To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-15
Ogłoszenie nr 510009365-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503930-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 47001384300000,
ul. ul. Warzywna
6,
95200
Pabianice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 22 59 285, e-mail
zgm@zgm.pabianice.pl, faks
42 22 59 286.
Adres strony internetowej (url): zgm.pabianice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług kominiarskich w roku 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGM.NZP.2422.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:A. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kominiarskich w zakres, których wchodzą: a/ sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych b/ czyszczenie przewodów kominowych c/ inne usługi kominiarskie, zwane dodatkowymi, które zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 2. Dokładne dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. zakres robót związanych z realizacją zamówienia oraz zbiorcze dane dotyczące budynków, w których będą wykonywane usługi kominiarskie, zostały określone w załącznikach do SIWZ, będącymi jednocześnie załącznikami do wzoru umowy. 3. Termin wykonania zamówienia - od dnia 01.01.2019 r. (lub od dnia podpisania umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana później) do 31.12.2019 r. B. OKREŚLENIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Niniejsze zamówienie składa się z następujących części: 1. Część 1: ROM I oraz nieruchomość przy ul. Warzywnej 6 i składowisko odpadów w Łaskowicach, zwane dalej ROM I 2. Część 2: ROM II 3. Część 3: ROM III Dopuszcza się do składania ofert na dowolną ilość części zamówienia. C. ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Dla części 1 - ROM I: a/ czyszczenie 1718 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1066 lokali usytuowanych w 156 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 108 nieruchomościach oraz dla 65 budynków gospodarczych. 2. Dla części 2 - ROM II: a/ czyszczenie 1992 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 1366 lokali usytuowanych w 192 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 139 nieruchomościach oraz dla 60 budynków gospodarczych. 3. Dla części 3 - ROM III: a/ czyszczenie 1364 przewodów kominowych, b/ sprawdzenie stanu technicznej sprawności przewodów kominowych dla 678 lokali usytuowanych w 132 budynkach mieszkalnych lub usługowych na 144 nieruchomościach oraz dla 38 budynków gospodarczych. 4. Ilości wykonania dodatkowych usług kominiarskich na każdej z części zamówienia wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. D. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. sprawdzenia stanu technicznej sprawności przewodów kominowych. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć pracę na wszystkich nieruchomościach objętych niniejszym zamówieniem; wymóg ten dotyczy osób świadczących pracę w zawodach takich jak kominiarze, czeladnicy kominiarscy, pomocnicy kominiarscy, pracownicy fizyczni/robotnicy niewykwalifikowani bezpośrednio świadczący pracę na nieruchomościach Zamawiającego itp. Sposób udokumentowania przez wykonawcę zatrudnienia tych osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagania tego wymogu, określenie kar umownych z tytułu wykonywania przez wykonawcę robót przez osoby niezatrudnione na umowę o pracę zostały określone we wzorze umowy stanowiącym część III SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71632200-9
Dodatkowe kody CPV: 90915000-4, 45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ROM I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
112122.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Kominiarski s.c., Edmund Banach, Zdzisław Mgłosiek, Stanisław Zasępa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107671.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ROM II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136568.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Kominiarski s.c., Edmund Banach, Zdzisław Mgłosiek, Stanisław Zasępa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132067.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ROM III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80398.72
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Kominiarski s.c., Edmund Banach, Zdzisław Mgłosiek, Stanisław Zasępa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
77009.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
- Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
- Zakup i dostawa klinicznego ultrasonografu z głowicami oraz toru wizyjnego kompatybilnego z endoskopami firmy Olympus
- Nadzór inwestorski nad przebudową dróg gminnych na obszarze administracyjnym miasta Pabianice
- Przebudowa Zespołu Szkół Specjalnych Nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10 w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek"
- Remont pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych Szkoły Podstawowej Nr 2 w Dąbrowie Leśnej oraz Szkoły Podstawowej w Dziekanowie Leśnym.
- ZP/CZD/063/24 ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB STWORZENIA BIOBANKU i PEDIATRYCZNEGO CENTRUM MEDYCYNY CYFROWEJ na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Rozbudowa budynku na działce Nr 1662/13 w Kurzętniku o Klub Dziecięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.