eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z jednostek podległych Komendzie Stołecznej Policji z powiatu piaseczyńskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-27

Ogłoszenie nr 510015508-N-2020 z dnia 27-01-2020 r.

Komenda Stołeczna Policji: Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z jednostek podległych Komendzie Stołecznej Policji z powiatu piaseczyńskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550010464-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Stołeczna Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 01212648200000, ul. ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (22) 6038608, e-mail zamowienia@ksp.policja.gov.pl, faks (22) 603 76 42.
Adres strony internetowej (url): www.policja.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych z jednostek podległych Komendzie Stołecznej Policji z powiatu piaseczyńskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP-166/20/11/AG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych segregowanych i niesegregowanych z jednostek podległych Komendzie Stołecznej Policji z powiatu piaseczyńskiego. 2. Szacunkowa ilość wywozów, ich częstotliwość oraz ilość pojemników określa Załącznik nr 1 do dokumentacji zamówienia oraz Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia. 3. Ilość wywozów oraz ich częstotliwość wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy Zamawiający zleci usługi o łącznej ilości mniejszej niż określona w Załączniku nr 1 do dokumentacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarper spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Krakowska 108A, Kolonia Warszawska
Kod pocztowy: 05-522
Miejscowość: Wólka Kosowska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187574.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 187574.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187574.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dot. wywozu nieczystości stałych z jednostek policji położonych na terenie powiatu piaseczyńskiego (nr ref. postępowania WZP-5975/19/307/AG; ogłoszenie o zamówieniu nr 2019/S 210-513553 z dnia 30 października 2019 r.), nie złożeniem żadnej oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie art. 4 ust. 8 Ustawy PZP dla powiatu piaseczyńskiego oraz otrzymanym zawiadomieniem o rezygnacji Gminy Piaseczno z odbioru odpadów z jednostek policji zlokalizowanych: OPP Piaseczno ul. Puławska 44e., Piaseczno ul. Kościelna 3, Zalesie Górne ul. Koralowych Dębów 25) zachodzi pilna konieczność zapewnienia ciągłości odbioru nieczystości stałych z jednostek policji do chwili zawarcia umowy wyniku wszczętego postępowania w zakresie wywozu nieczystości stałych z powiatu piaseczyńskiego. W szczególności pilna potrzeba zapewnienia ciągłości odbioru nieczystości stałych, ze względu na znaczną ilość odpadów oraz częstotliwość ich odbioru (określoną w Załączniku nr 1 do dokumentacji zamówienia) dotyczy OPP Piaseczno ul. Puławska 44e, 05-509 Piaseczno Z uwagi na powyższe, dla zapewnienia ciągłości funkcjonowania jednostek w zakresie odbioru nieczystości stałych wymienionych w Załączniku nr 1 do dokumentacji zamówienia zasadnym jest zawarcie umowy nie dłużej niż do dnia udzielenia zamówienia w trybie konkurencyjnym.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.