To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-10
Ogłoszenie nr 510005638-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Szkoła Podstawowa _FILOMATA_ ul. Pszczyńska 22 - modernizacja boisk szkolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607702-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000,
ul. Ul. Zwycięstwa
21,
44100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 238 55 30, e-mail
za@um.gliwice.pl, faks
32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): https://gliwice.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szkoła Podstawowa _FILOMATA_ ul. Pszczyńska 22 - modernizacja boisk szkolnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZA.271.106.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia t.j. "Szkoła Podstawowa "Filomata" ul. Pszczyńska 22 - modernizacja boisk szkolnych", jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: a) robót rozbiórkowych i przygotowawczych, b) wycinki 4 szt. drzew zgodnie z decyzją Marszałka Województwa Śląskiego nr 2051/OS/2018 z dnia 28.06.2018 r. /wycinka w okresie lęgowym ptaków pod nadzorem ornitologa/, wraz z karczowaniem korzeni oraz uporządkowaniem terenu, c) boiska sportowego o nawierzchni sportowej syntetycznej /nawierzchni poliuretanowej/, wymiary 25,00 x 15,50 m; w tym: boisko o wymiarach 23,00 x 12,50 m oraz obejście szerokości 1,50 m wzdłuż dłuższego boku oraz 1,00 m wzdłuż boku krótszego; d) dostawy i montażu wyposażenia sportowego boiska, e) ogrodzenia boiska piłkochwytem o wysokości 6,0 m, f) placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej syntetycznej, wymiary 24,00 x 20,00 m; (nawierzchnia segmentowa z granulatu gumowego H=70mm - płyty amortyzujące); g) dostawy i montażu wyposażenia placu zabaw, h) oświetlenia boiska, placu zabaw i terenu, i) drogi dojazdowej do parkingu oraz chodników, nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, j) fragmentu drogi dojazdowej na terenie działki 66/1 (Komenda Miejska Policji) przy ul. Pszczyńskiej; k) odwodnienia boiska oraz placu zabaw, l) wpustu ulicznego wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej; m) zabudowy nowej zasuwy na przyłączu wodociągowym; n) zabezpieczenia istniejącej infrastruktury podziemnej; o) dostawy i zabudowy małej architektury: ławki 6 szt., kosze na śmieci 2 szt., tablice z regulaminem 1 szt. p) rekultywacji terenów zielonych wokół boisk oraz placu zabaw (wykonanie trawników dywanowych siewem), q) nasadzeń 14 szt. drzew zgodnie z Decyzją Marszałka Województwa Śląskiego nr 2051/OS/2018 z dnia 28.06.2018 r.; oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. 1.2. Szczegółowy zakres prac, został opisany w: a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) dokumentacji projektowej i STWiOR opracowanych przez firmę: "Venit Ewa Przybył, Dariusz Zboiński sp z o.o." ul. Górnych Wałów 27/4, 44-100 Gliwice, na którą składa się: - Projekt budowlany - dokumentacja wielobranżowa; - Projekt wykonawczy: - Projekt zagospodarowania terenu; - Projekt odwodnienia terenu; - Projekt oświetlenia terenu; - Przedmiar robót; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot (STWiOR). Uwaga: 1.3. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 1.4. Dla przedmiotowych robót wykonane zostało zgłoszenie w Wydziale Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Gliwice przez Jednostkę Projektową. Urząd nie wniósł sprzeciwu. 1.5. Zamawiający uzyskał decyzję nr 2051/0S/2018 z dn. 28 czerwca 2018 r. Marszałka Województwa Śląskiego w sprawie usunięcia 4 szt. drzew rosnących przy ul. Pszczyńskiej 22 (działka geodezyjna nr 66/2 obręb Trynek); biorąc pod uwagę powyższe Wykonawca składając swoja ofertę musi uwzględnić wypełnienie wymagań, które zostały ujęte w decyzji na wycinkę: - wykonanie wycinki; - wykonanie nasadzeń zastępczych 14 szt. drzew zgodnie z decyzję Marszałka Województwa Ślaskiego nr 2051/0S/2018 z dn. 28 czerwca 2018 r.; - przygotowanie zgłoszenia wykonania nasadzeń do organu, który wydał Decyzję, na 10 dni przed terminem wskazanym w/w decyzji; - przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych w celu utrzymania żywotności nasadzonych drzew w okresie min. 3 lat od daty dokonania odbioru końcowego całości prac związanych z realizacja przedmiotowego zamówienia. 1.6. Zamawiający podpisze umowę użyczenia z Komendą Miejska Policji [KMP] w związku z koniecznością wejścia w teren działki geodezyjnej nr 66/1 przy ul. Pszczyńskiej, celem remontu fragmentu dojazdu na przedmiotowym terenie. W związku z powyższym należy prowadzić roboty w uzgodnieniu z KMP zgodnie z porozumieniem, które zamawiający przekaże Wykonawcy przy przekazaniu terenu budowy. Wykonawca uzgodni również z KMP sposób organizacji ruchu na parkingu Komendy Miejskiej na czas remontu fragmentu dojazdu na przedmiotowy teren - dz. nr 66/1 przy ul. Pszczyńskiej. 1.7. Wykonawca po przejęciu terenu budowy umożliwi firmie działającej na zlecenie Polskiej Spółki Gazownictwa sp z o.o. wykonanie remontu istniejącej sieci gazowej znajdującej się na terenie szkoły. Remont odcinka gazociągu biegnącego przez przedmiotową działkę wykonany zostanie zgodnie z załącznikami do Projektu Budowlanego - pismem nr PSGZA.ZMSM.763.070.18/G/Z z dnia 26.01.2018r. oraz 0159.463.172.1460.18 z dnia 28.03.2018r. II - Informacje dodatkowe 2.1. Wymagania dotyczące sprzętu rekreacyjnego dla dzieci w ramach wyposażenia placu zabaw: - zestaw zabawowy składający się z: drabinki poziomej, kratownicy linowej, wieży z dachem (3szt o wys. podestu: 120 cm), trapu wejściowego typu ścianka wspinaczkowa, pomostu ruchomego (składającego się z 11 belek), ślizgawek 2 szt., pomostu linowego, drabinki wspinaczkowej linowej, liny wspinaczkowej i drabinki ukośnej - całość o wymiarach 830x830x280 cm; - piaskownica sześciokątna drewniana (wykonanie drewno bezrdzeniowe lite o przekroju 10x5 cm, impregnowane oraz malowane drewnochronem) o boku 300 cm, z siedziskami narożnymi (wykonanie z tworzywa sztucznego HDPE o gr. 10 mm); wymiar urządzenia 520x600x30cm; - huśtawka podwójna drewniana, z siedziskami gumowymi z wkładem metalowym, łańcuchy wykonane ze stali nierdzewnej ø6 mm; wymiar urządzenia 300x190x230cm; - sześciokąt wielofunkcyjny drewniany składający się z 2 szt. kratownic, 2 szt. uchwytów do podciągania, liny wspinaczkowej i ścianki wspinaczkowej; Konstrukcja, każdego z w/w urządzeń zaopatrzona w stalowe ocynkowane kotwy przewidziane do osadzenia na fundamentach betonowych. Fundamenty betonowe stanowią integralna część przedmiotu zamówienia. Elementy drewniane zaimpregnowane oraz pomalowane. Poglądową lokalizację urządzeń placu zabaw przedstawia załącznik do dokumentacji projektowej, ostateczną lokalizację należy ustalić w trakcie realizacji inwestycji z przedstawicielem Użytkownika i Inwestora. 2.2. Wymagania /właściwości techniczne/ stawiane przez Zamawiającego dla nawierzchni syntetycznej boiska: Parametry techniczne Wymagania minimalne Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm (MPa) >= 0,5 Wydłużenie względne przy zerwaniu, % >= 53 Wytrzymałość na rozdzieranie (N) >= 100 Ścieralność (mm) <=0,09 Odporność na działanie zmiennych cykli: *Hydrotechnicznych - przyrost masy% <=0,70 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian *Mrozoodporność - przyrost masy% <=0,780 - zmiana wyglądu zewnętrznego bez zmian Współczynnik poślizgu - w stanie suchym >=0,35 - w stanie mokrym >=0,30 Przyczepność (MPA) - do podkładu betonowego >=0,40 - do podkładu asfaltobetonowego >=0,40 - do podkładu mineralno - gumowego >=0,40 2.3. Wymagane dokumenty na etapie realizacji zadania, które Wykonawca winien załączyć do dokumentacji powykonawczej: a) dokumenty nawierzchni poliuretanowej boiska sportowego: - Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej; - Atest higieniczny PZH dla nawierzchni poliuretanowej; - Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia syntetyczna spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego; - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; - Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni poliuretanowej. b) dokumenty nawierzchni /płyt/ poliuretanowej placu zabaw: - Karta techniczna płyt amortyzujących; - Atest higieniczny PZH dla płyt amortyzujących; - Aprobata techniczna ITB lub Rekomendacja ITB lub inny dokument (atest, certyfikat, wyniki badań itp.) wydany przez instytucje uprawnione do badania i certyfikowania wyrobów potwierdzający, że oferowana nawierzchnia segmentowa z granulatu gumowego /nawierzchnia syntetyczna/ spełnia parametry techniczne zabudowanej nawierzchni dla realizowanego zadania inwestycyjnego; - Autoryzacja producenta nawierzchni segmentowej, wystawiona w oryginale dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; - Deklaracja zgodności, potwierdzona przez producenta nawierzchni segmentowej. III - Inne wymagania Zamawiającego 3.1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych i dostosuje do niej sposób realizacji robót budowlanych. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy w taki sposób aby umożliwić jednostce oświatowej prowadzenie swojej działalności. 3.3. Wykonawca robót zobowiązany jest do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 3.4. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe będą prowadzone na terenie budowy po zakończeniu zajęć lekcyjnych. Odstępstwo od tych zasad jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z umocowanym przedstawicielem Użytkownika i inspektorem nadzoru reprezentującym Zamawiającego oraz uzyskaniu pisemnej zgody umocowanego Użytkownika. 3.5. Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. 3.6. Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finasowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenia jak powyżej i być sporządzony wg. wzoru załączonego do SIWZ. 3.7. Zamawiający przewiduje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego w zakresie "INŻYNIER KONTRAKTU" do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zastępczego w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót. W przypadku ustanowienia Inżyniera Kontraktu Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z wybranym Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. 3.8. Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku pozytywnej weryfikacji i przyznania środków Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań jak dla zadań dofinansowywanych w tym do wykonania i umieszczenia tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie internetowej Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej. IV. Wynagrodzenie Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonanych robót w 2018r. nie przekroczy 200.000 zł brutto Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy; maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym okres gwarancji musi byc równy okresowi rękojmi,, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy; maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym okres rękojmi musi byc równy okresowi gwarancji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315300-1, 45316100-6, 45317000-2, 45100000-8, 45110000-1, 45112720-8, 45112000-5, 45200000-9, 45111000-8, 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
643095.55
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alpa Consulting Krystyna Gawlik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
873339.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: wykonanie robót ziemnych, wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, wykonania ogrodzenia, remont ciągu komunikacyjnego oraz doradztwo. IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa akcesoriów informatycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200-2712.21.2024 Zakup i dostawa części zamiennych, filtrów, hamulców, akumulatorów oraz opon z podziałem na 9 części
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Remont Hali Technologicznej w celu utworzenia "Studenckiego Centrum Kreatywności". Znak sprawy: IA1.284.6.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.