eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2019 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510004907-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2019 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 656412-N-2018 z dnia 03.12.2018r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. Piaseczyńska 77, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 484 23 00 , e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 484 23 09.
Adres strony internetowej (url): http://konstancinjeziorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obsługi technicznej monitoringu miejskiego w 2019 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.57.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zapewnienie stałej i nieprzerywalnej transmisji danych ze wszystkich zainstalowanych kamer monitoringu miejskiego (74 kamery) do centrum monitoringu zlokalizowanego przy ul. Polnej 1 w budynku Komisariatu Policji w Konstancinie-Jeziornie oraz (po przeniesieniu siedziby Straży Miejskiej wraz z centrum monitoringu miejskiego, do wyremontowanego budynku "Starego Ratusza") przy ul Warszawskiej 32. Transmisja danych ma się odbywać po światłowodach w technologii GePON zakończonych urządzeniem ONU 4x Fast Ethernet lub 1x Gigabit Ethernet o przepustowości 4x100Mb lub 1x1Gb - Zamawiający nie posiada własnej sieci światłowodowej. Lokalizacja wszystkich kamer monitoringu: Lokalizacja kamer obrotowych: 1. Słomczyn OSP; 2. Słomczyn szkoła; 3. Słomczyn kościół; 4. Słomczyn Jabłoniowa; 5. Wilanowska 1; 6. Mirków Plac zabaw; 7. Park zdrojowy szalet; 8. ul. Literatów wiata śmietnikowa; 9. ul. 1000 Lecia Państwa Polskiego (przy hipermarkecie "LIDL"); 10. ul. Jaworskiego x Mirkowska; 11. Hugonówka 2 ul. Mostowa; 12. Rondo Warecka, Prusa, Piłsudskiego; 13. ul. Południowa Plac zabaw; 14. Tężnia lewa strona ul. Sienkiewicza; 15. Amfiteatr widownia; 16. Tężnia prawa strona; 17. Pomnik Jana Pawła II; 18. Stragany Park ul. Źródlana; 19. Hugonówka 1 ul. Mostowa; 20. Hugonówka 3 ul. Mostowa; 21. Plac zabaw Matejki; 22. Plac zabaw Sienkiewicza; 23. Skatepark ul. Bielawska x Mirkowska; 24. ul. Mickiewicza x Wilanowska; 25. ul. Wilanowska sklep "Zorza"; 26. Rondo Jana Pawła II; 27. Rondo Armii krajowej; 28. ul. Piłsudskiego x Sobieskiego; 29. ul. Sobieskiego x Kopernika Straż Miejska; 30. ul. Warszawska X Mirkowska; 31. Skolimów przystanek ul. Rycerska x Prusa; 32. Kozia 2; 33. Kozia 1; 34. Rondo Bielawska -Mirkowska; 35. ul. Źródlana x Wierzejewskiego - Stragany Park; 36. Piłsudskiego x Sienkiewicza -Veturillo; 37. ul. Źródlana Plac zabaw; 38. Parcela Plac zabaw (bez bezpośredniego podglądu); 39. Rondo Skolimów (bez be podglądu); 40. ul. Wierzejewskiego "Stocer" (bez podglądu). Lokalizacja kamer stacjonarnych: 41. Veturillo ul. Wilanowska; 42. Amfiteatr bok; 43. Amfiteatr tył; 44. Warszawska 32 wejście główne do budynku byłego Urzędu Gminy; 45. ul. Polna Parking byłego Urzędu Gminy; 46. Mirków 1 ul. Mirkowska; 47. Mirków 2 ul. Mirkowska; 48. ul. Kozia 3 Plac zabaw; 49. ul. Kozia 4 Plac zabaw; 50. ul. Bielawska -Skatepark 1; 51. ul. Bielawska - Skatepark 2; (oraz bez podglądu na żywo): 52. Skatepark 3; 53. Czernidła; 54. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 1); 55. ul. Polna były Urząd Gminy (podwórko 2); 57. Były Urząd Gminy (ulica 1); 58. Były Urząd Gminy (ulica 2); 59. Biletomat ul. Warszawska; 60. Cieciszew Pomnik; 61. Borowina 1; 62. Borowina 2; 63. Borowina 3; 64. Czarnów Plac zabaw; 65. Cieciszew 1 Pomnik; 66. Łęg - świetlica; 67. Łęg - Plac zabaw; 68. Łęg - wjazd; 69. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Podlaskiej; 70. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Baczyńskiego; 71. Parcela skrzyżowanie ul. Baczyńskiego i Grzybowskiej; 72. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Baczyńskiego; 73. Parcela skrzyżowanie ul. Podlaskiej i Grzybowskiej; 74. Parcela skrzyżowanie ul. Grzybowskiej i Podlaskiej; 2) Stała konserwacja zamontowanego sprzętu monitoringu wizyjnego, serwera i komputerowych stanowisk operatorskich oraz innych elementów monitoringu miejskiego: Urządzeń aktywnych sieci (74 szt.) w tym: a) Kamer obrotowych (40 szt.) b) Kamer stacjonarnych (34 szt.) c) Stanowisk operatorskich (2 szt.) d) Serwera i systemu ALNET (1 szt.) - zwanego dalej "sprzętem" Stała konserwacja będzie polegała na: a) regulacji i konfiguracji kamer, b) instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemu monitoringu, c) opiece serwisowej serwera w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego, d) opiece serwisowej komputerowych stanowisk operatorskich w tym na instalacji, konfiguracji i aktualizacji oprogramowania systemowego, e) serwisie kamer monitoringu miejskiego, który polegać będzie również na okresowym czyszczeniu (w tym co najmniej raz w miesiącu czyszczenie kloszy kamer), usuwaniu usterek, niesprawności i dokonywaniu napraw sprzętu oraz realizowaniu bieżących uwag przekazanych przez Zamawiającego w formie wiadomości e-mailowej lub wiadomości SMS w czasie nieprzekraczającym 8 h od czasu zgłoszenia ze strony Zamawiającego, f) obsłudze programu ALNET, zapewnieniu działania stanowisk operatorskich i na wykonywaniu koniecznych serwisów i aktualizacji, g) zapewnieniu, na czas naprawy, urządzeń zastępczych w przypadku ich awarii. 2. W razie awarii oraz w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany: 1) dokonać usunięcia usterek lub niesprawności, albo naprawy sprzętu w czasie nie dłuższym niż 8 h) - licząc od godziny zgłoszenia awarii, (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h); 2) jeśli usunięcie usterki lub naprawa będzie trwała powyżej 8 h liczonych od dokonania zgłoszenia (czas na przystąpienie do naprawy sprzętu - jedno z kryterium oceny ofert, nie dłuższy niż 8 h) lub będzie wymagane odesłanie uszkodzonego sprzętu do serwisu - Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt i zainstalować sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, na czas dokonywanej naprawy i zainstalować go w miejsce uszkodzonego sprzętu; 3) w przypadku zaistnienia konieczności wysłania uszkodzonego sprzętu do serwisu - Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport na własny koszt; 4) po naprawie uszkodzonego sprzętu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć z powrotem oraz zamontować naprawiony sprzęt w miejscu pierwotnej instalacji sprzętu oraz dokonać stosownych i wymaganych konfiguracji; 5) po upływie gwarancji, za części będące przedmiotem naprawy, zapłaci Zamawiający. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i podwykonawcy podczas realizacji zamówienia zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności opisane w pkt 4), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 Kodeksu pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 2) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e przez Wykonawcę do reprezentowania Go lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 4) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia to: wykonywanie prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72318000-7


Dodatkowe kody CPV: 72591000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mazowieckie Sieci Światłowodowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kawęczynek ul. Prosta 122
Kod pocztowy: 05-507
Miejscowość: Słomczyn
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 264000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.