eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa systemu strefy płatnego parkowania o system opomiarowania liczby miejsc parkingowych realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-15

Ogłoszenie nr 510009184-N-2019 z dnia 15-01-2019 r.

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa systemu strefy płatnego parkowania o system opomiarowania liczby miejsc parkingowych realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie i kontrakt będący przedmiotem nadzoru są realizowane w ramach projektu nr POPW.02.01.00-18-0003/16-00 "Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie"/Program Operacyjny Polska Wschodnia 2014-2020 - Działanie 2.1 Zrównoważony transport miejski.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640710-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500269211-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie prowadzi Urząd Miasta Rzeszowa w imieniu i na rzecz zamawiającego - Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 65061400000, ul. Rynek 1, 35064 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 754 636, e-mail zampub@erzeszow.pl, faks 178 754 634.
Adres strony internetowej (url): bip.erzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa systemu strefy płatnego parkowania o system opomiarowania liczby miejsc parkingowych realizowanego w ramach projektu pn. Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CZ-D.271.84.317.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Rozbudowa systemu strefy płatnego parkowania o system opomiarowania liczby miejsc parkingowych realizowanego w ramach projektu pn. "Rozbudowa systemu transportu publicznego w Rzeszowie". Zakres zamówienia obejmuje: o doradztwo dla Zamawiającego o charakterze technicznym i organizacyjnym (w tym formalno - prawnym) w zakresie poprawnej (w założonym terminie, budżecie i jakości) realizacji Kontraktu, jak również w zakresie poprawnego merytorycznie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia na wybór wykonawcy Kontraktu SPP, dotyczącego m.in.: szacowania wartości zamówienia, opisu przedmiotu zamówienia, kryteriów oceny ofert, warunków udziału w postępowaniu oraz wzoru umowy, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz czynny udział w postępowaniu przetargowym, m.in. poprzez przygotowanie odpowiedzi na zapytania Wykonawców, dotyczących strony merytorycznej postępowania, o współpracę z Zamawiającym i Wykonawcami podczas opracowywania dokumentacji projektowej dla Kontraktu SPP i weryfikację tej dokumentacji, o prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu SPP, o wsparcie Zamawiającego w wypełnianiu przez niego obowiązków sprawozdawczych przejściowych i końcowym rozliczeniu realizacji zadania (w tym wynikających z procedur UE - Umowy o dofinansowanie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do specyfikacji (dostępny w oddzielnym pliku) i wzór umowy wraz z załącznikami. Załączniki do umowy: 1. Formularz oferty cenowej ( załącznik nr 2 do umowy) 2. Obliczenie wynagrodzenia IK ( załącznik nr 3 do umowy) 3. Wykaz kluczowego personelu ( załącznik nr 4 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71700000-5


Dodatkowe kody CPV: 71244000-0, 71247000-1, 71248000-8, 71631000-0, 79421100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 391800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Traffic Consulting
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kreta 8
Kod pocztowy: 64-530
Miejscowość: Radzyny
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 344400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 735540.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.