eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018 r. - rz. Dunajec km 105+200 - 115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie - Część II - w km 112+200 - 112+600".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-11

Ogłoszenie nr 510006758-N-2019 z dnia 11-01-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu: "Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018 r. - rz. Dunajec km 105+200 - 115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie - Część II - w km 112+200 - 112+600".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, Krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 18 441 37 89, e-mail renata.jablonska@wody.gov.pl, faks 18 441 37 89.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.krakow.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usuwanie szkód powodziowych z lipca 2018 r. - rz. Dunajec km 105+200 - 115+600, w miejscowości Stadła, Świniarsko, Stary Sącz, Nowy Sącz, gm. Podegrodzie, Chełmiec, Stary Sącz, Nowy Sącz, pow. nowosądecki, m. Nowy Sącz, woj. małopolskie - Część II - w km 112+200 - 112+600".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

784/ZZN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zasypanie wyrw brzegowych na rz. Dunajec, km 105+200 -115+600, lokalnie cztery wyrwy. Całość zadania od km 105+200 do 115+600 podzielono na trzy części ze względu na rozmieszczenie zadań na ponad dziesięciokilometrowym odcinku rzeki. Zasadniczym celem przedmiotowych robót jest zasypanie wyrw uszkodzonych brzegów, materiałem miejscowym pozyskanym z zatorów w korycie cieku. Planuje się wykonanie przekopu przez nanosy żwirowe koryta a pozyskany materiał zostanie użyty do zasypu uszkodzonych brzegów. Niektóre większe przegłębienia zostaną dodatkowo wzmocnione ścielą z faszyny wiklinowej i kamieniem naturalnym. Po zasypie kamieniem naturalnym wyrwy te zostaną pokryte materiałem z udrożnień, ze spadkiem dopasowanym do koryta i terenu przyległego. W przypadku dalszych odległości materiał żwirowy należy przewieźć transportem kołowym. Część niniejszego zamówienia obejmuje: Część II - w km 112+200 - 112+600 na lewym brzegu w rejonie elektrowni wodnej i ujęcia wody dla Sądeckich Wodociągów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 288260.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "NOWEL" Paweł Nowak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Racławicka 4
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 482590.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 482590.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 482590.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 61 na podstawie art. 62 pkt.1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;". Postępowanie było uprzednio prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. W postępowaniu tym nie złożono żadnych ofert. Warunki zamówienia określone w postępowaniu nie zostały w sposób istotny zmienione. W związku ze zbliżającym się okresem -zimowym, warunki pogodowe (opady deszczu lub śniegu) mogą w znacznym stopniu utrudnić lub nawet uniemożliwić realizację zamówienia. Ze względu na pilną konieczność wykonania w/w prac, przeprowadzenie ponownej procedury udzielenia zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, mogłoby skutkować brakiem realizacji zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.