eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - część 1 (EB-1; EB-3; EB-5)



Ogłoszenie z dnia 2020-01-27

Ogłoszenie nr 510015575-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - część 1 (EB-1; EB-3; EB-5)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 00051578000000, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - część 1 (EB-1; EB-3; EB-5)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.006.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na awaryjnych naprawach dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. 2. Prace polegać będą w szczególności na przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych, izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, wykonaniu tynków cementowo - wapiennych na kominach ponad dachem, malowaniu tynków farbami elewacyjnymi, montażu opasek dociskowych, deskowaniu dachu na styk, wymianie elementów konstrukcji dachów, kryciu dachów papą termozgrzewalną, uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasady wentylacyjne, obsadzeniu drzwiczek wyciorowych, przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych "karpiówki", uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, utylizacji gruzu, wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnienie czyszczenia, udrażnianie, frezowanie, podwyższanie przewodów kominowych, montaż nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych. 3. Prace obejmują awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w obrębie następujących oddziałów administracji budynków: EB-1 (ul. Katowicka 46b), EB-3 (ul. Słowackiego 18), EB-5 (ul. Koszalińska 2d). Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka. Zamówienie będzie realizowane do kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - 212.728,28 zł brutto (196.553,96 netto). 4. Rękojmia i gwarancja: Wymagana przez Zamawiającego rękojmia wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia stanowić będzie przedmiot negocjacji, przy czym Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia nie krótszej niż 36 miesięcy. 5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), którzy wykonują roboty dekarskie związane z: wymianą pokrycia dachowego; wymianą elementów konstrukcyjnych dachu, wymianą rynien, naprawą pokryć dachowych. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do Zaproszenia). 6. Parametry równoważności 1) Jeżeli STWiOR lub przedmiar robót, wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie negocjacji. 2) Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie negocjacji. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 5 do Zaproszenia oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do zaproszenia wraz ze STWiOR stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy. UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45410000-4, 45261320-3, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Krysław s.c. Mansel Sławomir, Pfeifer Krzysztof, Grzegrzóka Adam
Email wykonawcy: kryslaw1@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 65/18
Kod pocztowy: 40-414
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 212728.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212728.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212728.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Dotyczy punkt IV.6) Zamówienie będzie realizowane do wysokości środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrano tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwanej dalej ustawą (tekst jednolity Dz. U. 2019, poz. 1843) - zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia w okresie trzech lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia został uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W postępowaniu nr NZ.231.068.2019 (nr 569411-N-2019 z dnia 09.07.2019 r.) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju tj. obejmujących: przemurowanie kominów, uzupełnienie czapek kominowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego, wykonanie tynków cementowo - wapiennych na kominach ponad dachem, malowanie tynków farbami elewacyjnymi, montaż opasek dociskowych, deskowanie dachu na styk, wymiana elementów konstrukcji dachów, krycie dachów papą termozgrzewalną, uzupełnienie obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych, obsadzenie drzwiczek wyciorowych, przełożenie pokrycia z dachówek ceramicznych "karpiówki", uzupełnienie zaprawą styków pokrycia dachówki z murami, wykonanie bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnienie czyszczenie, udrażnianie, frezowanie, podwyższanie przewodów kominowych, montaż nasad kominowych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.