eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 13 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510007090-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 13 miesięcy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600157-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34479020000000, ul. ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 7716345, e-mail szalich.a@opschorzow.pl, faks 32 2496229.
Adres strony internetowej (url): http://ops.bip.chorzow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa serwisowania, konserwacji, wsparcia technicznego i monitoringu użytkowania sprzętu i oprogramowania dla maksymalnie 150 gospodarstw domowych na okres 13 miesięcy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Serwisowanie, konserwacja, wsparcie techniczne i monitoring użytkowania dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania w okresie od dnia podpisania umowy ( nie wcześniej niż 01.10.2019r. ) roku do 31.10.2020 roku. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieograniczonej zmiany podmiotów, na rzecz których następować będzie użyczenie sprzętu i oprogramowania. 3. Sprzęt i urządzenia są zainstalowane w lokalach zajmowanych przez osoby fizyczne (gospodarstwa domowe - beneficjenci projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej), wskazane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie na terenie Miasta Chorzów. 4. Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu przekazanego przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe w przypadku, gdy nie możliwa jest naprawa uszkodzonego urządzenia. Wymienione urządzenie objęte jest gwarancją producenta (nie krótszej niż 24 miesiące), począwszy od dnia podłączenia urządzenia. Zamawiający w sytuacji wymiany urządzenia na nowe pokrywa koszt urządzenia. Koszt robocizny jest po stronie Wykonawcy. 6. Ze względu na posiadany sprzęt informatyczny określonych producentów, Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimalnie jedną autoryzację na wykonywanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych jednego z poniższych producentów: PCF, Iiyama , Brother. Dokument(y) potwierdzający autoryzację Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającego. 7. Warunki płatności: 1) W zakresie obsługi serwisowej wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie (miesiąc kalendarzowy) przez okres 13 miesięcy, przelewem na rachunek Wykonawcy na podstawie wystawianych przez Wykonawcę faktur z 30-dniowym (trzydziestodniowym) terminem płatności. 2) Ewentualna waloryzacja wynagrodzenia nastąpi jedynie w sytuacjach, o których mowa w Ustawie- Prawo zamówień publicznych, w tym: . 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3) Zamawiający nie dopuszcza płatności zaliczkowych. 4) W przypadku świadczenia usług przez okres niepełnego miesiąca kalendarzowego, wynagrodzenie miesięczne ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, stosownie do liczby dni w danym miesiącu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34835.84
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "iT-Com Spółka Jawna A.Zięć, D.Pradelok
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chrobrego 17
Kod pocztowy: 41-500
Miejscowość: Chorzów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42848.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42848.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42848.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.