eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn."Remont i przebudowa części pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 "Ekonomik" w Zielonej Górze" mających na celu zmianę profilu nauczania i poszerzenie oferty dydaktycznej. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 "Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020" w ramach Działania 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formuła ZIT.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-23

Ogłoszenie nr 510014439-N-2019 z dnia 23-01-2019 r.

Urząd Miasta: Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Remont i przebudowa części pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 "Ekonomik" w Zielonej Górze" mających na celu zmianę profilu nauczania i poszerzenie oferty dydaktycznej. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 "Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020" w ramach Działania 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formuła ZIT.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 "Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020" w ramach Działania 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formuła ZIT.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 638112-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna 22, 65424 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Remont i przebudowa części pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 "Ekonomik" w Zielonej Górze" mających na celu zmianę profilu nauczania i poszerzenie oferty dydaktycznej. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi 9 "Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020" w ramach Działania 9.3. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej", Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej - projekty realizowane poza formuła ZIT.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.101.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem jest wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: "Remont i przebudowa części pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 3 "Ekonomik" w Zielonej Górze", zwanego dalej zadaniem inwestycyjnym, na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr I.5 do SIWZ oraz wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku, nie objętej zapisami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, z uwzględnieniem wyjaśnień i zmian dokonanych przez zamawiającego w czasie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli miały miejsce. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie zadania inwestycyjnego, w zakres którego wchodzi remont i przebudowa pięciu pomieszczeń usytuowanych w sześciu lokalizacjach na terenie obiektu - łączna powierzchnia użytkowa objęta opracowaniem wynosi 959 m². Działka nr 19/3 na której zlokalizowana jest inwestycja, położona jest w południowo-wschodniej części śródmieścia miasta, przy ul. Długiej i objęta jest obowiązującym planem miejscowym, uchwalonym Uchwałą Nr LXIV/792/10 dnia 30 marca 2010 r. (ozn. symbolem 4UO-tereny usług oświaty) - dostępny na stronie: http://bip.zielonagora.pl/224/Obowiazujace_plany_miejscowe/ - pod pozycją 66. Działka położona w otoczeniu zabytku wymaga uzgodnienia wykonania izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Zielonej Górze (zwany dalej WKZ). Zakres opracowania PFU, zgodnie ze stanowiskiem Miejskiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 14.03.2017 r. (znak pisma DI-KZ.4125.83.2017.EM nie wymaga uzyskania pozwolenia konserwatorskiego. 2.Przedmiot umowy należy wykonać w dwóch etapach: a)ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej (nie obejmuje wykonania projektu izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku), b)ETAP II - realizacja zadania inwestycyjnego (robót budowlanych) wraz z wykonaniem izolacji termicznej części budynku. 3.W ramach przedmiotu umowy wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością kompletnego przedmiotu umowy, w szczególności: opracowania dokumentacji projektowej w zakresie określonym w PFU; przeniesienia autorskich praw majątkowych i zezwolenia na wykonywanie praw zależnych do dokumentacji; dostarczenia, zamontowania i uruchomienia przewidzianych w dokumentacji projektowej urządzeń i wyposażenia objętego przedmiotem umowy; wszelkie koszty utrzymania zaplecza i terenu budowy; zapewnienia obsługi geodezyjnej; wykonania izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku nieobjętej opracowaniem PFU; uzyskania w imieniu zamawiającego uzgodnień/pozwoleń/zgłoszeń, w tym na wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych; wszelkich robót budowlanych i czynności niezbędnych do kompletnego wykonania przedmiotu umowy w celu uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub ostatecznego zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, jeśli warunek taki wynika z zapisów pozwolenia na budowę; pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych oraz koszt montażu tablic informacyjnych o współfinansowaniu zadania ze środków Unii Europejskiej (zakup tablic należy do zamawiającego). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. 6.Zamawiający w celach pomocniczych zamieścił przedmiar robót dla wykonania izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku oraz audyt energetyczny opracowany dnia 21.11.2008 r. dla inwestycji termomodernizacji Zespołu Szkół Ekonomicznych w Zielonej Górze zrealizowanej w 2014 r. Załączony przedmiar robót wykonania izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku szkoły, służy wyłącznie celom pomocniczym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia zakresu i ilości wykonania robót budowlanych w zakresie izolacji termicznej. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy wypełniony kosztorys ofertowy izolacji termicznej ścian fundamentowych. Kosztorys ofertowy winien określać wysokość zastosowanej stawki robocizny, narzutu z tytułu kosztów pośrednich, kosztów zakupu, zysku, zestawienie zastosowanych materiałów i sprzętu oraz ich cen jednostkowych. Kosztorys ofertowy będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji zamawiającego z wykonania tej części przedmiotu umowy. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty. 7.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały komunikatywną znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały komunikatywnej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 8.Na wykonany przedmiot zamówienia (w zakresie wykonania zadania inwestycyjnego-robót budowlanych) wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na okres min. 36 miesięcy licząc od dnia odbioru. Uwaga: Dodatkowa gwarancja jakości i rękojmi za wady zadania inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych (okres wydłużenia gwarancji jakości i rękojmi) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.2. SIWZ. 9.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a)roboty ogólnobudowlane remontowe związane z przebudową, remontem lub rozbiórką części pomieszczeń wraz z wykonaniem izolacji termicznej ścian fundamentowych części budynku, b)roboty wykończeniowe, c)roboty instalacyjne: elektrycznych i sanitarnych. 10.Zamawiający wymaga przeniesienia praw autorskich i majątkowych, zgodnie z art. 50 i 74 ust. 4 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880 z późn. zm.) dla opracowanej dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45210000-2, 45214220-8, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1089147.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLMAR Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 35
Kod pocztowy: 65-559
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1577000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1577000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2214000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.