eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014588-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Gmina Łęka Opatowska: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657434-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łęka Opatowska, Krajowy numer identyfikacyjny 54117300000, ul. ul. Akacjowa 4, 63645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-62 7814520, 7814536, e-mail sekretariat@leka-opatowska.pl, faks 0-62 7814521.
Adres strony internetowej (url): www.leka-opatowska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPPG.271.46.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Poznańskiej w Opatowie do m. Trzebień (Ustronie)". W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) Etap I obejmujący swym zakresem: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków, urządzeniami i armaturą oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na ul. Poznańskiej w Opatowie -odcinek od istniejącej sieci do projektowanej przepompowni na działce nr 582/1. Wpięcie projektowanej sieci tłocznej kanalizacyjnej sanitarnej do istniejącej studzienki na sieci w ul. Poznańskiej. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci 403,38 mb c) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100-RC o średnicy 75 mm, długość sieci 548,00 mb d) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -6 kpl e) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm - 3 kpl f) wykonanie przyłącza kanalizacji do posesji z rury PVC lite SN8 o średnicy 160 mm - 1 szt., długość przyłącza 14,10m g) zakończenie przyłącza studzienką inspekcyjną z tworzywa o średnicy 315 mm - 1 kpl. h) wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 1200mm wraz z wykonaniem zasilania przepompowni oraz oświetlenia przepompowni na czujnik zmierzchu- 1 kpl i) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, j) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 2) Etap II obejmujący swym zakresem: Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na ul. Poznańskiej w Opatowie -odcinek od przepompowni na działce nr 582/1 (etap I) do studni S11 . Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy sieci, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 200 mm, długość sieci 255,4 m c) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC lite SN8 o średnicy 250 mm, długość sieci 130,9 m d) montaż studzienek sanitarnych z tworzywa o średnicy 425 mm -7 kpl (S2, S3, S4, S6, S8, S9, S10) e) montaż studni betonowych o średnicy 1000 mm - 4 kpl (S1, S5, S7, S11) f) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, g) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 3) Etap III obejmujący swym zakresem: Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej do m. Trzebień (Ustronie) wraz z przepompownią ścieków, urządzeniami i armaturą -odcinek od studni S11 (etap II) do przepompowni ścieków wraz z jej wykonaniem. Roboty obejmują w szczególności: a) wytyczenie trasy przyłącza, roboty ziemne, wykonanie podłoża pod rurociągi, b) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE100-RC o średnicy 63 mm, długość przyłącza 516 mb c) wykonanie przepompowni ścieków z polimerobetonu o średnicy 1200mm wraz z ogrodzeniem oraz oświetleniem przepompowni na czujnik zmierzchu- - 1 kpl d) wykonanie próby szczelności, ciśnienia, badanie kamerą inspekcyjną kanału grawitacyjnego, e) wykonanie obsypki rurociągów i zasypanie wykopów z zagęszczeniem warstwami, odtworzenia nawierzchni. 2. Uwaga: Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje budowy sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Brzozowej w Opatowie oraz sieci wodociągowej na ul Sosnowej i Brzozowej w Opatowie ujętych w projekcie budowlanym dot. etapu II. 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót kierownika budowy posiadającego stosowne, wymagane przez obowiązujące prawo kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane, odpowiedzialnego za wykonywane roboty zgodnie z postanowieniami umowy oraz Ustawy prawo budowlane, 2) opracowanie projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na zajęcie pasa drogowego, przy czym koszty z tytułu zajęcia pasa drogowego leżą po stronie Wykonawcy (zgodnie z uzgodnieniami Decyzją PZD.446.20.2018.BD z dnia 20.02.2018r. oraz Decyzją PZD.446.21.2018.BD z dnia 20.02.2018r.) 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z opinii i uzgodnień, 4) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wytyczenie, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 5) uzyskania wszelkich wymaganych protokołów (np. z próby szczelności, ciśnienia, zagęszczeń gruntu), opinii, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektów i urządzeń, 6) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót, 7) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 8) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) w skład którego wchodzą : 1) Projekt budowlany (osobno dla każdego etapu robót), 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (dalej SST/STWiOR), 3) Przedmiary robót, 4) Dokumenty formalno- prawne. UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z projektu budowlanego, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45232440-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 428000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Królik Arkadiusz Usługi Hydrauliczne "AR-CO"
Email wykonawcy: szymonarek2@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mirkowska 8B
Kod pocztowy: 98-400
Miejscowość: Wieruszów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 526440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 526440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 921122.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.