-520
Miejscowość: Złocieniec
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180054.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Regeneracja wtryskiwaczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak P.U.H.M. Piotr Popiołek
Email wykonawcy: biuro@auto-wojak.pl
Adres pocztowy: Santocka 44
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35055.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.