eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › "Dostawa telefonów IP przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP."



Ogłoszenie z dnia 2019-01-14

Ogłoszenie nr 510008311-N-2019 z dnia 14-01-2019 r.

Komenda Wojewódzka Policji: "Dostawa telefonów IP przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659052-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Wojewódzka Policji, Krajowy numer identyfikacyjny 21022150800000, ul. ul. Kwiatowa 10, 66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 738 14 91, e-mail zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl, faks 95 738 14 95.
Adres strony internetowej (url): ww.lubuska.policja.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa telefonów IP przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Zp-32/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa telefonów IP przeznaczonych do rozbudowy istniejącej infrastruktury telefonii IP." 2. Kod CPV: 32.52.50.00 - 32.52.50.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 3. Zakres zamówienia obejmuje: a. Telefon CP-8865-K9= - 30 szt. b. Moduł rozszerzający CP-BEKEM= - 30szt. c. Zasilacz do telefonu CP-8865-K9= - 15szt. d. Telefon CP-7861 - 215 szt. e. Zasilacz do telefonu CP-7861-K9= - 50szt. 4. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia wraz z wymaganiami został przedstawiony w załączniku nr 4 do SWIZ (SOPZ). 5. SIWZ wraz z załącznikami określa minimalne wymagania techniczne Zamawiającego. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, płatności, odbioru, serwisu i gwarancji oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy. 7. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. po spełnieniu poniższych warunków: a) Warunkiem wejścia w życie prawa opcji jest wybór oferty najkorzystniejszej, której cena jest niższa od kwoty jaką Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia. b) W przypadku zaistnienia okoliczności o której mowa w ppkt. 7 lit. a) powyżej Zamawiający jest uprawniony do zastosowania prawa opcji w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia a ceną oferty Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa. c) Prawo opcji polega na zakupie wskazanego przez Zamawiającego dodatkowego sprzętu telekomunikacyjnego z zakresu zamówienia podstawowego określonego w pkt. III ppkt. 3 lit. a) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie Wykonawcy, przy czym łączny koszt sprzętu telekomunikacyjnego zamawianego w ramach prawa opcji zamknie się kwocie nie wyższej niż kwota o której mowa w ppkt. 7 lit. b) powyżej. d) Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. e) Rodzaj, nazwy i ilości dodatkowego sprzętu zamawianego w ramach opcji zostaną przekazane Wykonawcy na podstawie pisemnej informacji Zamawiającego na warunkach określonych w SIWZ, przed zawarciem umowy. f) Realizacja prawa opcji odbędzie się na zasadach i warunkach opisanych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach dla zadania podstawowego w szczególności w zakresie dostawy, terminu realizacji, płatności i gwarancji. 8. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 9. Wykonawca dostarczy sprzęt telekomunikacyjny na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy. 10. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty wystawienia faktury VAT. Zapłata nastąpi na podstawie faktury po podpisaniu protokołu odbioru. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości i serwisu na dostarczony sprzęt. Minimalny wymagany okres gwarancji, jaki Wykonawca musi udzielić Zamawiającemu wynosi 12 m-cy licząc od dnia dokonania odbioru dostarczonego sprzętu. 12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 13. Ilekroć w dalszych postanowieniach SIWZ mowa jest o przedmiocie zamówienia, bez bliższego oznaczenia, należy przez to rozumieć przedmiot zamówienia wskazany w ppkt 1 niniejszego pkt. 14. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32525000-8


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITWARES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Sarmacka 10B lok. 19
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277340.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277340.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277340.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225480.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ITWARES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Sarmacka 10B lok. 19
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 277340.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 277340.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 277340.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.