eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1986 .) do zamówienia podstawowego pn.Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie gminy miasta Szczecin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-10

Ogłoszenie nr 510006121-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego: Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1986 .) do zamówienia podstawowego pn.: Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie gminy miasta Szczecin.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 32116569800000, ul. ul. Klonowica 5, 71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 800 444,48, e-mail zditm@zditm.szczecin.pl, faks 91 4393003, 4800453.
Adres strony internetowej (url): www.zditm.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1986 .) do zamówienia podstawowego pn.: Opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie gminy miasta Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot Umowy obejmuje opróżnianie i serwisowanie koszy ulicznych na terenie miasta Szczecin. 2. Zakres Przedmiotu Umowy: 1) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 197 sztuk koszy ulicznych, 7 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 2) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 1066 sztuk koszy ulicznych, 5 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 3) Utrzymanie w czystości poprzez opróżnianie 1119 sztuk koszy ulicznych, 2 x w tygodniu wraz ze skanowaniem. 4) Serwisowanie koszy ulicznych w ilości 2446 sztuk wraz ze skanowaniem. 5) Zakres utrzymania przy opróżnianiu koszy obejmuje: a) systematyczne opróżnianie koszy ulicznych z wszelkich nieczystości zgodnie z harmonogramem, b) oczyszczanie wraz z odchwaszczaniem powierzchni w promieniu 2 m wokół kosza, c) każdorazowe potwierdzenie wykonania czynności opróżnienia kosza poprzez zeskanowanie kodu umieszczonego na koszu, zgodnie z wymogiem § 3 ust. 4. 6) Serwis koszy obejmuje wszelkie naprawy uszkodzeń koszy powstałych podczas ich eksploatacji, wykonanie na bieżąco, zgodnie z potrzebą m.in.: a) mycie i dezynfekcja całej powierzchni koszy, b) ponowne zamontowanie np. wyrwanego kosza (z podłożem lub bez), c) wyprostowanie przechylonego (wygiętego) kosza lub podstawy, d) spawanie kosza, e) naprawa zawiasów (np. od urwanej pokrywy), f) uzupełnianie kołków mocujących, g) naprawa popielniczki, h) usuwanie graffiti oraz naklejek, i) malowanie kosza (na kolor zielony nr RAL 6029 lub inny wskazany przez Zamawiającego) oraz malowanie podstawy, j) uzupełnianie pokryw (daszków), k) prostowanie pokryw (daszków), l) uzupełnianie numerów, na koszach - dla koszy o poj. 35-40 l. wysokość cyfr 5 cm (+/- 0,5cm), dla koszy o poj. 50-55l. wys. cyfr 9 cm (+/- 0,5 cm) ł) uzupełnianie koszy i wkładów, m) naprawianie mechanizmu obrotowego, n) uzupełnianie podstaw do koszy, o) przestawienie lub usunięcie kosza, p) wymiana kosza na nowy w przypadku całkowitej dewastacji lub w przypadku skorodowanego kosza, r) każdorazowe potwierdzenie wykonania serwisu danego kosza poprzez zeskanowanie kodu umieszczonego na koszu zgodnie z wymogiem niniejszej umowy. 8) W trakcie trwania Umowy uzupełnianie i utrzymanie stałej liczby koszy (zgodnych ze stanem z dnia przyjęcia). 9) Po każdorazowym przestawieniu lub zamontowaniu nowego kosza ulicznego Wykonawca ma obowiązek przesłania poprawionego wykazu koszy ulicznych do zamawiającego w formie elektronicznej w ciągu 48 godzin od przestawienia lub zamontowania. 10) Prace interwencyjne związane ze sprzątaniem w obrębie pasa drogowego wg zleceń jednorazowych wystawianych przez Zamawiającego, zwiększenie zakresu opróżniania i zmiana częstotliwości do wysokości 5% wartości wynagrodzenia wynikającego z Oferty Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 237378.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Czerwona Kropka Kinga Chomać-Piechota z siedzibą przy ul. Okulickiego 14a,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Okulickiego 14a
Kod pocztowy: 71-031
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 256368.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 256368.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256368.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2018r., poz. 1986) Zamawiający w wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego udzielił w dniu 31.01.2018r., zamówienia publicznego wykonawcy: Czerwona Kropka Kinga Chomać-Piechota z siedzibą przy ul. Okulickiego 14a, 71-031 Szczecin. W ogłoszeniu o zamówieniu (nr 2017/S 227-473233 z dnia 25.11.2017) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (nr sprawy: DZP/70/PN/17) zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówienia o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług określonych w zamówieniu podstawowym i zostało udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.