Ogłoszenie nr 510006256-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Opolu: Remont sali obsługi podatnika i toalet w Urzędzie Skarbowym w Brzegu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 001022920,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 454 00 67/70, e-mail
is@op.mofnet.gov.pl, faks
77 456 43 13.
Adres strony internetowej (url): http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-eur
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali obsługi podatnika i toalet w Urzędzie Skarbowym w Brzegu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1601-ILZ.260.50.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty budowlane polegające na: 1) remoncie sali obsługi podatnika w zakresie zmiany lokalizacji stanowisk pracy wraz z ich wydzieleniem, wymiany posadzki, wykonania wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, wymiany sufitu podwieszanego, instalacji elektrycznej oraz prac wykończeniowych; 2) przebudowie pomieszczeń WC i dostosowaniu do obowiązujących przepisów; wraz z robotami towarzyszącymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45400000-1, 45442100-8, 45410000-4, 45330000-9, 45331210-1, 45232460-4, 45311000-0, 45316000-5, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
423341.46
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Jerzy Wiench
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
510010.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca powierzył Podwykonawcy następujący zakres prac: - rozebranie posadzki i płytek - naprawa pęknięć posadzki - zazbrojenie siatką posadzki - płytkowanie posadzki - wykonanie ścianek działowych - wykonanie czynności polegających na przygotowaniu ścian - przygotowanie powierzchni pod malowanie - wykonanie sufitu podwieszanego - wykonanie prac w pomieszczeniach WC |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 66 na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 10.10.2018r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na remont sali obsługi podatnika i toalet w Urzędzie Skarbowym w Brzegu (numer ogłoszenia w BZP: 634539-N-2018, znak sprawy: 1601-ILZ.260.39.2018). Postępowanie w dniu 30.10.2018r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, ponieważ w terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie mógł jej zwiększyć. Zamawiający w dniu 31.10.2018r. ponownie ogłosił postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego (numer ogłoszenia w BZP: 642890-N-2018, znak sprawy: 1601-ILZ.260.44.2018). Postępowanie to w dniu 14.11.2018r. zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ w terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli "w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Tym samym przepis umożliwia udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, gdy zaistniały łącznie przedmiotowe okoliczności. Pierwszą okoliczność przemawiającą za zastosowaniem przez Zamawiającego trybu z wolnej ręki jest bezskuteczność uprzednio prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z którą mamy do czynienia, ponieważ nie zostały złożone żadne oferty w ostatnim kolejno prowadzonym postępowaniu (znak 1601-ILZ.260.44.2018). Drugą z przesłanek, która musi wystąpić łącznie z pierwszą jest niedokonywanie w pierwotnych warunkach zamówienia istotnych zmian. Łącznie wystąpiły okoliczności określone w art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Stan faktyczny i prawny uzasadniał udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny oraz butli na gazy medyczne wraz z ich dzierżawą dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- D/27/2024 Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych, elektrycznych, ogólnobudowlanych oraz stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.