Ogłoszenie nr 510005541-N-2019 z dnia 10-01-2019 r.
Miasto Białystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego
w Białymstoku w latach 2019-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 649536-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640,
ul. Słonimska
1,
15-950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
85 869 62 49, e-mail
zzp@um.bialystok.pl, faks
85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w latach 2019-2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OBU-IV.271.38.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie części: 1)Część I - obejmuje dostawę druków akcydensowych wymienionych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiającego na druki akcydensowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści druków objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. Zmiana treści nie będzie powodowała zmiany ceny. Druki muszą być dostarczone do Zamawiającego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wpływem czynników atmosferycznych. Wykaz lokalizacji Zamawiającego: a)Białystok, ul. Słonimska 1, b)Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, c)Białystok, ul. Składowa 11. 2)Część II - obejmuje drukowanie i dostawę druków poligraficznych wymienionych w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ (stanowić on będzie jednocześnie załącznik do umowy), w którym wskazano przewidywane dwuletnie zapotrzebowanie Zamawiającego na druki poligraficzne. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)drukowanie z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, b)inne usługi związane z drukowaniem takie jak: skład, uzgodnienia i wprowadzenia korekty, cięcie, zszycie, bigowanie, c)pakowanie, d)dostawę gotowych druków do wskazanego przez Zamawiającego miejsca. Wykaz lokalizacji Zamawiającego: - Białystok, ul. Słonimska 1, - Białystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, - Białystok, ul. Składowa 11, - Białystok, ul. Waryńskiego 32A, - Białystok, ul. Św. Rocha 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści druków objętych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części zamówienia zgodnie z zakresem określonym w załącznikach nr 1 i 1A, które stanowią jednocześnie załączniki do umowy. 3.Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych druków. 4.Dostawy druków będą realizowane sukcesywnie: 1)w ciągu 4 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii - dotyczy I części zamówienia, 2)w ciągu 7 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania określającego asortyment i ilość oraz miejsce dostawy każdej partii druków - dotyczy II części zamówienia. 5.Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek, do wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego miejsca. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek lokalizacji UM, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wskazania na inną zlokalizowaną w obrębie miasta Białegostoku. Zmiana lokalizacji wymienionych powyżej nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy na piśmie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiększania podanych w załączniku nr 1 i 1A do SIWZ ilości, w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ogólnej wartości umowy w każdej z części. 9.Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii materiałów biurowych i druków akcydensowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 22800000-8
Dodatkowe kody CPV: 22900000-9, 79823000-9, 79810000-5, 79820000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa druków akcydensowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15250.20
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DRUK Piotr Lewicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17444.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drukowanie i dostawa druków poligraficznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49646.96
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU DRUK Piotr Lewicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71705.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2024 z podziałem na części
- Dostawa narzędzi do operacji wideotorakoskopowych oraz otwartych i cyfrowego systemu do drenażu
- Wykonywanie remontów spękań podłużnych i poprzecznych nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Białegostoku
- Dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i fumigacji, niezbędnych do bieżących zadań Centralnej Sterylizatorni i Dezynfektorni
- "Gospodarowanie odpadami odzyskanymi z rozbiórki nawierzchni ulic, chodników i placów położonych na terenie miasta Białegostoku oraz ich przekruszanie i wytwarzanie mieszanek"
- EOP.332.18.24 DOSTAWA DEFIBRYLATORA AED SZKOLENIOWEGO
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
- Kompleksowa obsługa druku Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Opracowanie i druk albumu "Magiczne miejsca. Vademecum Powiatu Bialskiego"
- "Druk i dostawę publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie, w tym projektu "LEE" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach programu "Kreatywna Europa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.