eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Miejska Grupa Zakupowa. Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-26

Ogłoszenie nr 510014898-N-2020 z dnia 26-01-2020 r.

"Baza" sp. z o.o.: Miejska Grupa Zakupowa. Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630753-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Baza Sp. z o.o. we Włocławku, REGON 005889231, ul. Bojańczyka 7, Włocławek 87-800, osoba do kontaktu: Małgorzata Naczas-Czepielewska, e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl tel. 54 232 62 76 w. 115
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. we Włocławku REGON 910226702, ul. Rysia 3, Włocławek 87-800, osoba do kontaktu: Małgorzata Naczas-Czepielewska, e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl, tel. 54 232 62 76 w. 115
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku, REGON 910513420, ul. Płocka 30/32, Włocławek 87-800, osoba do kontaktów: Małgorzata Naczas- Czepielewska, e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl tel. 54 232 62 76 w. 115
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. we Włocławku, REGON 910041776, ul. Komunalna 4, Włocławek 87-800, osoba do kontaktów: Małgorzata Naczas- Czepielewska, e-mail: malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl tel. 54 232 62 76 w. 115


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Baza" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 58892310000000, ul. ul. Bojańczyka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 542 326 276, e-mail malgorzata.naczas@hotelratuszowy.pl, faks 542 326 276.
Adres strony internetowej (url): www.spolkabaza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający, Baza Sp. z o.o. w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz Zamawiających tj.: o Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z .o.o.; o Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o.; o Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. na co posiada stosowne umowy zawarte z ww. podmiotami. (podstawa prawna art. 16 ustawy Prawo Zamówień Publicznych)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Miejska Grupa Zakupowa. Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 33/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Miejskiej Grupy Zakupowej jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Włocławek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, załącznik nr 2 - istotne postanowienia umowne. 2. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. Pod pojęciem "równoważności" rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze - opisane daną normą lub znakiem - parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający deklaruje wykorzystanie min. 80% wartości zamówienia podstawowego. 4.Zamówienie podstawowe obejmuje szacunkową ilość asortymentu towaru określoną w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Jednocześnie Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu. W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamówienia poszerzonego w ilości do 20 % wartości zamówienia podstawowego (dotyczy części I,III i IV postępowania). Prawo opcji to instytucja, która stwarza po stronie Zamawiającego zobowiązanie do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym, uprawnieniem Zamawiającego jest żądanie realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, natomiast obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zamówienia w całości tj. w zakresie zadeklarowanym i poszerzonym. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie poszerzonym, jeśli Zamawiający nie skorzysta ze swego uprawnienia do opcji w toku realizacji umowy (zgodnie z wyrokiem KIO z 28 maja 2013 r. (KIO 1168/13). 6. Przedmiot zamówienia składa się z czterech (4) części: 1) Część I - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku. Dokładny opis asortymentu składającego się na część I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Część II - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku. Dokładny opis asortymentu składającego się na część II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3) Część III - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Baza Spółka z o.o. we Włocławku. Dokładny opis asortymentu składającego się na część III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4) Część IV - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "SANIKO" Spółka z o.o. we Włocławku. Dokładny opis asortymentu składającego się na część IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Na każdą część zawarta zostanie odrębna umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35113400-3


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18220000-7, 18141000-9, 18815000-5, 18812200-6, 18443320-5, 18140000-2, 39514100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. we Włocławku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63767.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa BHP EKSPRERT Ewa Daroszewska
Email wykonawcy: biuro@bhpekspert.eu
Adres pocztowy: ul. Barska 12J
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62330.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62330.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62750.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Sp. z o.o. we Włocławku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13337.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowo Transportowe "INTRO-DRUK"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Toruńska 222
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13425.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13425.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13700.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Baza Spółka z o.o. we Włocławku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4725.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa BHP EKSPRERT Ewa Daroszewska
Email wykonawcy: biuro@bhpekspert.eu
Adres pocztowy: ul. Barska 12J
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4477.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4477.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4811.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, środków ochrony indywidualnej dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "SANIKO" Spółka z o.o. we Włocławku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313080.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowo Transportowe "INTRO-DRUK"
Email wykonawcy: bhp-max@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Toruńska 222
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317990.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317990.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 351433.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.