eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2019 r.



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002787-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 653212-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Antoniego Budnego 5, 23100 Bychawa, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5661393 w. 28, e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl, faks 815 660 256.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2019 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

R4.ST.372.61.2018.ka

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2019 r. 2. Zamówienie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, świetlicy, korytarzy w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. Sprzątanie w dni robocze po godzinach pracy tj. po godz.1500 do godz. 2100. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy, zaopatrzenia pracowników w ubrania robocze i środki czystości. 4. Wykonawca zapewnia również środki czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości w sprzątanych pomieszczeniach. 5. Opis budynku administracyjno - biurowego RDW w Lublinie z/s w Bychawie ul. A. Budnego 5: 1) Budynek administracyjno - biurowy parterowy. Całkowita powierzchnia wnętrza - 166,40 m2, w tym: - ogólna powierzchnia pomieszczeń biurowych - 98,40 m2, - powierzchnia korytarzy - 41,50 m2, - toaleta - 10,90 m2, - pomieszczenie socjalne - 15,60 m2 2) Rodzaj podłoża - wykładziny dywanowe - 65,10 m2, - panele podłogowe - 40,70 m2, - terakota - 60,60 m2, 3) Powierzchnia glazury - 38,00 m2, 4) Okna plastikowe - 26,80 m2. 6. Wyszczególnienie czynności do wykonania w ramach sprzątania siedziby RDW 1) Odkurzanie wykładzin dywanowych - codziennie w dni robocze 2) Mycie terakoty i paneli podłogowych - codziennie dni robocze 3) Mycie glazury w miarę potrzeb lub na polecenie Zamawiającego. 4) Wycieranie kurzu na biurkach, blatach, półkach, parapetach - codziennie dni robocze 5) Wycieranie kurzu na monitorach ekranowych i sprzęcie biurowym - raz w tygodniu. 6) Mycie i dezynfekcja toalet - codziennie w dni robocze 7) Uzupełnianie papieru toaletowego - w miarę potrzeb. 8) Mycie okien i drzwi - 2 razy w ciągu roku : m-c kwiecień i m-c wrzesień 9) Pranie zasłon i firanek w terminach mycia okien . 10) Mycie grzejników c. o . po sezonie grzewczym. 11) Gaszenie światła po zakończonej pracy. 7. Zabrania się: 1) Spożywania alkoholu w miejscu pracy. 2) Korzystanie z telefonów, faksów w sprawach prywatnych. 3) Korzystania z komputerów 4) Używania kserokopiarki. 5) Wpuszczania do sprzątanych pomieszczeń osób trzecich. 8. Sprzątający ponosi odpowiedzialność w czasie sprzątania za sprzęt elektroniczny znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach. Zabrania się mycia sprzętu elektronicznego płynami. Sprzęt należy przetrzeć flanelą. 9. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby/osób sprzątającej wykonującej czynności wymienione w pkt. III.6 SIWZ. 10. Sprzątania pomieszczeń będzie dokonywać wyznaczony do tego pracownik po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej. 11. Zmiana pracownika może być dokonana po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25506.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADEKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Frezerów 3
Kod pocztowy: 20-209
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19740.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19740.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29313.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.