eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu targowiska położonego przy ul. Moniuszki 44/46 w Żyrardowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-17

Ogłoszenie nr 510009749-N-2020 z dnia 17-01-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.: Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu targowiska położonego przy ul. Moniuszki 44/46 w Żyrardowie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 637356-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 75008796000000, ul. ul. Armii Krajowej 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 858 10 00, e-mail pgm@pgm.zyrardow.pl, faks 46 858 10 01.
Adres strony internetowej (url): www.pgm.zyrardow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gminna osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu targowiska położonego przy ul. Moniuszki 44/46 w Żyrardowie.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: Usługę wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych o kodzie 20 03 01. Odpady wywożone będą z terenu Targowiska położonego w Żyrardowie, przy ulicy Moniuszki 44/46. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku. Ilość odpadów według wyliczeń szacunkowych: Odpady komunalne - około 850 metrów sześciennych. W/w ilości podane są orientacyjnie. W przypadku nie osiągnięcia podanych ilości wykonawcy nie przysługuje prawo do odszkodowania. Wykonawca powinien wyposażyć Targowisko w pojemniki o pojemności 1100 litrów na kółkach z przeznaczeniem na odpady komunalne. Odpady będą wywożone do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wywóz odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze: 2 razy w tygodniu, w poniedziałki i piątki w godz. 10:00 - 18:00 lub jeżeli zajdzie taka konieczność w innym uzgodnionym terminie nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do gotowości w razie wystąpienia nagłej potrzeby wywozu odpadów. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w cenie ofertowej. Odpady będą wywożone na składowisko, a koszt ich utylizacji ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dotyczy to wszystkich spraw formalnoprawnych związanych z zebraniem i dostarczeniem odpadów prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przedkładania Zamawiającemu dokumentacji prowadzonej działalności, w tym informacji o ilości zebranych odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie należy podać całkowity koszt wywozu odpadów, m.in.: koszty dojazdu, koszty udostępnienia pojemników, koszty opróżniania, wywozu odpadów, utylizacji oraz opłatę marszałkowską za korzystanie ze środowiska. Usługa powinna być realizowana specjalistycznymi środkami transportu będącymi w dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności podczas opróżniania pojemników. Pojemniki powinny być utrzymane w należytej czystości poprzez ich mycie i dezynfekcję wykonywaną przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90511000-2, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130687.50
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PreZero Service Centrum Sp. z o.o.
Email wykonawcy: joanna.stachowiak@prezero.com
Adres pocztowy: ul. Łakoszyńska 127
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 321300.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.