eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Bezgotówkowy zakup paliw dla pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu i Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-22

Ogłoszenie nr 510013407-N-2019 z dnia 22-01-2019 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Bezgotówkowy zakup paliw dla pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu i Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657472-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona 8, 61851 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (url): bip.zdp.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bezgotówkowy zakup paliw dla pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu i Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.WO.261.5.75/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakupie paliw dla pojazdów Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu i Obwodów Drogowych w Biskupicach i Zamysłowie. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 09134100 - 8 - Olej napędowy 09132100 - 4 - Benzyna bezołowiowa 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Zadanie I Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji siedziby jednostki (ul. Zielona 8, 61-851 Poznań) Zadanie II Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Biskupicach (Jerzykowo, ul. Poznańska 37, 62-007 Biskupice, gmina Pobiedziska) Zadanie III Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Zamysłowie (ul. Moderska 10, 62-060 Zamysłowo gmina Stęszew). Zamówienie podzielono na 3 zadania ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy obwodami, siedzibą jednostki, a także trudnościami związanymi z przemieszczaniem się sprzętu. 4. Zakres zamówienia: Zapotrzebowanie na paliwa, będzie uzależnione od intensywności wykonywanych zadań przez ZDP i kształtować się będzie następująco: Zadanie I a) Etylina Pb 95 oszacowano na 10 000 litrów b) Olej napędowy oszacowano na 1 500 litrów Zadanie II a) Etylina Pb 95 oszacowano na 1 000 litrów b) Olej napędowy oszacowano na 18 000 litrów Zadanie III a) Etylina Pb 95 oszacowano na 4 000 litrów b) Olej napędowy oszacowano na 17 000 litrów Biorąc pod uwagę szacunkowy zakres zamówienia, Zamawiający rozliczał będzie ten zakres w oparciu o faktycznie zakupione paliwa i ceny jednostkowe oraz rabat cenowy podany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający może zmniejszyć ilość kupowanego paliwa poniżej określonej ilości, w zależności od potrzeb. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe względem Zamawiającego. 5. Warunki realizacji w poszczególnych zadaniach: Zadanie I ? Paliwo - Etylina Pb 95 i olej napędowy dostępne na sieci stacji paliw płynnych ? Sieć stacji paliw (minimum 10 lokalizacji) na terenie miasta Poznania i powiatu poznańskiego czynnych całą dobę, 7 dni w tygodniu. Zadanie II ? Paliwo - Etylina Pb 95 i olej napędowy dostępne na jednej wskazanej stacji, ? Stacja paliw czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu, znajdująca się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego w Biskupicach wyłącznie drogami utwardzonymi (nie w linii prostej). Zadanie III ? Paliwo - Etylina Pb 95 i olej napędowy dostępne na jednej wskazanej stacji ? Stacja paliw czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu, znajdująca się w odległości nie przekraczającej 10 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego w Zamysłowie wyłącznie drogami utwardzonymi (nie w linii prostej). 6. Paliwo płynne będące przedmiotem zamówienia musi być wysokiej jakości i spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) oraz jednocześnie spełniać obowiązujące normy. 7. Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014, poz. 1853) i umożliwiać dokonanie transakcji bezgotówkowo za pomocą wydanych Zamawiającemu kart flotowych. 8. Tankowanie paliwa odbywać się będzie na stacji paliw Wykonawcy z dystrybutora bezpośrednio do zbiorników samochodów, a w zakresie opisanym w Zadaniu 2 i 3 tankowanie może nastąpić do kanistra w celu użycia paliwa do maszyn i do sprzętu. 9. Tankowanie w zakresie opisanym w Zadaniu 1 nastąpi w oparciu o karty paliwowe a w zakresie Zadania nr 2 i 3 na podstawie asygnaty (lista poboru materiałów pędnych ,raport magazynowy obrotu materiałami pędnymi ), które zawierają w szczegółowe informacje : wykaz środków transportu, ilość i rodzaj zakupionego paliwa. 10. W przypadku zwiększenia ilości środków transportu w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wydanie kart / asygnaty dla kolejnych środków transportu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji siedziby jednostki (ul. Zielona 8, 61-851 Poznań)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zmianami ) unieważnia postępowanie w zakresie Zadania I, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Biskupicach (Jerzykowo, ul. Poznańska 37, 62-007 Biskupice, gmina Pobiedziska)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81880.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAWA Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 4
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 96800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 96800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 96800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup paliw tj. etyliny Pb 95 i oleju napędowego - dla pojazdów będących w dyspozycji Obwodu Drogowego w Zamysłowie (ul. Moderska 10, 62-060 Zamysłowo gmina Stęszew).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89920.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Stęszewie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bukowska 4
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Stęszew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109640.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109640.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109640.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.