Ogłoszenie nr 510006121-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego: Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1986 .) do zamówienia podstawowego pn.: Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie gminy miasta Szczecin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32116569800000,
ul. ul. Klonowica
5,
71241
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 800 444,48, e-mail
zditm@zditm.szczecin.pl, faks
91 4393003, 4800453.
Adres strony internetowej (url): www.zditm.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1986 .) do zamówienia podstawowego pn.: Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie gminy miasta Szczecin.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot Umowy obejmuje opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie miasta Szczecin. 2. Zakres Przedmiotu Umowy: 1) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 197 sztuk koszy ulicznych, 7 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 2) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 1066 sztuk koszy ulicznych, 5 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 3) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 1119 sztuk koszy ulicznych, 2 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 4) Serwisowanie koszy ulicznych w ilości 2446 sztuk wraz ze skanowaniem. 5) Zakres utrzymania przy opróżnianiu koszy obejmuje: a) systematyczne opróżnianie koszy ulicznych z wszelkich nieczystości zgodnie z harmonogramem, b) oczyszczanie wraz z odchwaszczaniem powierzchni w promieniu 2 m wokół kosza, c) każdorazowe potwierdzenie wykonania czynności opróżnienia kosza poprzez zeskanowanie kodu umieszczonego na koszu, zgodnie z wymogiem § 3 ust. 4. 6) Serwis koszy obejmuje wszelkie naprawy uszkodzeń koszy powstałych podczas ich eksploatacji, wykonanie na bieżąco, zgodnie z potrzebą m.in.: a) mycie i dezynfekcja całej powierzchni koszy, b) ponowne zamontowanie np. wyrwanego kosza (z podłożem lub bez), c) wyprostowanie przechylonego (wygiętego) kosza lub podstawy, d) spawanie kosza, e) naprawa zawiasów (np. od urwanej pokrywy), f) uzupełnianie kołków mocujących, g) naprawa popielniczki, h) usuwanie graffiti oraz naklejek, i) malowanie kosza (na kolor zielony nr RAL 6029 lub inny wskazany przez Zamawiającego) oraz malowanie podstawy, j) uzupełnianie pokryw (daszków), k) prostowanie pokryw (daszków), l) uzupełnianie numerów, na koszach - dla koszy o poj. 35-40 l. wysokość cyfr 5 cm (+/- 0,5cm), dla koszy o poj. 50-55l. wys. cyfr 9 cm (+/- 0,5 cm) ł) uzupełnianie koszy i wkładów, m) naprawianie mechanizmu obrotowego, n) uzupełnianie podstaw do koszy, o) przestawienie lub usunięcie kosza, p) wymiana kosza na nowy w przypadku całkowitej dewastacji lub w przypadku skorodowanego kosza, r) każdorazowe potwierdzenie wykonania serwisu danego kosza poprzez zeskanowanie kodu umieszczonego na koszu zgodnie z wymogiem niniejszej umowy. 8) W trakcie trwania Umowy uzupełnianie i utrzymanie stałej liczby koszy (zgodnych ze stanem z dnia przyjęcia). 9) Po każdorazowym przestawieniu lub zamontowaniu nowego kosza ulicznego Wykonawca ma obowiązek przesłania poprawionego wykazu koszy ulicznych do zamawiającego w formie elektronicznej w ciągu 48 godzin od przestawienia lub zamontowania. 10) Prace interwencyjne związane ze sprzątaniem w obrębie pasa drogowego wg zleceń jednorazowych wystawianych przez Zamawiającego, zwiększenie zakresu opróżniania i zmiana częstotliwości do wysokości 5% wartości wynagrodzenia wynikającego z Oferty Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237378.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Czerwona Kropka Kinga Chomać-Piechota z siedzibą przy ul. Okulickiego 14a,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256368.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1986) Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego udzielił w dniu 31.01.2018r., zamówienia publicznego wykonawcy: Czerwona Kropka Kinga Chomać-Piechota z siedzibą przy ul. Okulickiego 14a, 71-031 Szczecin. W ogłoszeniu o zamówieniu (nr 2017/S 227-473233 z dnia 25.11.2017) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (nr sprawy: DZP/70/PN/17) zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług określonych w zamówieniu podstawowym i zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe
- SPRZĄTANIE budynku Interaktywnego Centrum Bajki i Animacji OKO oraz terenu zewnętrznego usytuowanego w Bielsku-Białej przy ul. Cieszyńskiej 24
- Bieżące utrzymanie tras rowerowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie - z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.