eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-14

Ogłoszenie nr 510006969-N-2020 z dnia 14-01-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej: Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629867-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 45019630000000, ul. ul. Komisji Edukacji Narodowej 1 A, 48-303 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 433 67 46, e-mail opsnysa@op.pl, faks 77 433 67 46.
Adres strony internetowej (url): ops-nysa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OPS.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i ochrony mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. PODSTAWOWY PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA2.Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:- ochrona fizyczna i ochrona mienia w budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.3.Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie wykonywana będzie przez pracowników ochrony -od poniedziałku do niedzieli ( 7 dni w tygodniu) w godzinach:Od 1 stycznia do 30 kwietnia 2020r. ( 4 miesiące) od 1 października do 31 grudnia 2020r. ( 3 miesiące) - ochrona całodobowa. Od 1 maja do 30 września 2020r. ( 5 miesięcy) od godziny 20.00 do godziny 8.00 z zastrzeżeniem że obiekt ma być opuszczony przez wszystkich bezdomnych przed zakończeniem dyżuru.4.W czasie dyżuru na obiekcie będzie znajdował się jeden ochroniarz z możliwością wsparcia grupy interwencyjnej. 5.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)prowadzenie dokumentacji zmiany; 2)reagowanie na sygnały bezdomnych o zagrożeniu; 3)prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania;4)nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony;monitorowanie/obserwacja, 5)prowadzenie, według zasad ustalonych z Zamawiającym, ewidencji osób upoważnionych do pozostawania w obiekcie;6)podejmowanie ograniczonej interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiekcie chronionym);7)niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie;8)dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru;9)podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby;10)w razie zagrożenia wezwanie grupy interwencyjnej przez urządzenia łączności telefon bądź krótkofalówkę. 6.Ponadto wykonawca zobowiązuje się do:1)przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.) przy wykonywaniu przedmiotu za¬mówienia; 2)zapewnienia swoim pracownikom ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zapewnienie pracownikom przeszkolenia z pierwszej pomocy;3)zapewnienia pracownikom wykonującym zadania ochronne na obiekcie jednolity ubiór oraz identyfikatory osobiste i wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonania przydzielonych im zadań;4)dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne:5)nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym;6)kierowania się zasadami etyki zawodowej;7)zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru; 8)przestrzegania postanowień przepisów prawnych związanych z obowiązkiem zachowania tajemnicy służbowej i respektowania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (zwanej dalej ustawą o ochronie osób i minia oraz aktów wykonawczych),9)Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby: - spożywania alkoholu lub środków odurzających,- spania w miejscu pracy, 10) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony podstawowe warunki socjalno-bytowe tj. pomieszczenie/wartownię, dostęp do WC i umywalni z wodą. 6)Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:1)w razie zagrożenia bezzwłoczne wezwanie grupy interwencyjnej za pomocą urządzeń łączności telefonu lub krótkofalówki w który powinien być zaopatrzony pracownik ochrony,2)natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej, nie później niż w ciągu 5 minut od momentu wysłania sygnału przez urządzenie; 3)przerwanie przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu ujęcia sprawców oraz zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub Policji.4)prowadzenie rejestru sygnałów odebranych ze zgłoszenia i przechowywanie przez 1 rok oraz udostępnianie wyciągów z w/w rejestru na pisemne żądanie Zamawiającego. 5)Wykonawca zobowiąże się do podjęcia interwencji (przybycia na miejsce) w godzinach w czasie trwania umowy 10 min. od zgłoszenia.6)Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, który może mieć wpływ na prawidłową komunikację z grupą interwencyjną.7)Wykonawca zobowiązany jest na czas wykonania naprawy łącza telefonicznego zabezpieczyć ochronę obiektu (np. dozór fizyczny). Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Wykonawcy o:1)awariach systemu2)zmianach dotyczących Zamawiającego (np. osób upoważnionych). 8)Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania usługi monitorowania, jeśli powodem są następujące okoliczności:- niesprawne lub uszkodzone łącza elektroniczne, jeżeli wykonawca poinformował o tym zamawiającego (jeżeli miał o tym wiedzę),- zakłócenia transmisji radiowych. 7.Wszelkie reklamacje dotyczące monitorowania Zamawiający zgłasza pisemnie Wykonawcy w ciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia.8.Wykonawca sporządzi regulamin, pełnienia służby w każdym obiekcie, grafik dyżurów, wyposaży strażników w niezbędny sprzęt, odzież w ścisłym uzgodnieniu z zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości godzin ochrony w obiekcie Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie ,a Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł sobie konsekwencji finansowych od Zamawiającego.10.Wymagania Zamawiającego dotyczące formy zatrudniania pracowników Wykonawcy - art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018r. poz.1986): 1.Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione przez wykonawcę, świadczące u Zamawiającego usługę w zakresie fizycznej, bezpośredniej ochrony obiektu były w okresie realizacji umowy zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U.2014r. poz.1502 ze zm.).2. Usługi będą świadczone przez osoby wskazane w załączniku do umowy "Wykaz pracowników ochrony skierowanych do realizacji zamówienia", który Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - załącznik nr 7 do umowy. 3.Obowiązek wykazania, że pracownicy wykonujący usługę ochrony są zatrudnieni na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy spoczywa na Wykonawcy.4. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi lub dokument ZUS ZUA. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 5. Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługę ochrony osób i mienia lub dokumentu ZUS ZUA w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt.4 będzie traktowany jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.6.W przypadku zmiany składu osobowego pracowników ochrony wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt.2 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji tego wykazu, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy. 7.Sankcje za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę Zamawiający przewidział we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.8.Pracownicy ochrony realizujący usługę w budynku Zamawiającego muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego szkolenia BHP, nie później niż przed przystąpieniem danej osoby do pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.10.00.00 - Usługi prawnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138211.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Odnowa sp. z.o.o.
Email wykonawcy: odnowa@odnowa.pl
Adres pocztowy: ul. Koraszewskiego 8-16
Kod pocztowy: 45-011
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157870.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157870.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212796.39
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.