eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Sukcesywna dostawa oleju opałowego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002873-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina: Sukcesywna dostawa oleju opałowego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 659246-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. B. Chrobrego w Kołczewie, ul. Zwycięstwa 3, 72-514 Kołczewo, NIP: 9860214610,REGON: 001222487,
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, ul. A. Mickiewicza 2D, 72-510 Wolin, NIP:8550004852, REGON: 810516461
Publiczna Szkoła Podstawowa w Dargobądzu, Dargobądz 89, 72-510 Wolin, NIP: 986 0214604, REGON:001222501
Publiczna Szkoła Podstawowa w Troszynie, Troszyn 15, 72-510 Wolin ,NIP: 9860214455, REGON:001222501,


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, Krajowy numer identyfikacyjny 811685510, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 3261322, e-mail sekretariat@gminawolin.pl, faks 91 3261429.
Adres strony internetowej (url): www.gminawolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Wolin,reprezentowana przez Burmistrza Wolina, w imieniu czterech podległych jednostek organizacyjnych Gminy Wolin przeprowadziła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego i zawarła umowę. Odbiorcami oleju opałowego i płatnikami faktur za dostarczone paliwo będą poszczególne jednostki organizacyjne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.22.2018.HP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego ( grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin. 2. Wymagania w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia : 1) Olej dowożony będzie do wyznaczonych miejsc po uprzednim zamówieniu telefonicznym. 2) Dostarczany olej opałowego winien odpowiadać Polskiej Normie (wg PN-C-96024:2011 - L 1), o następujących parametrach: ? wartość opałowa minimalna - 42,6 MJ/kg ? gęstość w temperaturze 15°C, maksymalna - 860 kg/m3 ? lepkość kinematyczna w temp. 20°C, maksymalna - 6,0 mm2/s ? temperatura zapłonu, minimalna - 56°C ? pozostałość po spopieleniu, maksymalna - 0,01% m/m il zawartość siarki, maksymalna - 0,1% ? zawartość wody, maksymalna - 200mg/kg ? zawartość zanieczyszczeń stałych, maksymalna - 24mg/kg l temperatura płynięcia, maksymalna - -20°C 111 barwa - czerwona 3) Szacunkowa łączna ilość oleju opałowego w okresie obowiązywania umowy wynosi ok . 153 600 litrów, w tym do odbiorców: a) Publicznej Szkoły Podstawowej, w Kołczewie, im. B. Chrobrego, ul. Zwycięstwa 3, 72-514 Kołczewo - 50 400 1, b) Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie, Mickiewicza 2d, 72-510 Wolin -43 200 1 ( adres dostawy: Sierosław 34, 72-514 Kołczewo ( budynek byłego Publicznego Gimnazjum w Sierosławiu), c) Publicznej Szkoły Podstawowej w Dargobądzu, Dargobądz 89, 72-510 Wolin - 36 000 1, d) Publicznej Szkoły Podstawowej w Troszynie, Troszyn 15, 72- 510 Wolin - 24 000 1. 4) Do każdej partii zamówionego oleju należy dołączyć "Świadectwo jakości" oraz dokument o obowiązujących aktualnie cenach hurtowych oleju opałowego (grzewczego), dostępnych na stronie internetowej producenta. 5) Wykonawca będzie naliczał należności za każdorazową dostawę wg wskazań licznika na cysternie oraz cen hurtowych obowiązujących u producenta PKN ORLEN, publikowanego na stronie internetowej: www.orlen.pl, w dniu dostawy z uwzględnieniem współczynnika narzutu Wykonawcy, określonego w Formularzu cenowym Do cen doliczony zostanie podatek VAT wg. stawki obowiązującej w dniu sprzedaży. 6) W przypadkach budzących wątpliwości, co do jakości towaru Zamawiający zleci uprawnionej jednostce zbadanie właściwości dostarczonej partii oleju w zakresie wymagań technicznych. Dodatkowe badania obciążą: - w przypadku potwierdzenia zgodności ze świadectwem jakości - Zamawiającego, - w przypadku niezgodności ze świadectwem jakości - Wykonawcę. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie dostarczonego oleju nie spełniające wymogów technicznych, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy a wystawiony rachunek za dostawę nie zostanie opłacony. Wadliwą partię Wykonawca zabierze we własnym zakresie od Zamawiającego w terminie 1 dnia od daty powiadomienia o złej jakości dostawy. Po tym terminie Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami składowania materiału. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w: - Tomie II - ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY oraz - TOMIE III SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 362044.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Handlowo-Usługowym Dariusz Bobryk, Dorota Bobryk, Spółka Jawna
Email wykonawcy: i.jastrzebska@bobryk.pl
Adres pocztowy: ul. Milczańska 31 "D"
Kod pocztowy: 70-107
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 457205.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 457205.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 457205.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.