eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › Obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach



Ogłoszenie z dnia 2020-01-09

Ogłoszenie nr 510004242-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o.: Obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623095-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 63021851800000, ul. ul. Staszica , 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 961 502, e-mail sekretariat@pwik-oborniki.pl, faks 612 961 502.
Adres strony internetowej (url): http://www.pwik-oborniki.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach w ilości maksymalnej 16 548 godzin. 2. Opis pływalni w Obornikach: - basen pływacki o długości 25 m i szerokości 12 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,37 do 1,91 m) z 6 torami pływackimi, - basen rekreacyjny o długości 12,5 m i szerokości 7 m (głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,07 do 1,41 m) wraz z wylotem rury zjazdowej, - brodzik dla dzieci o powierzchni użytkowej ponad 85 m2 oraz głębokości max. 60 cm, - strefa SPA: trzy niecki basenowe o łącznej powierzchni ok. 60 m2, głębokości do 133 cm, 4 sauny, - zjeżdżalnia rurowa o długości 77 m zakończona wanną hamowną, - jacuzzi 14 osobowe ze strefą relaksu. 3. Usługa w szczególności polegać będzie na: 1) zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających z Pływalni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z późn. zm.) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi. 2) kontroli nad przestrzeganiem powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa i korzystania z obiektów wodnych oraz postanowień regulaminu Pływalni. 3) wykonywaniu z najwyższą starannością wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; 4) zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; 5) zapewnieniu równoczesnej obsady trzech stanowisk ratowniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w godzinach pracy Pływalni. Godziny pracy poszczególnych stanowisk (nr I, II i III) będą zgodne z pracą pływalni oraz otwarciem do użytkowania poszczególnych niecek basenu. 6) udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważniejszych przypadkach wezwaniu Pogotowia Ratunkowego oraz innych służb; 7) zabezpieczeniu w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami, 8) bieżącym wyposażaniu ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, 9) dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu, 10) prowadzeniu podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, 11) przestrzeganiu procedur: - obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, - alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, - udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, - łączności; 12) określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. 4. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy (w tym zakres obowiązków ratownika oraz regulamin korzystania z pływalni w Obornikach) zostały opisane we wzorze umowy (Część III SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1


Dodatkowe kody CPV: 92620000-3, 71317200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 330283.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wodne ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Województwa Wielkopolskiego
Email wykonawcy: kamila.nowak@woprwielkopolska.pl
Adres pocztowy: od. Powstańców Warszawy 5H/I/11
Kod pocztowy: 61-656
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330283.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330283.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 406817.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.