eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie usług pocztowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-13

Ogłoszenie nr 510005686-N-2020 z dnia 13-01-2020 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Świadczenie usług pocztowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zarząd Dróg Opole, Krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Firmowa 1, 45-594 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, e-mail sekretariat@mzd.opole.pl, faks 77 469 74 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pocztowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NP.260.82.2019.P

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przesyłania i doręczania przesyłek pocztowych, w formie skredytowanej (z dołu) na rzecz Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przez Wykonawcę przesyłek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych; b) usług komplementarnych do przesyłek rejestrowanych; c) zwracanie przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom; d) usługi odbioru przesyłek z siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu e) usługi kurierskiej 24 z możliwością doręczenia gwarantowanego terminu 48 h. W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia przesyłek rejestrowanych Zamawiający będzie również nadawał przesyłki nierejestrowane, w tym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (tryb procesowy) w trybie i na podstawie przepisów: 12 § 6 pkt 2 Ordynacja podatkowa, art. 57 § 5 pkt 2 Kodeks postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 Kodeks postępowania cywilnego oraz innych tego rodzaju przepisów np. pisma w postępowaniach, w których Zamawiający będzie stroną i dla wywołania określonych w tych przepisach skutków prawnych zachowaniem terminu do wniesienia pisma w przypadku nadawania przesyłki w ostatnim dniu oznaczonego terminu niezbędne będzie pośrednictwo operatora wyznaczonego, o którym mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenia nadania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia posiadały moc dokumentu urzędowego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca świadczący usługi pocztowe był operatorem wyznaczony do pełnienia powszechnych usług pocztowych bądź też nakłada na niego obowiązek nadawania przesyłek w tym samym dniu u operatora wyznaczonego do pełnienia powszechnych usług pocztowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj, wagę oraz format przesyłki określa załącznik nr 2. 2.1 Przesyłki pocztowe Wykonawca będzie dostarczać w dni robocze od poniedziałku do piątku do Sekretariatu Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu zlokalizowanego na II piętrze w budynku przy ulicy Firmowej 1. 2.2 Przesyłki pocztowe Wykonawca będzie odbierał raz dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 12.30-13.30 z Sekretariatu Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu zlokalizowanego na II piętrze w budynku przy ulicy Firmowej 1. Odbioru przesyłek dokonywać będą upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy po okazaniu stosownych dokumentów. 2.3 Przesyłki kurierskie zamawiający będzie zamawiał telefonicznie przez infolinię a kurier Wykonawcy odbierał w tym samym dniu do godz.15:00. 2.4 Zamawiający zobowiązuje się do: a. nadawania przesyłek w formie odpowiadającej wymogom dla danego rodzaju przesyłki, b. przygotowania przesyłek pocztowych do wysyłki zgodnie z zasadami opakowania i oznakowania przesyłek listowych w obrocie krajowym i zagranicznym, c. przekazywania przesyłek w stanie uporządkowanym, Szczegółowe warunki realizacji usług objętych zamówieniem określone są w -załączniku nr 4 - Istotne postanowienia umowy. 2.5 Usługi pocztowe, o których mowa w pkt. 2 (§ 1 ust. 1 i 2 umowy) będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa , tj. a. Ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie , b. Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego ( Dz.U. z 2013 r poz. 545) , zwanym dalej Rozporządzeniem, c. Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2013r poz 1468) zwanej dalej rozporządzeniem, d. Kodeksie postępowania administracyjnego określonego w ustawie z dnia 14.06.1960 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 267 z poźn. zm.) e. Ordynacji podatkowej określonej w ustawie z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2012 r. poz.749 z późn.zm.), f. innych aktach prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie Ustaw, Rozporządzeń. 3. Liczba i rodzaj zamawianych dostaw i usług Prognozowaną ilość przesyłek nadawanych przez zamawiającego w okresie jednego miesiąca określa załącznik nr 3 - formularz cenowy. 3.1. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości przesyłek wskazanych w formularzu cenowym. 3.3. Podana w formularzu cenowym cena nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz służy do porównania ofert złożonych w postępowaniu. 3.4. Całkowita cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie ceny jednostkowe brutto muszą być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 3.5. Cena oferty powinna być obliczona jako całkowita cena brutto (z podatkiem VAT) oraz powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania oraz wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenach ofertowych (jednostkowych). Cenę oferty należy przedstawić w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 . 3.6. Zamawiający wymaga , aby placówka pocztowa Wykonawcy spełniała łącznie następujące kryteria : - znajdowała się wewnątrz budynku, który winien być oznakowany w sposób widoczny "nazwą" Wykonawcy, - była czynna co najmniej przez 6 godzin we wszystkie dni robocze za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, - była wyposażona w telefon stacjonarny bądź komórkowy, - umożliwiała Zamawiającemu nadanie przesyłek dostarczanych samodzielnie przez Zamawiającego, - w przypadku umiejscowienia placówki pocztowej w lokalu w którym prowadzona jest również inna działalność gospodarcza placówka musi: - posiadać wyodrębnione i oznakowane stanowisko obsługi klienta, - być dodatkowo oznakowana w sposób widoczny nazwą Wykonawcy, - profil działalności, w którym będzie znajdowała się placówka pocztowa musi licować z powagą korespondencji, zapewniając bezpieczeństwo tajemnicy korespondencji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę w zakresie i okresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019r, poz. 1040, t.j. ze zm.). Wykonawca, podwykonawca i dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudniania na podstawie umowy o pracę w zakresie i w okresie realizacji zamówienia, osób wykonujących następujące czynności: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych nierejestrowanych i rejestrowanych, w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowych, jak i ekonomicznych, b) zwracanie przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom; c) odbioru przesyłek z siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu. Zamawiający żąda od Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu przedstawienia koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w szczególności: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. 2018 poz. 2188, t.j. z późn. zm.). Wykonawca winien także posiadać uprawnienia do odbierania i nadawania przesyłek sądowych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

POSTĘPOWANIA PRZEPROWADZONEGO W TRYBIE ART. 138o ust. 2-4 Ustawy Pzp (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843, t.j. z późn. zm.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poczta Polska S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34995.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34995.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34995.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.