To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-17
Ogłoszenie nr 510010538-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba: Dostawy odzieży medycznej - 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 638327-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500256037-N-2018; 500260945-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, Krajowy numer identyfikacyjny 86830700000,
ul. ul. Bytomska
62,
41940
Piekary Śląskie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 934 100, e-mail
przatarg@urazowka.piekary.pl, faks
323 934 141.
Adres strony internetowej (url): http://urazowka.piekary.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.urazowka.piekary.pl/bip/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy odzieży medycznej - 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.270-57/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży medycznej szczegółowo opisanych w załącznikach: a) nr 4 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik cenowy); b) nr 2 do SIWZ Istotne postanowienia umowne. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części dalej zwane "Pakietami": Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich całych części/pakietów, bez ograniczeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych. 3.2 Wymagania dodatkowe: PAKIET 1-6 każde opakowanie musi posiadać oznaczenie nazwy produktu, kodu produktu jeżeli taki istnieje, nazwy podmiotu odpowiedzialnego, serii, daty ważności, wymaga się dostarczenia próbek produktów PAKIET 1 fartuchy po sterylizacji muszą spełniać wymogi normy EN 13795-1-3 dla fartuchów chirurgicznych na opakowaniu jednostkowym produktów sterylnych musi znajdować się podwójna samoprzylepna etykieta z nr katalogowym, datą ważności, numerem serii minimalne wymiary fartucha sterylnego w rozmiarze XXL - długość środkowa -min.148cm , szerokośc na dole - min. 174cm, długość od najwyższego punku ramienia -min. 154cm, długość rękawa bez mankietu - min. 85 cm, szerokość mankietu min. 16cm ( czyli obwód min. 32cm), klatka piersiowa - min. 75cm ( czyli obwód minimum 150cm), szerokość rękawa na wysokości łokcia min. 22 cm ( czyli obwód min. 44cm) PAKIET 1-6 CZAS DOSTAWY o do 3 dni roboczych REKLAMACJE o reklamacje asortymentowe, ilościowe, cenowe - muszą być rozpatrzone w ciągu 5 dni roboczych DOSTAWA TOWARU o do apteki szpitalnej lub w miejsce wskazane przez pracownika apteki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33199000-1
Dodatkowe kody CPV: 33199000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ponieważ jedyna oferta złożona w zakresie Pakietu 1 została odrzucona, postępowanie w zakresie Pakietu nr 1 godnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp zostaje unieważnione, jako, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
735.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLMIL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo - Akcyjna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
794.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1260.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1360.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ponieważ jedyna oferta złożona w zakresie Pakietu 4 została odrzucona, postępowanie w zakresie Pakietu nr 4 godnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp zostaje unieważnione, jako, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29370.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31719.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Ponieważ w zakresie Pakietu 6 nie złożona żadnej oferty, postępowanie w zakresie Pakietu nr 6 zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 1 pzp zostaje unieważnione, jako, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania lokali użytkowych na lokale mieszkalne w budynku przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 26, ul. Karola Miarki 1 w Piekarach Śl.
- Utwardzenie terenu wraz z wyznaczeniem zatoki Kiss and Ride na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa endoprotez stawu skokowego
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki zasilanej CNG
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów włókninowych oraz sterylnych zestawów operacyjnych (ZP-46/2024)
- Sukcesywne dostawy jednorazowych fartuchów chirurgicznych - specjalistycznych
- Dostawa obuwia operacyjnego, odzieży operacyjnej barierowej oraz serwet chirurgicznych
- Dostawy odzieży operacyjnej, DZP.261.7.2024
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- ZP/10/2024 "Dostawy włókninowych produktów jednorazowego użytku z podziałem na 13 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi" ZP/10/2024.
więcej: Odzież medyczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.