eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rogowo"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-23

Ogłoszenie nr 510013159-N-2020 z dnia 23-01-2020 r.

Gmina Rogowo: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rogowo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633652-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rogowo, Krajowy numer identyfikacyjny 92351216000000, ul. ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3024053, e-mail gmina@rogowo.paluki.pl, faks 52 3024275.
Adres strony internetowej (url): www.rogowo.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Rogowo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.5.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych w sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Rogowo od 1 stycznia 2020r. do 30 czerwca 2020r., w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454.), zapisami "Planu gospodarki odpadami województwa kujawsko - pomorskiego na lata 2016 - 2022 z perspektywą na lata 2023 - 2028", przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Kujawsko - Pomorskiego nr XXXII/545/17 z dnia 29 maja 2017 roku oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rogowo, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 2) W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbiór, transport i zagospodarowanie nie limitowanej ilości odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) oraz zbieranych z sposób selektywny od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w tym nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe jedynie przez część roku, na których powstają odpady; b) odbiór transport i zagospodarowanie zgromadzonych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK); c) odbiór, transport i zagospodarowanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych; d) zapewnienie wszystkim właścicielom nieruchomości pojemników i kontenerów oraz worków do zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z danymi zawartymi w Załączniku nr 8. e) odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z kontenerów oraz wysegregowanych odpadów z dzwonów maksymalnie wynosi 72 godziny od momentu zgłoszenia telefonicznego f) odbiór odpadów biodegradowalnych z miejsc wskazanych w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3) Gmina Rogowo jest typowo gminą rolniczą. Działalność gospodarcza w większości związana jest z handlem hurtowym, detalicznym, naprawą pojazdów samochodowych, budownictwem, oświatą oraz bazą noclegową. W zabudowie wielorodzinnej (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty) zamieszkuje 237 mieszkańców. Ponadto na terenie gminy znajdują się obiekty związane z oświatą i kulturą (szkoły, świetlice) w ilości 25, nieruchomości związanych z działalnością gospodarczą oraz użyteczności publicznej w ilości 140 w tym osób 881. Nieruchomości rekreacyjno wypoczynkowych (pobyt sezonowy) w ilości 40 około 70 osób. Na terenie Gminy Rogowo znajdują się 4 cmentarze parafialne w miejscowościach: Czewujewo, Lubcz, Gościeszyn i Rogowo. 4) Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Rogowo stan na 30 września 2019r. wynosił 6 785 osób. Liczba osób zamieszkujących (objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi) na terenie Gminy Rogowo wynosi 5 788 osób (stan na 30 września 2019r.). 5) W skład Gminy Rogowo wchodzą następujące miejscowości: Budzisław, Bożacin, Cotoń, Cegielnia, Czewujewo, Gałęzewo, Gałęzewko, Gołąbki, Gostomka, Gościeszyn, Gościeszynek, Grochowiska Szlacheckie, Grochowiska Księże, Izdebno, Jeziora, Lubcz, Łaziska, Mięcierzyn, Niedźwiady, Recz, Rogowo, Rogówko, Ryszewo, Rzym, Sarnówko, Skórki, Szkółki, Ustroń, Wiewiórczyn, Wola, Zalesie i Złotniki. Zestawienie miejscowości z wykazem: ilości osób zamieszkujących, nieruch. oświatowych (szkoły), związanych z działalnością gospodarczą i użyteczności publicznej (urząd, bank, itp.) oraz pobytem sezonowym, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 8) Odbiór odpadów segregowanych z pojemników: a) typu DZWON b) kontenerów na odpady biodegradowalne. Rozmieszczenie pojemników typu DZWON do selektywnej zbiórki odpadów i kontenerów na odpady "bio" z uwzględnieniem ich ilości, stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 9) Powierzchnia całej gminy - 178,56 km2. 10)W Gminie Rogowo sieć drogowa tworzą: 1 droga krajowa nr 5,18 dróg powiatowych i 38 dróg gminnych. Ogółem na terenie gminy istnieje 102,390 km dróg w tym: - o nawierzchni utwardzonej 32,530 km - o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej 17,682 km, - gruntowych 52,178 km. 11)W Gminie Rogowo w latach jak poniżej zebrano następujące ilości odpadów komunalnych: ROK 2017 o niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) - 1 881,620 Mg, o opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 18,810 Mg, o opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 108,030 Mg, o opakowania ze szkła (15 01 07) - 98,97 Mg, o odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 29,160 Mg, o zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36) - 5,190 Mg, o zużyte opony (16 01 03) - 3,400 Mg, o odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01) - 90,780 Mg, o zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (17 1 07) - 79,200 Mg, o materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (17 06 04) - 30,260 Mg, o zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 01, 17 09 02 i 17 09 03 (17 09 04) - 12, 420 Mg, o tekstylia (20 01 11) - 16,940 Mg, o odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99) - 35,640 o odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) - 31,820 Mg, o leki inne niż wymienione w 20 01 31* (20 01 32) - 0,106 Mg ROK 2018 o niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) - 1 829,600 Mg, o opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 26,930 Mg, o opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 117,490 Mg, o opakowania ze szkła (15 01 07) - 101,490 Mg, o odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 38,280 Mg, o zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36) - 7,922 Mg, o zużyte opony (16 01 03) - 7,180 Mg, o odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01) - 104,180 Mg, o materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (17 06 04) - 3,200 Mg, o zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (17 09 04) - 14,000 Mg, o odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99) - 0,520 Mg, o odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) - 18,340 Mg, o leki inne niż wymienione w 20 01 31* (20 01 32) - 0,154 Mg, o zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki ( 20 01 35*) - 0,894 Mg. ROK 2019 (do 30 września 2019r.) o niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01) - 1 314,660 Mg, o opakowania z papieru i tektury (15 01 01) - 23,630 Mg, o opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02) - 107,260 Mg, o opakowania ze szkła (15 01 07) - 68,231 Mg, o odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 44,790 Mg, o zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36) - 2,503 Mg, o zużyte opony (16 01 03) - 4,490 Mg, o odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów (17 01 01) - 83,100 Mg, o materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03(17 06 04) 1,040 Mg, o zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 (17 09 04) - 9,500 Mg,, o odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (20 03 99) - 2,120 Mg o odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) - 21,080 Mg, o leki inne niż wymienione w 20 01 31* (20 01 32) - 0,1066 Mg, o zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (20 01 35*) - 2,9850 Mg, o urządzenia zawierające freony (20 01 23*) - 1,090 Mg Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SzOPZ) zawarto w Załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Informacja o wymaganiach zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności przy realizacji zamówienia: 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ww. ustawy: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej bezpośrednie czynności przy wykonywaniu zamówienia w szczególności: - kierowania pojazdami przystosowanymi do odbioru i transportu odpadów - pracownicy fizyczni (ładowacze, pomocnicy) wykonujący czynności związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w zakresie odbioru i transportu odpadów do punktu odbioru odpadów lub punktu przeładunku odpadów; 2) Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia przystąpienia do wykonywania usługi przedłoży Zamawiającemu; a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1; b) oświadczenia osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie pkt 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności; 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 932164.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD OCZYSZCZANIA MIASTA SPÓŁKA Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@zomswidnica.pl
Adres pocztowy: ul. Metalowców 4 58-100 Świdnica
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 959364.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 959364.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 959364.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.