Ogłoszenie nr 510003624-N-2019 z dnia 08-01-2019 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu: Usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 656299-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 000167711,
ul. Stefana Batorego
2,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 6386639, e-mail
rdw.zamosc@zdw.lublin.pl, faks
84 6386639.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraj
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R8.ST.372.24.2018.z.c.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia : usługi polegającej na wykonaniu bieżącej konserwacji sygnalizacji świetlnych w mieście Biłgoraj na skrzyżowaniach ulic z drogą wojewódzką nr 835 i 858 : a) Kościuszki- Wiejska b) Kościuszki- Komorowskiego c) Kościuszki- Lubelska d) Zamojska - Długa e) Jana Pawła II - Krzeszowska f) Jana Pawła II - przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacją techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość. Do obowiązków wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy : 1. Na bieżąco : a) sprawdzanie 2 razy dziennie sprawności działania sygnalizacji, b) naprawa i regulacja sygnalizatorów akustycznych, c) wymiana bezpieczników, żarówek, wkładów LED, soczewek, daszków, listew zaciskowych d) mycie soczewek e) wymiana żarówek i wkładów LED na wysięgnikach przy użyciu podnośnika pozyskanego na koszt wykonawcy 2. Prowadzenie dziennika eksploatacji sygnalizacji zgodnie z " szczegółowe warunki techniczne znaków i sygnałów drogowych i warunki ich umieszczania " - załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. / Dz. U. z 2003 nr 220 poz. 2181 z późniejszymi zmianami /. 3. Powiadamianie RDW w Zamościu tel. (084) 638 66 39 i KPP w Biłgoraju tel.(084)686 8260 o awariach i przerwach w pracy sygnalizacji z wpisem do dziennika eksploatacji sygnalizacji. 4. Uruchomienie sygnalizacji. Po przerwie w pracy uruchomienie sygnalizacji powinno być poprzedzone nadawaniem sygnału żółtego migającego przez co najmniej jedną dobę. Uruchomienie sygnalizacji powinno odbywać się po godzinach szczytu komunikacyjnego. Stwierdzone nieprawidłowości wpływające na bezpieczeństwo ruchu powinny być natychmiast usunięte, pozostałe w ciągu 7 dni. Stan techniczny urządzeń sygnalizacji oraz warunki eksploatacji powinny być oceniane na podstawie wyników oględzin dokonywanych co najmniej raz w ciągu doby. 5. Oględziny codzienne w zakresie: - sprawność zainstalowanych źródeł światła i poprawność realizowanych programów sygnalizacji, - stan widocznych części przewodów oraz osprzętu, - stan ochrony przeciwporażeniowej, - stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, - stan czystości latarni sygnalizacyjnych i soczewek, - usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości i niezwłoczne ich usunięcie, w razie potrzeby wykonać zabiegi konserwacyjne, - wpisanie w dzienniku eksploatacji sygnalizacji stwierdzonych i usuniętych usterek. 6. Wykonanie raz do roku przeglądu urządzeń sygnalizacji : - szczegółowe oględziny, - badania stanu technicznego, - sprawdzenie urządzeń sterowania, - pomiary rezystancji izolacji, - pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sprawdzenie stanu komór sygnalizacyjnych, masztów, sterownika i szaf zasilających, - wymianę zużytych elementów, czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające lepszą pracę urządzeń, - sprawdzenie i naprawa powłok malarskich, - wyniki przeglądu i zakres wykonanych prac należy odnotować w dzienniku eksploatacji sygnalizacji. 7. Co najmniej raz na trzy miesiące należy: - dokręcić wkręty w listwach zaciskowych na tylnej ścianie szafy, - dokręcić wkręty listew zaciskowych w komorach sygnalizacyjnych, - dokręcić żarówki w komorach sygnalizacyjnych, sprawdzić zamocowanie wkładów LED - sprawdzić szczelność zamontowanego osprzętu. 8. W sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub niebezpieczeństwa porażenia oraz na polecenie policji należy sygnalizacje przełączyć na "żółte migające" lub wyłączyć "na ciemno". Powinno to być odnotowane w dzienniku eksploatacji sygnalizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28878.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Elektryczno - Elektroniczne Anoni Bobko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35520.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.