eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2019 roku.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-18

Ogłoszenie nr 510012169-N-2019 z dnia 18-01-2019 r.

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk: Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2019 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 657288-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk, Krajowy numer identyfikacyjny 52596100000, ul. ul. Karola Wojtyły 29, 08500 Ryki, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 865 71 10, e-mail ryki@ryki.pl, faks 081 865 71 11.
Adres strony internetowej (url): https://umryki.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie akcji zimowej w gminie Ryki w 2019 roku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIR.271.39.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Ryki w 2019 roku. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 - Usługi odśnieżania 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń 3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają: - Załącznik nr 1A do SIWZ - wykaz dróg gminnych w gminie Ryki objętych zimowym utrzymaniem w 2019 roku; - Załącznik nr 1B do SIWZ - wykaz dróg gminnych odśnieżanych i posypywanych tylko interwencyjnie w/g II kolejności zimowego utrzymania w 2019 roku; - Załącznik nr 1C do SIWZ - wykaz chodników przeznaczonych do mechanicznego odśnieżania i posypywania w 2019 roku; - Załącznik nr 1D do SIWZ - zimowe utrzymanie dróg, a także wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2.4. Obowiązki Wykonawcy. 1) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia kart drogowych i udostępnianie ich do wglądu lub przekazanie kserokopii Zamawiającemu na jego żądanie. W kartach muszą być, co najmniej zapisy o godzinach, dacie i miejscu pracy sprzętu, stanie utrzymania dróg i utrudnieniach odśnieżonych dróg. 2) Materiały do posypywania maja być zgodne z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Materiały te Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3) Drogi i ulice należy odśnieżać obustronnie na całej jej szerokości. 4) Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, nie dopuszczając do jego zamarznięcia na jezdni. 5)Zamawiający przeprowadzał będzie na wybranych odcinkach dróg sprawdzenie sposobu prowadzenia prac w zakresie zimowego utrzymania dróg na danym zadaniu, oraz zachowanie utrzymania, a przede wszystkim przejezdności dróg. 6) W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić kontrolującego o tym fakcie Zamawiającego celem ustalenia i wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu zasypanych jezdni. 7) Wykonawca zobowiązany jest posiadać zapas piachu i soli minimum na 1 tydzień prowadzenia akcji odśnieżania. 8) Ilość km odśnieżanych dróg może ulegać zmianie. 9) Zamawiający wymaga, aby łączność z Wykonawcą była możliwa przez całą dobę przy pomocy telefonów stacjonarnych, komórkowych lub radiotelefonów. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność Zamawiającego z operatorami (telefon komórkowy, radiotelefon). 10) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania dróg: samochodach lub ciągnikach podając ich dane dotyczące numerów rejestracyjnych. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu dobowych raportów o przeprowadzonym odśnieżaniu oraz miesięcznych, pisemnych raportów zawierających informacje o przeprowadzonych ośnieżeniach: a) Raporty miesięczne zatwierdzone przez Zamawiającego będą stanowiły podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49187.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rykach Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketingpgkimryki@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 5, 08-500 Ryki
Kod pocztowy: 08-500
Miejscowość: Ryki
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53122.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53122.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53122.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.