eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Remont schodów z ul. Zjazdowej do ul. Podwale w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-21

Ogłoszenie nr 510011623-N-2020 z dnia 21-01-2020 r.

Gmina Miasto Krosno: Remont schodów z ul. Zjazdowej do ul. Podwale w Krośnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620422-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Krosno, Krajowy numer identyfikacyjny 52698900000000, ul. Lwowska 28A, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 47 43 218, e-mail zp@um.krosno.pl, faks 13 47 43 218.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont schodów z ul. Zjazdowej do ul. Podwale w Krośnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.152.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. W ramach przedmiotowego zamówienia przewiduje się: Remont schodów z ul. Zjazdowej do ul. Podwale: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni, masy mineralno - bitumiczne, mechanicznie - 42,50 m2, - elementy betonowe niezbrojone - 2,00 m3, - rozebranie nawierzchni schodów z płyt kamiennych - 103,22 m2, - skucie nierówności betonu, głębokość do 5 cm, na stopnicach, podstopnicach i spocznikach - 103,22 m2, - wywóz samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km wraz z utylizacją - 18,88 m3, - oczyszczenie konstrukcji do "zdrowego betonu" poprzez piaskowanie R=0,955; M=1,000, S=1,000 - 103,22 m2, Roboty wykończeniowe nawierzchni schodów: - uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, schody proste i podesty C20/25 W8 (śr. Gr. 10cm) wraz z deskowaniem - 14,57 m3, - posadzki cementowe wraz z cokolikami, dodatek za zbrojenie posadzki siatką stalową (siatka z prętów #5 mm co 15 cm) - 145,72 m2, - izolowanie obiektów mineralną elastyczną powłoką uszczelniającą (hydroizolacja) - 145,72 m2, - stopnie, proste okładzinowe grubości 3 cm, szerokość 35 cm, ułożenie płyt schodowych z granitu na kleju - 159,80 m, - stopnie, proste okładzinowe grubości 3 cm, szerokość 12 cm, ułożenie podstopnic z granitu na kleju - 159,80 m, - posadzki pełne o grubości do 3 cm z elementów prostokątnych kamiennych, ułożenie z płyt z granitu o wymiarach 20x20/40 cm na kleju - 69,02 m2, - ułożenie rur osłonowych DVK Fi 160 mm - 25,00 m, - wymiana kratki ściekowej - 1 szt. - malowanie poręczy 2-krotnie z oczyszczeniem powierzchni (kolor czarny mat) - 50,00 mb, Roboty wykończeniowe, renowacja murków: - zniszczenie żywotności mikroorganizmów w porach kamienia metodą chemiczną (dezynfekcję) kamienie porowate - piaskowiec - 4 375,00 dm2, - czyszczenie powierzchni kamiennych cokołu i gzymsu kamiennego przez nałożenie pędzlem pasty w formie żelu - 43,75 m2, - mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem, zmycie preparatu - 43,75 m2, - wzmocnienie powierzchni kamienia preparatem opartym na estrach kwasu krzemowego - 43,75 m2, - wypełnienie starych wykruszonych połączeń kamieni (spoiny, fugi) - 4 375,00 dm2, - zaimpregnowanie płyt piaskowca przy użyciu środka do hydrofobizacji wgłębnej powierzchni mineralnych - 43,75 m2. Remont pochylni dla osób niepełnosprawnych: Roboty rozbiórkowe: - elementy betonowe niezbrojone (nawierzchnia na podjeździe) - 12 m3, - wywóz samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km wraz z utylizacją - 12,00 m3, - podbudowy betonowe C12/15, pielęgnacja piaskiem i wodą, warstwa po zagęszczeniu 15 cm - 40 m2, - posadzki cementowe, wraz z cokolikami, dodatek za zbrojenie posadzki siatką stalową (siatka z prętów #5 mm co 15 cm) - 40,00 m2, - izolowanie obiektów mineralną elastyczną powłoką uszczelniającą (hydroizolacja) - 40,00 m2, - posadzki pełne o grubości do 8 cm z elementów prostokątnych kamiennych, ułożenie z płyt z granitu o wymiarach 20x20/40 cm na kleju - 40,00 m2, - malowanie poręczy 2-krotnie z oczyszczeniem powierzchni (kolor czarny mat) - 50,00 mb., W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do wykonania: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami - wykonawca zobowiązany jest opracować projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym wraz z wymaganymi zatwierdzeniami i opiniami, w przypadku zaistnienia takiej konieczności, b) uporządkowania terenu po zakończeniu robót. Zadanie podlega rozliczeniu kosztorysowemu i rozliczenie robót nastąpi według faktycznej ilości wykonania. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w załączonej do SIWZ umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233250-6


Dodatkowe kody CPV: 45233251-3, 45200000-9, 45233222-1, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199712.45
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIGRA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ustrobna 791/1
Kod pocztowy: 38-406
Miejscowość: Odrzykoń
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232967.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232967.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389995.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.