eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Otwarte strefy aktywności na terenie gminy Kiszkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-15

Ogłoszenie nr 510007990-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.

Urząd Gminy Kiszkowo: Otwarte strefy aktywności na terenie gminy Kiszkowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620410-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540253533-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Kiszkowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53848400000000, ul. ul. Szkolna 2, 62-280 Kiszkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 297 019, e-mail sekretarz@kiszkowo.pl, faks 614 297 011.
Adres strony internetowej (url): www.kiszkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Otwarte strefy aktywności na terenie gminy Kiszkowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Klasyfikacja - Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych - roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacji 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na części. Poszczególne obiekty sportowo rekreacyjne stanowią odrębne części. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. I CZĘŚĆ - Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rybno Wielkie, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 88/2 Lokalizacja OSA na działce o nr geod. 88/2 w Rybnie Wielkim, stanowiącej własność gminy Kiszkowo. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym poprzez zainstalowanie na stałe obiektów małej architektury (urządzeń rekreacyjnych) w miejscu publicznym służących wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w postaci siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz nasadzenia zieleni i przygotowanie terenu. W ramach siłowni plenerowej i strefy relaksu należy zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia rekreacyjne zgodnie z dokumentacją projektową, tj. - orbitek wolnostojący - drążek i rowerek - steper i prasa - poręcze równoległe i drabinka - twister i wahadło - podciąg górny i wypych górny - wioślarz wolnostojący - biegacz wolnostojący - ławki wolnostojące - stół zewnętrzny do szachów - stół do ping-ponga W ramach budowy należy także dokonać przygotowania terenu. Szczegółowy zakres robót opisany jest w kosztorysie ofertowym (ślepym). II CZĘŚĆ - Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Sławno, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 136 Lokalizacja OSA na działce o nr geod. 136 w miejscowości Sławno, stanowiącej własność gminy Kiszkowo. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym poprzez zainstalowanie na stałe obiektów małej architektury (urządzeń rekreacyjnych) w miejscu publicznym służących wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w postaci siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz nasadzenia zieleni i przygotowanie terenu. W ramach siłowni plenerowej i strefy relaksu należy zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia rekreacyjne zgodnie z dokumentacją projektową, tj. - orbitek wolnostojący - drążek i rowerek - steper i prasa - poręcze równoległe i drabinka - twister i wahadło - podciąg górny i wypych górny - wioślarz wolnostojący - biegacz wolnostojący - ławki wolnostojące - stół zewnętrzny do szachów - stół do ping-ponga W ramach budowy należy także dokonać przygotowania terenu. Szczegółowy zakres robót opisany jest w kosztorysie ofertowym (ślepym). III CZĘŚĆ - Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Turostowo, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 108/27 Lokalizacja OSA na działce o nr geod. 108/27 w Turostowie, stanowiącej własność gminy Kiszkowo Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym poprzez zainstalowanie na stałe obiektów małej architektury (urządzeń rekreacyjnych) w miejscu publicznym służących wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w postaci siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz nasadzenia zieleni i przygotowanie terenu. W ramach siłowni plenerowej i strefy relaksu należy zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia rekreacyjne zgodnie z dokumentacją projektową, tj. - orbitek wolnostojący - drążek i rowerek - steper i prasa - poręcze równoległe i drabinka - twister i wahadło - podciąg górny i wypych górny - wioślarz wolnostojący - biegacz wolnostojący - ławki wolnostojące - stół zewnętrzny do szachów - stół do ping-ponga W ramach budowy należy także dokonać przygotowania terenu. Szczegółowy zakres robót opisany jest w kosztorysie ofertowym (ślepym). IV CZĘŚĆ - Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Węgorzewo, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 99/3 Lokalizacja OSA na działce o nr geod. 99/3 w Węgorzewie, stanowiącej własność gminy Kiszkowo. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym poprzez zainstalowanie na stałe obiektów małej architektury (urządzeń rekreacyjnych) w miejscu publicznym służących wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w postaci siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz nasadzenia zieleni i przygotowanie terenu. W ramach siłowni plenerowej i strefy relaksu należy zakupić, dostarczyć i zamontować urządzenia rekreacyjne zgodnie z dokumentacją projektową, tj. - orbitek wolnostojący - drążek i rowerek - steper i prasa - poręcze równoległe i drabinka - twister i wahadło - podciąg górny i wypych górny - wioślarz wolnostojący - biegacz wolnostojący - ławka wolnostojąca - stół zewnętrzny do szachów - stół do ping-ponga W ramach budowy należy także dokonać przygotowania terenu. Szczegółowy zakres robót opisany jest w kosztorysie ofertowym (ślepym). 4. WYMAGANIA OGÓLNE 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dot. poszczególnych miejscowości i działek - Kosztorysy nakładów rzeczowych dotyczące poszczególnych miejscowości i działek - Projektach zagospodarowania terenu - mapach - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia - wzorze umowy - załącznik nr 5 2) Wszystkie urządzenia przeznaczone na teren siłowni powinny być zgodne z Polskimi Normami, w szczególności normą PN-EN 16630:2015-06 Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe. PN-EN 1176:2009 Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. 3) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za wykonanie robót zgodnie z przedmiotem robót, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót wynikających z PN.80/B-10240 oraz poleceniami inspektora nadzoru. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie. 3.1. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań. 3.2. Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu. 3.3. Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów. 3.4. Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego - Inwestora. 3.5. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 3.6. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 4) Zakres prac obejmuje: a) Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej b) Montaż ławek c) Nasadzenie zieleni. 5) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. (Dz.U. 2003 nr 6 poz. 69) - wszystkie montowane na placu zabaw urządzenia, powinny posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty 6) Dostarczone urządzenia w ramach każdej z części muszą po ich zamontowaniu, wbudowaniu być gotowe do użytkowania. 7) Wykonawca w ramach umowy (do upływu okresu gwarancyjnego- uwaga okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert), nieodpłatnie, minimum dwa razy w roku, po i przed sezonem zimowym dokona serwisu, przeglądu przedmiotu umowy, usunięcia powstałych wad i usterek wynikających z innych przyczyn niż uszkodzenia mechaniczne, złe użytkowanie, akty wandalizmu itp. 8) Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną obiektów oraz wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 9) Energię elektryczną i pobór wody potrzebne do wykonania zamawianych robót Wykonawca zapewni we własnym zakresie. 10) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w miejscu zamawianych robót. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, w okresie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace: roboty budowlano-montażowe w zakresie urządzeń sportowych łącznie przez co najmniej 2 pracowników fizycznych (dwa etaty) wykonywane przez pracowników wykwalifikowanych i niewykwalifikowanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), z wyłączeniem pracowników pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie na podstawie przepisów prawa budowlanego. 5.1. Wykonawca, w dniu podpisania umowy, przedkłada Zamawiającemu wykaz pracowników, którzy wykonywać będą czynności określone przez Zamawiającego, wykaz zawiera: a) liczbę pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, b) rodzaj wykonywanych przez nich czynności, c) okres, w którym planowane jest wykonywanie pracy przez tych pracowników d) wymiary etatów, na których zatrudnieni są pracownicy. 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę nie mniej niż dwóch osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. np. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji 5.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w postanowieniach umowy - zał. Nr 5. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 5.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu - planu zagospodarowania działek, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe. 7. Prawa i obowiązki wynikające z niniejszego przedmiotu zamówienia, nie wykluczają obowiązku wykonywania w ramach zakresu umowy wszystkich innych czynności i zadań, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Czynności i zadania, o których mowa w zdaniu poprzedzającym realizowane będą z własnej inicjatywy Wykonawcy lub na zlecenie Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 8. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. Gwarancji dodatkowej wykonawca może udzielić. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 9. Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury, a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 10. Wynagrodzenie za przedmiot umowy - ryczałtowe, płatne jednorazowo. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania. 12. Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze". Dofinansowanie obejmuje wszystkie części zamówienia. 13. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212172-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Rybno Wielkie, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 88/2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOBA-EXIM Brtłomiej Norkowski
Email wykonawcy: kontakt@noba.com.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 1
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: Dobrzejewice
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35510.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35510.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69735.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Sławno, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 136

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
Email wykonawcy: kontakt@noba.com.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 1
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: Dobrzejewice
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35510.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35510.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69735.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Turostowo, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 108/27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
Email wykonawcy: kontakt@noba.com.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 1
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: Dobrzejewice
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35510.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35510.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69735.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup, dowóz, montaż Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Węgorzewo, gmina Kiszkowo, powiat Gniezno, działka nr 99/3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
Email wykonawcy: kontakt@noba.com.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 1
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: Dobrzejewice
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35510.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35510.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69735.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.