Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003766-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Osrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634917-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 34519730000000,
ul. ul. Górnych Wałów
9,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 359 700, e-mail
ops@ops.gliwice.eu, faks
322 308 027.
Adres strony internetowej (url): https://opsgliwice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Osrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.321.30.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach 1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług w postaci sprawienia pogrzebu wyłącznie na terenie miasta Gliwice. 2. Wykonawca zobowiązuje się zabrać zwłoki po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia na przewiezienie zwłok do własnej/wynajmowanej chłodni i przechować je do dnia pogrzebu. 3. Podstawą do realizacji usługi sprawienia pogrzebu będzie pisemne zlecenie pogrzebu podpisane przez osoby upoważnione. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia pogrzebu w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania od Zamawiającego zlecenia pogrzebu. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak: konieczność nawiązania kontaktu z rodziną, przyjazdu rodziny z odległych regionów, za zgodą lub na prośbę Zamawiającego termin może ulec wydłużeniu. 5. Zamawiający pokrywa koszty przechowywania zwłok w chłodni od dnia wydania zlecenia na przewiezienie zwłok do dnia pogrzebu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do załatwienia w imieniu Zamawiającego wszystkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem w urzędach, parafiach i zarządach cmentarzy (w tym uzyskanie karty i aktu zgonu). 7. Wykonawca zobowiązuje się przekazać drogą elektroniczną informację o terminie (data i godzina) oraz miejscu pogrzebu nie później niż 24 godziny przed uroczystością pogrzebową. 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania obramowania grobu nie później niż 3 miesiące od daty pogrzebu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tabliczki nagrobkowej na własny koszt, na żądanie zamawiającego, w przypadku otrzymania informacji z Policji lub prokuratury o ustaleniu tożsamości osoby pochowanej jako "NN". 10. Zamawiający nie pokrywa kosztów chłodni i przewozu zwłok w przypadkach, w których zwłoki zostały zabrane przez inny zakład pogrzebowy, a obowiązek sprawienia pogrzebu należy do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach 11. .Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z pogrzebem w przypadkach, gdy po wydaniu zlecenia na przewiezienie zwłok/zlecenia pogrzebu zgłosi się rodzina, która sprawi pogrzeb we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w pozycji dotyczącej miejsca do pochowania zwłok w przypadku, kiedy zostanie zmieniona Zarządzeniem Prezydenta Miasta opłata za udostępnienie miejsca grzebalnego. 13. W pozostałych przypadkach, poza wymienionym w pkt 12 umowy Wykonawca oświadcza, że do dnia 31.12.2021 roku nie nastąpi wzrost cen oferowanych usług pogrzebowych. 14. W przypadku zwiększenia stawki podatku od towarów i usług cena brutto wskazana w umowie nie ulegnie zmianie (w takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury zgodnie z ceną brutto podaną w ofercie). Natomiast w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług wynagrodzenie wskazane w umowie ulegnie stosownemu obniżeniu, z tym, że kwota netto obliczona z uwzględnieniem obowiązującej w dacie zawarcia umowy stawki podatku od towarów i usług nie ulegnie zmianie. 15. W szczególnych przypadkach, z uwagi na nietypową budowę ciała zmarłego lub przeszkody techniczne Zamawiający dopuszcza zwiększenie opłat jednak nie więcej niż 15 % ceny oferty. Część I 1. Szacunkowa ilość pogrzebów jaką Zamawiający przyjął do wyliczenia ceny w trakcie trwania umowy to 35 pogrzebów tradycyjnych. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie jest w stanie określić szczegółowo ilości minimalnej pogrzebów, a wartość maksymalna opiera się na średniej ilości zrealizowanych pogrzebów w ubiegłych latach. 2. Wykonawca zobowiązuje się zabrać zwłoki po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia na przewiezienie zwłok do własnej/wynajmowanej chłodni i przechować je do dnia pogrzebu. 3. Podstawą do realizacji usługi sprawienia pogrzebu będzie pisemne zlecenie pogrzebu podpisane przez osoby upoważnione. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia pogrzebu od Zamawiającego. 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak: konieczność nawiązania kontaktu z rodziną, przyjazdu rodziny z odległych regionów, za zgodą lub na prośbę Zamawiającego termin może ulec wydłużeniu. 6. Zakres wykonania usługi pogrzebowej obejmuje załatwienie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem w urzędach i na cmentarzu. 7. Przewozy zwłok odbywać się będą na terenie gminy Gliwice, za wyjątkiem przewozu zwłok w związku z kremacją. 8. Pogrzeby mają odbywać się na cmentarzach komunalnych na terenie Gliwic. 9. W szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, pogrzeb może odbyć się na innym cmentarzu, niż komunalny, na terenie Gliwic, jeżeli rodzina posiada grób rodzinny, pod warunkiem pokrycia przez nią różnicy pomiędzy faktycznym kosztem pogrzebu, a kosztem wynikającym z oferty Wykonawcy. 10. Współpraca z parafiami i zarządami cmentarzy w sprawie pogrzebu należy do Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać drogą elektroniczną do Zamawiającego informację o terminie (data i godzina) i miejscu pogrzebu nie później niż 24 godziny przed uroczystością pogrzebową. 12. Zamawiający nie pokrywa kosztów chłodni i przewozu zwłok w przypadkach, w których zwłoki zostały zabrane przez inny zakład pogrzebowy, a obowiązek sprawienia pogrzebu należy do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach. 13. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z pogrzebem w przypadkach, gdy po wydaniu zlecenia na przewiezienie zwłok/zlecenia pogrzebu zgłosi się rodzina, która sprawi pogrzeb we własnym zakresie i na własny koszt. 14. W szczególnych przypadkach, z uwagi na nietypową budowę ciała zmarłego lub przeszkody techniczne Zamawiający dopuszcza zwiększenie opłat, jednak nie więcej niż 15 % ceny oferty tylko w pozycjach, na które ma wpływ wielkość ciała osoby zmarłej. 15. Informujemy, że tutejszy Ośrodek zobligowany Ustawą o pomocy społecznej do sprawienia pogrzebu osobom kwalifikującym się do takiej formy pomocy pokrywa koszt pochowania tych osób uwzględniając jedynie wyżej wymienione pozycje. Część II 1. Szacunkowa ilość pogrzebów jaką Zamawiający przyjął do wyliczenia ceny w trakcie trwania umowy to 100 pogrzeby z kremacją. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie jest w stanie określić szczegółowo ilości minimalnej pogrzebów, a wartość maksymalna opiera się na średniej ilości zrealizowanych pogrzebów w ubiegłych latach. 2. Wykonawca zobowiązuje się zabrać zwłoki po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia na przewiezienie zwłok do własnej/wynajmowanej chłodni i przechować je do dnia pogrzebu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego. 4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak: konieczność nawiązania kontaktu z rodziną, przyjazdu rodziny z odległych regionów, za zgodą lub na prośbę Zamawiającego termin może ulec wydłużeniu 5. Przewozy zwłok odbywać się będą na terenie gminy Gliwice, za wyjątkiem przewozu zwłok w związku z kremacją. 6. Pogrzeby mają odbywać się na cmentarzach komunalnych na terenie Gliwic. 7. W szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, pogrzeb może odbyć się na innym cmentarzu, niż komunalny, na terenie Gliwic, jeżeli rodzina posiada grób rodzinny, pod warunkiem pokrycia przez nią różnicy pomiędzy faktycznym kosztem pogrzebu, a kosztem wynikającym z oferty Wykonawcy. 8. Dopuszcza się dochowanie do istniejącego grobu zbiorowego kolejnej urny w miejsce po ekshumacji. Zamawiający pokryje koszty dopłaty za miejsce do złożenia urny do pełnych 20 lat. 9. Współpraca z parafiami i zarządami cmentarzy w sprawie pogrzebu należy do Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać drogą elektroniczną do Zamawiającego informację o terminie (data i godzina) i miejscu pogrzebu nie później niż 24 godziny przed uroczystością pogrzebową. 11. Zamawiający nie pokrywa kosztów chłodni i przewozu zwłok w przypadkach, w których zwłoki zostały zabrane przez inny zakład pogrzebowy, a obowiązek sprawienia pogrzebu należy do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach. 12. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z pogrzebem w przypadkach, gdy po wydaniu zlecenia na przewiezienie zwłok/zlecenia pogrzebu zgłosi się rodzina, która sprawi pogrzeb we własnym zakresie i na własny koszt. 13. W szczególnych przypadkach, z uwagi na nietypową budowę ciała zmarłego lub przeszkody techniczne Zamawiający dopuszcza zwiększenie opłat, jednak nie więcej niż 15 % ceny oferty tylko w pozycjach, na które ma wpływ wielkość ciała osoby zmarłej. 14. Informujemy, że tutejszy Ośrodek zobligowany Ustawą o pomocy społecznej do sprawienia pogrzebu osobom kwalifikującym się do takiej formy pomocy pokrywa koszt pochowania tych osób uwzględniając jedynie wyżej wymienione pozycje.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 98.37.10.00 - Usługi pogrzebowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pogrzeby tradycyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125232.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA POGRZEBOWA JASEK BEATA JASEK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
135251.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pogrzeby z kremacją |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
308037.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
332679.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Oferta została uznana za najkorzystniejsza i spełniającą warunki SIWZ .Zamawiający zabezpieczy środki na realizację usługi w roku 2021
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego IR na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...). Znak sprawy: IA1.283.23.2024.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych klasy MEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). Znak sprawy IA1.283.22.2024.AG.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji (...) Znak sprawy: IA1.283.15.2024.AL
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- 53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.