Ogłoszenie nr 510012561-N-2019 z dnia 21-01-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: "Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych nr 1-5, Biura Zamiany Mieszkań oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 361962000000,
ul. ul. Wełniany Rynek
3,
66400
Gorzów Wielkopolski, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7387101 (-02), e-mail
zamowienia@zgm.gorzow.pl, faks
957 387 100.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.bip.gorzow.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgm.bip.gorzow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, Administracji Domów Mieszkalnych nr 1-5, Biura Zamiany Mieszkań oraz biur przychodni przy ulicy Baczyńskiego 24"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZP-002/54/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących siedziby Zamawiającego, tj. Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, jego oddziałów Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 - 5, Biura Zamiany Mieszkań oraz biur przychodni przy ul. Baczyńskiego 24 Przedmiot zamówienia opisany jest wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 90911200 - 8 - Usługa sprzątania budynków CPV 90919200 - 8 - Usługa sprzątania biur 3.1.1. Sprzątanie odbywać się będzie w pomieszczeniach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (przy ul. Wełniany Rynek 3), jego pięciu oddziałów (ADM-1 ul. Wyszyńskiego 38, ADM-2 ul. Towarowa 6A, ADM-3 ul. Armii Polskiej 29, ADM-4 ul. Drzymały 10, ADM-5 ul. Gwiaździsta 4), Biura Zamiany Mieszkań przy ul. Wawrzyniaka 4 oraz Biur Przychodni Lekarskiej przy ul. Baczyńskiego 24 w sposób określony w szczegółowych zakresach czynności załączonych do siwz. 3.1.2. Usługi świadczone będą w okresie: od 01-01-2019 do 31-12-2019 od poniedziałku do piątku (włącznie) w godzinach od 15:00 - 20:00 w siedzibie ZGM, ADM nr 1-5 (jeśli godziny pracy miałby być inne wówczas czas pracy ustali Kierownik danej Administracji), oraz siedzibie przychodni od godziny 5.30 do zakończenia prac wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 3.1.3. Prace objęte przedmiotem zamówieniem wykonawca będzie wykonywał przy zastosowaniu własnych środków i sprzętu. 3.1.4. Wykonawca zobowiązany będzie stosować środki czystości o bezspornie dobrej jakości, posiadające atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników. Wskazane środki czystości winny być także odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe), o jakości zapewniającej wymagany poziom sprzątanych obiektów. 3.1.5. Wszystkie prace powinny być wykonywane w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów. 3.2. Na realizację przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 6 odrębnych umów, w tym pięć z Kierownikiem właściwej Administracji Domów Mieszkalnych oraz jedna z z-ca Dyrektora ZGM. Treść umowy zawiera załącznik nr 7 do niniejszej siwz. Po podpisaniu umów, wszelkie sprawy w związku z realizacją zamówienia należy kierować do właściwej Administracji, a w przypadku ZGM do Kierownika Działu Administracyjno-Gospodarczego. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań, wobec czego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zadanie I - ZGM ul. Wełniany Rynek 3 Zadanie II - ADM-1 ul. Wyszyńskiego 38 Zadanie III - ADM-2 ul. Towarowa 6A + Biuro Zamiany Mieszkań przy ul. Wawrzyniaka 4 Zadanie IV - ADM-3 ul. Armii Polskiej 29 Zadanie V - ADM-4 ul. Drzymały 10 Zadanie VI - ADM-5 ul. Gwiaździsta 4 + Przychodnia przy ul. Baczyńskiego 24
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie I - ZGM ul. Wełniany Rynek 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41752.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. Klaudyna i Mark Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45284.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie II - ADM-1 ul. Wyszyńskiego 38 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24005.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. Kaludyna i Marek Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. Kaludyna i Marek Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23759.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie III - ADM-2 ul. Towarowa 6A + Biuro Zamiany Mieszkań przy ul. Wawrzyniaka 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21198.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. Kaludyna i Marek Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27553.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie IV - ADM-3 ul. Armii Polskiej 29 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16980.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POZIOM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29513.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie VI - ADM-5 ul. Gwiaździsta 4 + Przychodnia przy ul. Baczyńskiego 24 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30656.40
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. Kaludyna i Marek Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32362.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie V - ADM-4 ul. Drzymały 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16781.84
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECO S.C. K.M. Antczak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23871.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 70 ustawy Pzp, określa przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę wskazując, że zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Oznacza to , iż cecha wspólną wszystkich dostaw i usług powszechnie dostępnych jest zarówno ich dostępność dla każdego, jak i to, że służą one każdemu do zaspokojenia jego bieżących potrzeb. O powszechnej dostępności usługi lub dostawy nie świadczy to, od ilu podmiotów na rynku można je kupić, ale to czy usługa lub dostawa służy bieżącemu użytkowi przeciętnego odbiorcy. Zatem należy uznać, iż przedmiotem zamówienia powinny być rzeczy typowe powszechnego użytku np. (materiały biurowe, paliwa, środki czystości, artykuły spożywcze) lub standardowe usługi np. (usługi sprzątania, usługi pralnicze, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne). Przyjęcie, że określone usługi są standardowe oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiot mniejszego zamówienia stanowi usługa sprzątania pomieszczeń biurowych szczegółowo opisana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych jest usługą bieżącego użytku oraz służy zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie czystości obiektów biurowych. Usługi te są jak najbardziej usługami powszechnymi oferowanymi przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr.
Użycie w art. 70 sformułowania " dostawy i usługi powszechnie dostępne " należy rozumieć opierając się na wykładni językowej, jako dotyczące wszystkich, wszystkiego, pospolite, popularne, natomiast przez sformułowanie "o ustalanych standardach jakościowych" należy rozumieć powtarzalne cechy jakościowe i techniczne rzeczy i usługi niewymagającego skomplikowanego opisu, a także nie wymagających szczególnych kwalifikacji, uprawnień lub pozwoleń.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługi polegające na wycince drzew
- Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim
- Zakup krzeseł obrotowych z zagłówkiem dla potrzeb Oddziału ZUS w Gorzowie Wielkopolskim i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
- Zakup i dostawa używanego pojazdu z zabudową bramową przystosowana do obsługi pługo-posypywarki w ilości 1 sztuki
- Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi
- Sporządzenie projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody * "Zacisze" * "Przygiełkowe Moczary" * "Wrzosiec"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków wraz z terenami przyległymi przy ulicy Janka Bytnara Rudego 25 w Warszawie - Postępowanie powtórzone
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. T. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i terenu wokół siedziby SP we Wrocławiu.
- Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeylanda 9 w Poznaniu.
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.