Ogłoszenie nr 510003100-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Obsługa międzybrzegowej przeprawy promem na rzece Warcie w m. Biechowy w ciągu drogi powiatowej nr 3217P Krzymów-Kuźnica
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634010-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 31106078300000,
ul. ul. Świętojańska
20 d,
62-500
Konin, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
63 2430280, e-mail
przetargi@zdp.konin.pl, faks
63 2430280.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.konin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa międzybrzegowej przeprawy promem na rzece Warcie w m. Biechowy w ciągu drogi powiatowej nr 3217P Krzymów-Kuźnica
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDP-NZ-3302-28/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest obsługa międzybrzegowej przeprawy promem na rzece Warcie w m. Biechowy w ciągu drogi powiatowej nr 3217P Krzymów-Kuźnica w dni robocze od 06:00 do 21:00, w soboty od 06:00 do 18:00, w niedziele i święta od 07:00 do 15:00 i 18:00 do 20:00. Zamówienie obejmuje realizację zadania polegającego na obsłudze przewozów międzybrzegowych promem, w tym: 1) przewóz międzybrzegowy promem z napędem górnolinowym pojazdów mechanicznych, konnych, zwierząt oraz pasażerów w godzinach ustalonych w harmonogramie 2) utrzymanie w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej poprzez: a) naprawy bieżące pokładu drewnianego promu do 20% powierzchni i łodzi towarzyszącej wraz z wymianą desek, belek ograniczających skrajnię pokładu drewnianego - materiałem i sprzętem Wykonawcy, b) wykonywanie drobnych robót spawalniczych na promie - własnym materiałem i sprzętem, c) konserwacja rolek i przekładni ślimakowych, d) bieżącą konserwację liny głównej oraz liny manewrowej, e) wymianę gum zjazdowych (min. 2 razy w roku), f) zakup i wymianę liny manewrowej, g) malowanie coroczne w okresie wiosennym urządzeń zabezpieczających wjazd na prom materiałem i sprzętem Wykonawcy, h) naprawę podjazdów 3) zabezpieczanie promu i łodzi przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkiej wody, powodzi oraz spływu kry i lodu sprzętem i materiałem Wykonawcy 4) utrzymywanie czystości: a) usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie i mycie pokładu na promie i łodzi sprzętem i materiałem Wykonawcy, b) zbieranie śmieci, butelek, puszek wraz z wywozem i utylizacją na terenie przyległym do przeprawy promowej, c) zakup i wymiana worków do koszy, d) wywóz śmieci i ich utylizacja - do Wykonawcy należy obowiązek posiadania dokumentów potwierdzających utylizację śmieci 5) regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów po obu stronach rzeki od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom oraz wywóz pozostałości ścinki na składowisko własnym sprzętem i transportem, 6) likwidacja śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem - sprzęt, transport i materiał do uszorstniania i likwidacji skutków zimy zapewnia Wykonawca, 7) utrzymanie w należytym stanie budynku zaplecza technicznego, 8) zabezpieczanie promu i łodzi wraz z wyposażeniem zarówno podczas eksploatacji jak i podczas postoju poza godzinami kursowania promu zgodnie z przepisami ustawy o żegludze śródlądowej jak i również przed zniszczeniem i kradzieżą, 9) utrzymywanie oznakowania promu oraz przeprawy promowej, 10) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag odnośnie bezpieczeństwa przewozu oraz braków lub uszkodzeń w wyposażeniu przeprawy, 11) uczestniczenie w kontrolach wyposażenia urządzeń przeprawowych oraz kontrolach prowadzonych przez Inspektorat Żeglugi Śródlądowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
133375.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Przewozowa Stanisław Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
- Budowa zatoki parkingowej przy drodze dojazdowej od ul. Przyjaźni do ul. Kardynała S. Wyszyńskiego w Koninie.
- Świadczenie usługi udostępniania pomieszczeń w celu przechowywania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie prokuratur okręgu konińskiego.
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (zamówienie podzielone na 13 części)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Wiosny Ludów 15 w Koninie.
- Termomodernizacja budynku przy ul. Wojska Polskiego 17 w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.